Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oulasta mulle tulee mieleen kaunoluistelija Oula Jääskeläinen. Hänellähän oli hyvä lyhytohjelma EM-kisoissa Stadissa 1994. Vai oliko ihan MM-kisat.
Oikeesti mä laitan mun kuvia tänne, jotta mua stalkkaavien tosielämän ihmisten ei tarttis arvuutella onko Abianos Oula vai ei
Mikä homma tälläinen on ollut?Joskus sä vaihdoit sun nimimerkkiä jottei sua stalkkaavat ihmiset sais selville että sinä olet sinä, ja nyt sit jaat omaa kuvaasi ja nimeäsi täällä jotta ne sais selville että sinä olet sinä. Oot hieman tuuliviiri.
No, kunhan et enää itse hauku täällä meitä muita feikkielämän nimimerkkejä ja meidän perheenjäseniä niin tee mitä teet. Sen verran tosin on ristiriitaista ja sekavaa tuo sinun meininkisi, että etköhän sä taas kohta vaihda nimimerkkiä, heittäydy muka-anonyymiksi ja alat tällä kertaa vaikkapa jonkun Punamustan mutsia tai SMT:n faijaa tai Czeszszckun lapsia ja vaimoa haukkumaan. Yritä kuitenkin tällä kertaa hillitä itteäs ku tulee mieli tehdä tommosta. Se kun on melko mulkkua touhua, niinku varmaan hyvinä päivinäs ymmärrät, ja siitä jää sinulle elinikäinen leima mitä ei mitkään runot ja Jippu-tarinat pese pois.
Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.
No ilmeisesti löit kovaa, kun noin pitkä kakku tuli.Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.
pistän ysi vaihteen päälle ja pusken sellasta settiä, että kukaan ei lue mun tekstejä ilman jonkinlaista tunnetta. Oli se sitten viha, ärsytys, myötähäpeä, nauru tai hämmennys. Kattokaa, mä oon kaikkien elämänjanoisten sankari juuri siksi, että mä vaikka pakotan teidät tuntemaan.
Tuommoiset lausunnot kertovat vain huonosta itsetunnosta eli hyvin rikkinäisestä ihmisestä. Pakottaa kokemaan tunteita muissa muka, plaah. Väärä oletus ja huonon itsetunnon ihmisen tekstiä.Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.
Kirjoitin yhden lyhyehkön viestin enkä yleensä kommentoi mitenkään juttujasi, niin juttujesi perusteella jatkuvasti ns. roikun lahkeessasi ja koen muka jotain suuria ärtymyksen tunteita.Tai sitten voitte muualle Jatkoaikaan perustaa Jerusalemin ja siellä Itkumuuria vasten vollottaa opetuslapsinenne marttyyriuttanne.
Eli: mulla ei ole ketään vastaan mitään antipatioita, mutta mä en ymmärrä suoraan mua kohtaan osotettua vittuiluhuumoria, joten antakaa mun olla ja mä annan teidän olla. Ei luulis olevan vaikeaa aikuisille miehille.
Sanotaan myös Glory holeksi. Veditkö kuitenkin herrasmiesmäisesti ulos?Olin äsken kaupan vaate-osastolla ja näin kun kaksi nuorta naista meni kahdestaan sovituskoppiin. Vähän ajan päästä kopista kuului kova huuto:
IIKK!!! SE MENEE MUN HÄPYHUULIEN VÄLIIN!
Noyy.. ei nyt cittarissa sentään. Oli onneksi n. 10 metrin turva-etäisyys koppiin.Sanotaan myös Glory holeksi. Veditkö kuitenkin herrasmiesmäisesti ulos?
Niillä on vielä Hitlerin Adin ja Göringin Hessun lääkevarastoja käytettävissä, niiden voimin keppi lentää.SS-miehet kyllä heittelee harva se päivä ysikymppisiä. Mikä perkele siinä on että meillä ei lennä. Käyttääkö nekin huulirasvaa? Tuskin kaurapuurolla saa tuommosia jerkkuja.
Lämpöhalvaus yllättänyt ulkoilmaeläjät?Terveyskeskuksessa näkyi puolet spugejengistä. Mikä epidemia tää nyt on.
Olisit vakoillut mitä vaatteita mihinkin palauttivat, sitten sutena paikalle ja haistelemaan haarakiilaa.Olin äsken kaupan vaate-osastolla ja näin kun kaksi nuorta naista meni kahdestaan sovituskoppiin. Vähän ajan päästä kopista kuului kova huuto:
IIKK!!! SE MENEE MUN HÄPYHUULIEN VÄLIIN!
Vihapuhetta. Ainakin tuo Kärppiin viittaus.Olisihan se vaihteeksi hienoa, jos kauden aikana niin Kärpät kuin Tappara jäisivät ilman mitalia.
En olisi iljennyt kun jo siitä pelkästä huudostakin tuli jo likaiset setämiesfibat. Eli näin parhaaksi suorittaa taktinen vetäytymisen.Olisit vakoillut mitä vaatteita mihinkin palauttivat, sitten sutena paikalle ja haistelemaan haarakiilaa.
Niillä on vielä Hitlerin Adin ja Göringin Hessun lääkevarastoja käytettävissä, niiden voimin keppi lentää.