Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei näy ei. Liekö säikähtänyt. Toivottavasti tekee vielä paluun kuitenkin.

Mietin, että ilmestyykö Kari aina Kerhon mestaruuksien aikaan, mutta ei

Kari on itseasiassa aiemmalla kirjoitusurallaan pitänyt 2,5 vuoden hiljaisuuden aikavälillä 14.2.2005 - 20.6.2007 ja Kerhohan voitti mestaruuden keväällä 2006.

Silloin Suomi voitti myös euroviisut, eikä sekään toistunut nyt Kerhon toisen mestaruuden aikaan, mihin ei siis voida linkittää nyt myöskään Karin ilmestymisiä.

Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ajattelin vielä kysyä kesäpaimennettavalta miten ensimmäinen viikkosi noin niin kuin omasta mielestäsi meni, mutta hän ehti jo siirtyä offline.

Sillähän ei tokikaan ole merkitystä, kun ei mitään kellokortteja muutenkaan ole, mutta rupesin miettimään miten se oma ensimmäinen viikko meni silloin. Ei ole juurikaan muistikuvia, sen muistan, kun parin viikon jälkeen tuli ensimmäinen liksa ja menin Alkoon.

Ja senkin muistaa, kun joutui kysyä saako tästä lähteä jo kotiin. Ja se jatkui koko kesän. Ei voi olla sellaista tilannetta, missä ei ole avaimia johonkin firmaan eikä saa lähteä kotiin päivän töiden jälkeen lupaa kysymättä.

Silloin oli ja firma on kuulema konkursissa nykyään. Jonain kesänä tuli mieleen huvikseen tutkia onko sitä vielä enää ja ei ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ne kapakassa häätää pois. Ei tarvitse itse murehtia omaa kuntoa. Ei stressiä. Ammattilaiset hoitaa tai siis selvin päin työkseen tekevä. Ei tietty täällä Itä-Helsingissä ihan niin kuin toisen ääripään Teerenpeleissä. Käy ripuloimassa ennen lähtöä ettei välähdä housuihin matkalla tai no eihän sitä aina muista. Se vaan valuu.
 

redpecka

Jäsen
Mietin, että ilmestyykö Kari aina Kerhon mestaruuksien aikaan, mutta ei

Kari on itseasiassa aiemmalla kirjoitusurallaan pitänyt 2,5 vuoden hiljaisuuden aikavälillä 14.2.2005 - 20.6.2007 ja Kerhohan voitti mestaruuden keväällä 2006.

Silloin Suomi voitti myös euroviisut, eikä sekään toistunut nyt Kerhon toisen mestaruuden aikaan, mihin ei siis voida linkittää nyt myöskään Karin ilmestymisiä.

Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa?
Minä luotan, että Kari etenee lohjalaisen päätoimittajan jakkaralta kymmenen vuoden sisällä Jatkoajan verkkolehden päätoimittajaksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Missä vaiheessa Radio 957 on muuttunut surullis-väsyneitä kasaribiisejä soittavaksi kanavaksi? Harvinaisen surkean fiiliksen settiä, ja mainoksia välissä.

Olen ollut kerran 957:lla haastattelussa. Ei se silloin tuollaista ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko mulla aivan paska huumorintaju, vai oonko vaan väsynyt , koska tää miestenhuoneen juttu naurattaa aivan saatanasti:

Poliiseilla ei mahda olla hääppöiset palkat nykyään, kun joutuvat tekemään lisätienestejä rakennushommissa. Tänäänkin uutisissa sanottiin, että poliisi eristi kerrostalon Vantaalla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä vakiojuttuja teette aamuherätyksen jälkeen?
Mulla1-2 motillista kahvia. Leipä tai kaksi. Wc toimet. No joo, +kännykästä katson uutiset ja sään.

Kusella käynti, hampaiden pesu, kamat kasaan ja töihin. En ole ikinä keksinyt syytä miksi heräisin aamulla viettämään aikaa kotona. Vapaapäivinä sitten eri.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä ihmettä? Nyt tuli puskista. Onko siulla kaikki OK?
Nyt vähitellen alkaa olla vähän OK. Ei tässä mitään kuolemaa olla tekemässä tai palaamassa jatkuvan ryyppämisen aikakauteen. Eikä minusta ole kaveriksi kalsarikänni-ketjuun koska otan kerralla niin paljon ettei kiinnosta, pysty eikä jaksa kirjoittaa sinne kun on niin väsy, tuiterissa ettei saa mitään järkevää aikaiseksi.

No nyt @Iisoppi en moralisoi tai kritisoi. On kokemusta alkoholismista. Laita viestiä.
Kiitti vetti viesteistä. Elämä jatkuu kyllä, juominen ei...

Mietin että mitä pakenet juomisella?
Joskus pakenin elämää, sitä etten kokenut olevani tarpeeksi sopiva kun en ollut niin sosiaalinen, eteenpäin pyrkivä ja varma kuin muut. Nyt kai oli mennyt liian kivasti, oli hyvä olla ja antoi itselleen oikeuden ottaa vähän ja tulikin tilanne että tuli otettua paljon. Jotenkin luulee että voi varoa vaikka tietää ettei se ole niin...

En ala moralisoimaan tai jeesustelemaan, kuinka nyt pitää ja on pakko pysyä pullosta erossa. Ne sanat eivät tuohon auta tai tehoa.
Vuosia sitten tiesin että se aine pitää jättää koska se teki minusta raunion ihmisenä. Jotenkin sen raunion unohtaa... tai kuvittelee että jokin on muuttunut että voi estää raunioitumisen. Jokaisen teidän sanat on tärkeitä tavallaan ja yllätyin miten paljon niitä oli.

