Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 639
  • 66 863
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Melkoinen rutistus päälle vuorokauteen takana. Eilen klo 10 tuli muuttoauto ja yksi muuttomies avukseni. Nyt alkaa suurinpiirtein olemaan tavarat paikoillaan, muuttolaatikot palautettu ja vanha asunto siivottu. Kohta testaamaan ekaa kertaa sauna.

Mukava fiilis, varsinkin kun oma asunto nyt kyseessä. Aika pitkän tehtävä- ja ostoslistan saanut jo aikaan, mutta pikkuhiljaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Melkoinen rutistus päälle vuorokauteen takana. Eilen klo 10 tuli muuttoauto ja yksi muuttomies avukseni. Nyt alkaa suurinpiirtein olemaan tavarat paikoillaan, muuttolaatikot palautettu ja vanha asunto siivottu. Kohta testaamaan ekaa kertaa sauna.

Mukava fiilis, varsinkin kun oma asunto nyt kyseessä. Aika pitkän tehtävä- ja ostoslistan saanut jo aikaan, mutta pikkuhiljaa.

Joo mä muistan kun ostin omani aikanaan, kamaa oli sikin sokin, jossain perversissä järjestyksessä silti. Muuttomiehille tarjottujen kaljojen sekä pizzojen jälkeen oli autuus mennä omaan sähköiseen saunaan yksinään. Vihdoin! Se on hieno fiilis, "mun oma"! ...niin pankin kuitenkin tavalla tai toisella.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt mulla paloi käpy Mirrin kanssa, ja laitoin välit poikki.
Onhan se jo aikaisemmin satunnaisesti ärsyttänyt, kun se saattaa rampata lyhyin aikavälein, mun, mummon ja kotinsa väliä.
Nyt illalla katoin telkusta kisoja. Sisäänpääsyä naukui. Tuli, vaikka sataa vettä. Tavallaan hellyyttäväähän se oli. No otin pyyhkeen ja kuivasin sitä. Mutta mutta. Se on alkanut vaativammaksi, joka kerta. On kuin hankala nainen. Kotia se kierteli ja saunaan halusi ylälauteelle huilimaan. Sanoin sille, että kyllä sun pitää mennä yöksi kotiasi, ja kohta on pimeää. No kävi oviaukolla 2x katsastamassa sateessa, ja palasi takaisin. Sanoin että kohta sun on mentävä.
Sitten se alkoi hankalaksi. Yritti hyppiä keittiön pöytätasoille, estin sitä. Yritti hyppiä keittiön pöydälle, ja selvästi haki dominointia. Se oli kuin paha nainen kännissä. Yritti määräillä, ja raapi mua, kun estin dominointia. Sanoin että nyt riittää.
Houkuttelin ulos, ja laitoin oven kiinni.
-The end Mirritarinani-
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Czesse lähetkö kusettaa koiraa mun kanssa jos menet kerta MyyrYorkiin? Voidaan tupakit poltella ja kaldet nauttia?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hitto, tulipas yhtäkkiä älytön hiki ihan syyttä. Kuumia aaltoja? Vaihdevuodet tulossa? Mitä tää on? Auttakaa!

Tuu jo pois sieltä lauteilta!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, tulipas yhtäkkiä älytön hiki ihan syyttä. Kuumia aaltoja? Vaihdevuodet tulossa? Mitä tää on? Auttakaa!
Auttaa en tietty osaa mutta... tuli tästä mieleen että minun käyttämäni lääkkeen yksi sivuvaikutus on hikoilu ja olen sen kyllä huomannut. En ole ennen ollut kovin kova hikoamaan mutta nykyään ei välillä tarvinnut kuin ulos aurinkoon mennä kun oli otsa täynnä hikipisaroita ja selkä, niska ja dekoltee kosteana. No joo, jänniä sivuvaikutuksia, eläväiset ja vilkkaat unet, hikoilu.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin tänään Vihdissä Hill Side:ssä golfaamassa. Meinasi toisella reiällä ruveta vituttamaan, kun taivas repesi. Onneksi ei kestänyt kauaa ja loppukierros saatiin pelata pientä tihkusadetta lukuun ottamatta suht kuivana.

Kaveri kysyi äsken baariin (toppariin). Taidan lähteä sinne (parin tunnin päästä).

Viimeinen viestini liittyen palstalta poistuneeseen Punamustaan. En ole postimies. Olen tähän mennessä toimittanut hänelle viestit, jotka minulle laitettu, mutta en tee sitä jatkossa. Kaikki tietävät, että olen hänen ystävänsä, mutta hän on nyt poistunut täältä eikä häntä ole enää ns. olemassa.
Eiks Redari ois parempi?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Bussipysäkillä odottamassa kyytiä baariin. Katsoin huvikseni äänestykseni tuloksia niin neljää prosenttia vastaajista (kolmea vastaajaa) haittaa se, että olen tehnyt jatkislaisten tapaamisistani julkisia. Toki yli puolta ei kiinnosta paskan vertaa, mutta tuloksen perusteella ei ole syytä muuttaa toimintaani.

Kenet uuden jatkislaisen tapaat tänään (baarissa)?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis tänään on lauantai... Tietty se pitäisi olla selvää kun oli saunapäivä eikä mies ole ollut töissä. Joskus vaan meinaa mennä päivät vähän sekaisin. Olin monta kertaa tänään sunnuntaissa...
 

redpecka

Jäsen
Viimeinen viestini liittyen palstalta poistuneeseen Punamustaan. En ole postimies. Olen tähän mennessä toimittanut hänelle viestit, jotka minulle laitettu, mutta en tee sitä jatkossa. Kaikki tietävät, että olen hänen ystävänsä, mutta hän on nyt poistunut täältä eikä häntä ole enää ns. olemassa.
Noh, lyhyesti vain, ettei tämä absurdi ketju ollut ensimmäinen laatuaan. Vastaava on nähty ainakin kerran 15v sitten. Ja siinä oli osallisena minun eniten ikinä arvostamani nimimerkki. Hällä ja tällä nykyisellä on paljon yhteistä ollen silti tietysti aivan erilaisia keskenään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaikki vaan ryyppää ja juo. Rupeen nyt nukkuu ja huomenna on avaraluonto aamu. Jee.
Niin ajattelin minäkin... En siis ryypätä ja juoda vaan käydä nukkumaan. Avarasta luonnosta aamulla en niin tiedä mutta ei sitä tänäänkään tullut katseltua kun katoin maaottelua.
 

redpecka

Jäsen
Kaikki vaan ryyppää ja juo. Rupeen nyt nukkuu ja huomenna on avaraluonto aamu. Jee.
Juu, niin ne vkl tekevät perhanat.

Mutta minäkin katon huomenna jotain kivoja luontodokkareita vaikka Tubesta. Mikäs sen parempaa. Ainoa, etten välttämättä saa tuota kaikkien ihmisten lempiruokaa eli pizzaa ilman sängystänousemista, varsinkaan vuoden -57-reseptillä.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Väsytää ja harmittaa, ei ole periaatteessa syytä mutta karkaako elämä käsisitä? Liikaa töitä, liikaa lätkää. Enhän minä pelaa, mutta taas meni koko päivä hallilla, peli oli huonoa. En anna palautetta junnule, kun en valmenna, mutta kun joudun katsomaan sitä sekoilua. Nämä kauden alla olevat pelitällit ja vastaavat tuntuvat kovin puisevilta, miksi? Junnukin oli ihan naatti, pelasi "lainalla" eri porukassa ja oli ihan kipsissä. Millähän siihen saisi siirrettyä pienet Kivirannat, kun taatusti on pieni kyky tehdä peliä ja kutikin lähtee tietyistä asennoista aika mallikkaasti. Nyt ei niitä nähty. No penkkiiähän valkku tarjosi välillä, tosin peluutti ovelasti 2 ketjua ja ihan aiheesta ja tuloksellisestikkin.
Eihän tässä ole mitään mieltä, jos minua jurppii kersojen sekoilu, mikä ei minulle edes kuulu? Mutta kun tuo homma vie törkeesti rahaa ja aikaa, ainakin minun resursseilla.
No, motivoin itseni taas huomiseen toimitsijan hommaan ja tyhjään pesukoneesta pestyt alusasut. Minäpä en riennäkkään kapakoihin. Joo o.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tekipäs gutaa nukkua pienet iltatirsat tuossa tovi sitten. Jaksaapahan nyt sitten ainakin pysyä hereillä parin tunnin päästä alkavan NY Islanders-Flyersin ajan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Fanitatko jompaa kumpaa vai Starsia kumminkin? Sulla varmaan TV-paketit ja romppeet..?
Aika puolueettomana fanina olen lähestynyt tuota sarjaa. Olisihan se freesiä nähdä Isleskin joskus konferenssifinaaleissa, mutta toisaalta eipä mulla mitään ole Flyersiakaan vastaan ja heidän edellisestä mestaruudesta taisi olla kulunut vielä pitempään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös