La-su yönä pamahti mahatauti. Yöllä tuli tyhjeni maha yläkautta ja kaikki neste tuli sunnuntaina solisten läpi. Eilissä iltana hörpin mehukeittoa ja join jaffaa. Tänäpäivänä ne syöny töissä mitään ja join vissyvettä. Nyt söin makkaramunakkaan ja toivon, että pysyis sisällä.
Eikös nää mahataudit mene yleensä 24-36h ohi?
Pikaista paranemista sinulle! Eiköhän ne mahataudit yleensä aika nopeasti onneksi ohi mene. Jos ei ole sitten oikein ärhäkkäästä mahataudista kyse.
Just tässä olen itse viime aikoina miettinyt että olen ihmeen hyvin säästynyt viime vuosina mahataudeilta. Joskus silloin jo kun asuin vielä Kauhajoella niin taisi olla edellisen kerran kunnon mahatautia ja tuostakin on nyt sitten pakostikin aikaa vähintään kymmenen vuotta.
No nyt tietenkin sitten iskee mahatauti kun tällaista pääsen kirjoittamasta. Täytyneekin koputtaa puuta kun on siihen mahdollisuus.
Tässä olen saanut suunnitelluksi sen Tampereen reissuni. Yövyn Tampereen reissun aikana yhden yön jossain hotelli vai hostelli Villessä single econ-huoneessa. Päätin ottaa tuollaisen huoneen koska hintaa sillä oli vain vaivaiset 32 euroa. En nyt mitään kovin kummempaa huonetta tarvikaan kun yhden yön vain yövyn siinä huoneessa. Täytyy vain ottaa korvatulpat mukaan ettei käy niin kuin Porin reissulla kesällä jolloin en saanut nukuttua ulkoa tulleen melun vuoksi.
Ensimmäinen reissupäivä näyttää hyvältä mutta tuo toinen reissupäivä on vielä vähän epävarma. Tietääkö joku minkälaisia paikkoja ovat Tampereella Finlaysonin alue, Pispala ja Pyynikki? Ovatko tutustumisen arvoisia paikkoja?