Minäkin ihmettelen. Tai siis enempi olen yllättynyt ja/tai hämmästynyt. Ja vähän surullinenkin sun puolesta.
Älä ole surullinen. Minä selviän kyllä. Olen alkoholisti joka antoi hetken aikaa periksi... Ja juttu lähti laukalle. Nyt kokoan itseni ja skarppaan. Viina ei sovi minulle, se vaan tekee minusta apaattisen, väsyneen ja oudon olennon.

Olen ymmärtänyt @Iisoppi olleen vuosia juomatta. Todellakaan ketään ei ruveta moralisoimaan.
Onhan tässä aikaa mennyt ilman övereitä. Joskus kadehdin sinun kykyä tissutella. Itse hukkasin sen kauan sitten. Nyt mennään kaikki tai ei mitään.

Muistatko muuten Iisoppi miten helvetin hyvä olo henkisesti ja fyysisesti meillä oli silloin, kun ei juotu?
Kyllä minä muistan, eihän siitä montaa päivää ollut kuin kaikki oli vielä ns. kunnossa.

Silti litra kirkasta tuosta vaan... Aika hurja veto.
Ei se ollut mikään ihme minun ryyppyaikoina. Ostin kerran vuorokaudessa kaksi pulloa viinaa, Suomi 32% ja Saunalahti 38%. Ja ne myös usein join. Nytkin itse hämmennyin kuinka paljon olin juonut alkoholia. Ei ollut ihme että oli muisti niin hatara ja halu levätä niin suuri.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä mitä, nyt on jäsen @abianos talutettu pahnoille. Syynä herran vuolas tajunnanvirta. Toiset tykkää, toiset ei, mutta eikös abianoksen palava tajunnanvirta ole ollut samalla astraalitasolla ihan niinkun aina eikä vissiin ennenkään ole pekkaa paukkunut? Miten joku HCH saa sitten vetää omaa settiään jonka ymmärtämisessä itsellään Remullakin olisi vaikeuksia? Ja tekee sitä vieläpä kiekkopuolella eikä kierrätyskeskuksessa. Ei näitä kait sääntökirjan mukaan vihelletä ja tutkimattomat ovat herraimme tiet.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mitä, nyt on jäsen @abianos talutettu pahnoille. Syynä herran vuolas tajunnanvirta. Toiset tykkää, toiset ei, mutta eikös abianoksen palava tajunnanvirta ole ollut samalla astraalitasolla ihan niinkun aina eikä vissiin ennenkään ole pekkaa paukkunut? Miten joku HCH saa sitten vetää omaa settiään jonka ymmärtämisessä itsellään Remullakin olisi vaikeuksia? Ja tekee sitä vieläpä kiekkopuolella eikä kierrätyskeskuksessa. Ei näitä kait sääntökirjan mukaan vihelletä ja tutkimattomat ovat herraimme tiet.
Täällä tulee kyllä ihme hommista sakkoa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Täällä tulee kyllä ihme hommista sakkoa.

Tuo HCH on pitkään ollut ihmettelyn kohde. Joku hullu nero omassa kammiossaan kirjoittelee noita? Vuodesta toiseen kyseiset sepustukset ovat hyväksyttyjä ja lätkäosiossa. Eikä kukaan tiedä kyseisestä henkilöstä mitään. Varmaan tämä HCH tietää Jimmy Hoffan ruumiin sijainninkin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo HCH on pitkään ollut ihmettelyn kohde. Joku hullu nero omassa kammiossaan kirjoittelee noita? Vuodesta toiseen kyseiset sepustukset ovat hyväksyttyjä ja lätkäosiossa. Eikä kukaan tiedä kyseisestä henkilöstä mitään. Varmaan tämä HCH tietää Jimmy Hoffan ruumiin sijainninkin.
Täytyy kyllä myöntää, että väsyneenä en osaa yhdistää HCH:ta yhteenkään nimimerkkiin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Abianos homotteli tuolla jossain, kai se siitä penaltia sai. Hassusti tais nyt saada enemmän kakkua sakkoa ku silloin kerran kun melko mulkkumaisesti minun perhettäni ja jäsentä Käyttäjänimetön halveerasi, jos en väärin muista niin silloin taisi tulla vain viikko, itse olisin tuolloin toivonut ikibanneja koska touhunsa oli silloin ihan vitun alhaista. No ei se kai sit ollut modejen mielestä, mut nyt tommonen lonkalta heitetty homottelu on kai sit vakavampaa. Eihän näitä kyllä vihellyskirjojen mukaan säännöstellä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi saatana kun ei saa vapaapäivinäkään nukuttua tämän pidempään, katit herättää tehokkaasti. Kissat on tottunut saamaan sapuskaa arkipäivisin klo 05.00, niin nyt viikonloppusin ne alkaa flippailemaan jo seiskan maissa, jos ei oo murkinaa tullut. Onhan tuo toisaalta hellyyttävää, kun karvapallot istuu vieressä ja tuijottaa, että millon tuo mulkku herää antamaan safkaa.
 
Kyllä laski Hartolan "teräsvaarin" arvostus lähelle nollaa sen jälkeen, kun luin, että hän haluaa taas metsästysmatkalle Afrikkaan. Toivottavasti hän ei ole koskaan metsästänyt uhanalaisia tai metsästykseen kasvatettuja eläimiä Afrikassa. Tuota paljon vastenmielisempää harrastusta olisi vaikea keksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös