Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 300 333
  • 66 713

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kohta ollaan Morganin kanssa hyvän matkaa pohjaa kohti. Sen kosketusta ei mulle kapteeni suo. Otetaan kohta virallinen kyyti ja haetaan estolääkettä. Matkalla käyn ärrältä kolaa, kun sieltä saa kylmää isossa pullossa. Sitten taas seilataan. Pullo pohjaan, en lähde lohjaan. HekoHeko.
Toisen jälleennäkemiseni jälkeen, siis morganin kanssa, en uskalla enään tuskin kirjoitella tännekkään. Hyväksi varmaan kaikille meille. Enkä hae vastauksia pääni vaivoihin Vauva-palstaltakaan. Sieltä kun yleensä kaiken varmistan. Tää on meidän retki. Läpi aallokon mä koitan kestää ja Kptn.Morgani ohjaa.
Morkkis tulee sitten aikanaan, ottaa ruorin ja saattaa satamaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeesti mä laitan mun kuvia tänne, jotta mua stalkkaavien tosielämän ihmisten ei tarttis arvuutella onko Abianos Oula vai ei

Joskus sä vaihdoit sun nimimerkkiä jottei sua stalkkaavat ihmiset sais selville että sinä olet sinä, ja nyt sit jaat omaa kuvaasi ja nimeäsi täällä jotta ne sais selville että sinä olet sinä. Oot hieman tuuliviiri.

No, kunhan et enää itse hauku täällä meitä muita feikkielämän nimimerkkejä ja meidän perheenjäseniä niin tee mitä teet. Sen verran tosin on ristiriitaista ja sekavaa tuo sinun meininkisi, että etköhän sä taas kohta vaihda nimimerkkiä, heittäydy muka-anonyymiksi ja alat tällä kertaa vaikkapa jonkun Punamustan mutsia tai SMT:n faijaa tai Czeszszckun lapsia ja vaimoa haukkumaan. Yritä kuitenkin tällä kertaa hillitä itteäs ku tulee mieli tehdä tommosta. Se kun on melko mulkkua touhua, niinku varmaan hyvinä päivinäs ymmärrät, ja siitä jää sinulle elinikäinen leima mitä ei mitkään runot ja Jippu-tarinat pese pois.
 

Ralph

Jäsen
Lenkki venähti koiran kanssa vähän turhan pitkäksi. Ei tuossa helteessä kannattaisi näin pitkiä lenkkejä tehdä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus sä vaihdoit sun nimimerkkiä jottei sua stalkkaavat ihmiset sais selville että sinä olet sinä, ja nyt sit jaat omaa kuvaasi ja nimeäsi täällä jotta ne sais selville että sinä olet sinä. Oot hieman tuuliviiri.

No, kunhan et enää itse hauku täällä meitä muita feikkielämän nimimerkkejä ja meidän perheenjäseniä niin tee mitä teet. Sen verran tosin on ristiriitaista ja sekavaa tuo sinun meininkisi, että etköhän sä taas kohta vaihda nimimerkkiä, heittäydy muka-anonyymiksi ja alat tällä kertaa vaikkapa jonkun Punamustan mutsia tai SMT:n faijaa tai Czeszszckun lapsia ja vaimoa haukkumaan. Yritä kuitenkin tällä kertaa hillitä itteäs ku tulee mieli tehdä tommosta. Se kun on melko mulkkua touhua, niinku varmaan hyvinä päivinäs ymmärrät, ja siitä jää sinulle elinikäinen leima mitä ei mitkään runot ja Jippu-tarinat pese pois.
Mikä homma tälläinen on ollut?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Makoilen Haukilahden rannalla ja kuulin ne klassiset sanat: ”Oonko lihava?” Teki jo mieli kommentoida ”joo”, mut oisin saattanut saada turpiin siltä naisen seurassa olleelta isolta, tatuoidulta kundilta (sillä oli hyvä kroppa). Eikä se nainen todella ollut läski. Silläkin on hyvä kroppa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.

Puhut paskaa, siitä tuli sinulle kuukausi bannia. Ihmettelin että selvisit niin vähällä, samanlaisen kakun kun sai siitä että käytti liikaa kirjainlyhenteitä. Ja sinä kuitenkin haukuit minun perheeni lisäksi Käyttäjänimettömän ulkonäköä tai habitusta tai mitä lie olikaan todella mulkusti. Se oli ala-arvoista käytöstä, ihan yhtä ala-arvoista kuin tuo että nykyään näköjään ylpeilet tuolla, aikaisemmin olet mukamas häntä koipien välissä pyydellyt tuolloista käytöstäsi anteeksi mutta olihan se rivien välistä melko selkeää silloinkin että paskat sinä mistään pahoillasi olet, jippuilet vaan.

On muuten tosi noloa ylpeillä tuommosella että minä osaan nimittäin olla mulkku vittupää. Kuka sitä nyt muka ei osaisi? Kovat jätkät ei sorru moiseen surkeuteen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.
No ilmeisesti löit kovaa, kun noin pitkä kakku tuli.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen verran jaksoin etsiä, että taisit saada vain viikon pelikieltoa tuolloin. Puoli vuotta se nyt ei todellakaan ollut, ite oisin muistanut kuukautta mutta ehkä se oli vain viikko. Sen muistan että se oli naurettavan vähän.

Uusille palstalaisille on hyvä myös tuoda ilmi että sinulla lähtee välillä pyörä heittämään ja silloin voi tulla ihan mitä tahansa likaa tänne. Se että oot tommonen ei välttämättä ole ollenkaan oma syysi sen perusteella mitä oot tänne itestäsi ja historiastasi kertonut, mutta minusta on reilua kertoa että kaiken tuon jippuilun ja maailmaarakastavan sekoilun takana on jotain muutakin. Itseäni kaduttaa että olen tavallaan omasta anonymiteetistäni täällä aikanaan luopunut, ja se on vain sen takia mitä sinä aloit täällä suoltamaan. Kukaan muu nimimerkki ei ole tietääkseni kenestäkään muusta alkanut moisia henkilökohtaisuuksia täällä latelemaan vaikka kuinka on vituttanut. Varoituksen sana siis jonneille, sitä tämä on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
pistän ysi vaihteen päälle ja pusken sellasta settiä, että kukaan ei lue mun tekstejä ilman jonkinlaista tunnetta. Oli se sitten viha, ärsytys, myötähäpeä, nauru tai hämmennys. Kattokaa, mä oon kaikkien elämänjanoisten sankari juuri siksi, että mä vaikka pakotan teidät tuntemaan.
Faslapsi auko päätä jatkuvasti, kunnes kyllästyin. Ja silloin kun mä kyllästyn jonkun vittuiluun, ni lyön ja ku mä lyön, ni lyön niin vitun kovaa, että jätkillä punottaa korvat vielä ens joulunakin. Puoli vuotta siitä napsahti bänniä silloin.
Tuommoiset lausunnot kertovat vain huonosta itsetunnosta eli hyvin rikkinäisestä ihmisestä. Pakottaa kokemaan tunteita muissa muka, plaah. Väärä oletus ja huonon itsetunnon ihmisen tekstiä.

Välillä kerrot, että rakastat vihamiehiäsi (ketä ne sitten ovatkaan) ja sitten ylpeilet miten kova jätkä ookaan sanomaan takaisin. Voi ärräpää ja hui!

Noh, nämä olisivat enempi jonkun mielenterveys-ketjun kamaa. Sanon tämän kaikella ystävällisyydellä.
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt kun tälläistä diipadaapaa ei jaksa kukaan lukea tälläisessä asiaketjussa, niin palautan ketjun raiteilleen toteamalla, että mulla on aivan jääätävä paskahätä. Täytynee lähteä toimistoon paperihommiin.

Kirjoittelen sitten lisää sieltä, kun tulee muutakin asiaa mieleen.
 

redpecka

Jäsen
Tappaus Fasu. Mä olen aikoinaan raportoinut hänestä suoraan homomannerheiminfaslastensuojeluliittoon ja vaatinut huostaanottoa. Olivat voimattomia siellä, sanoivat että yritetty on mutta ei onnistu: Mensa-liitto ei luovuta jäseniään muualle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tai sitten voitte muualle Jatkoaikaan perustaa Jerusalemin ja siellä Itkumuuria vasten vollottaa opetuslapsinenne marttyyriuttanne.

Eli: mulla ei ole ketään vastaan mitään antipatioita, mutta mä en ymmärrä suoraan mua kohtaan osotettua vittuiluhuumoria, joten antakaa mun olla ja mä annan teidän olla. Ei luulis olevan vaikeaa aikuisille miehille.
Kirjoitin yhden lyhyehkön viestin enkä yleensä kommentoi mitenkään juttujasi, niin juttujesi perusteella jatkuvasti ns. roikun lahkeessasi ja koen muka jotain suuria ärtymyksen tunteita.

Ihan vaan sitä tulin alun perinkin sanomaan, että tuommoiset ovat epäterveitä luuloja. Pelkkää oman pääsi projektointia. Näet muissa sitä, mitä olet itse. Tulin vaan irtisanoutumaan siitä, en koe suuria tunteita aina kun luen viestejäsi. Ja halu saada muut kokemaan aina suuria tunteita kertoo vain heikosta itsetunnosta.

Siinäpä asiani tältä osin. Mitään syytä jättää rauhaan minulla ei ole, koska en ole ollutkaan kimpussasi.

Korkki kiinni siellä tai sitten hattu päähän, auringonpistoksia kannattaa välttää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Jammu Siltavuori eläisi, ja se perustaisi päiväkodin, niin minusta olisi reilua käydä kertomassa päiväkotiin lapsiaan vieville tietämättömille että tämä Jammu tässä on tuomittu pedofiili ja lapsien murhaaja, eikä vain jättää asiaa tähän ja lopettaa ulina vuosien takaisista asioista. Tässä tapauksessa puhutaan ehkä hieman eri sfäärin jutuista, mutta ajatus on kuitenkin sama.

Ei mulla muuta enää.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin äsken kaupan vaate-osastolla ja näin kun kaksi nuorta naista meni kahdestaan sovituskoppiin. Vähän ajan päästä kopista kuului kova huuto:

IIKK!!! SE MENEE MUN HÄPYHUULIEN VÄLIIN!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin äsken kaupan vaate-osastolla ja näin kun kaksi nuorta naista meni kahdestaan sovituskoppiin. Vähän ajan päästä kopista kuului kova huuto:

IIKK!!! SE MENEE MUN HÄPYHUULIEN VÄLIIN!
Sanotaan myös Glory holeksi. Veditkö kuitenkin herrasmiesmäisesti ulos?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
SS-miehet kyllä heittelee harva se päivä ysikymppisiä. Mikä perkele siinä on että meillä ei lennä. Käyttääkö nekin huulirasvaa? Tuskin kaurapuurolla saa tuommosia jerkkuja.
Niillä on vielä Hitlerin Adin ja Göringin Hessun lääkevarastoja käytettävissä, niiden voimin keppi lentää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitäis mennä tutkimuksiin ja ottaa sitä lääkettä blaa blaa, mutta ryyppää muutaman päivän niin yleensä oireet katoaa.

En ole varmaan ikinä saanut lääkäreiltä mitään apua mihinkään, paitsi hammaslääkäreiltä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olin äsken kaupan vaate-osastolla ja näin kun kaksi nuorta naista meni kahdestaan sovituskoppiin. Vähän ajan päästä kopista kuului kova huuto:

IIKK!!! SE MENEE MUN HÄPYHUULIEN VÄLIIN!
Olisit vakoillut mitä vaatteita mihinkin palauttivat, sitten sutena paikalle ja haistelemaan haarakiilaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös