Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 581
  • 67 883

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä olen nyt sitten yrittänyt suunnitella tuota Tampereen reissua. Olen mielessäni pyöritellyt myös mahdollisuutta yöpyä Tampereella, jossain edullisessa majoituskohteessa kuten hotelli Villessä. Vai hostelliko tuo on, mutta kuitenkin.

Reissusuunnitelmani vaan hiukan tyssäsi nyt, kun pitäisi keksiä joku hyvä ja edullinen ruokapaikka ilta-aikaan missä söisin Vapriikista tuloni jälkeen. Jos joku tietää jonkin tällaisen ruokapaikan missä syödä iltasella Vapriikki- Komediateatteri välisen matkan varrella niin saa kertoa minullekin mielellään. Paikan edullisuudesta siis iso plussa.

Kun en oikein hyvin Tampereen seutua tunne näin etukäteen. Joskus olen Tampereella kyllä käynyt, mutta niistäkin ajoista on jo jonkin verran aikaa. Eikä viitsisi jokaista ruokapaikkaa pistää reittipalvelun hakuun ja katsoa erikseen kuinka pitkä matka siitä on jonnekin.

Vai toisaalta, tarvitsisiko sitä suunnitellakaan reissua niin tarkkaan etukäteen?

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Reissusuunnitelmani vaan hiukan tyssäsi nyt, kun pitäisi keksiä joku hyvä ja edullinen ruokapaikka ilta-aikaan missä söisin Vapriikista tuloni jälkeen. Jos joku tietää jonkin tällaisen ruokapaikan missä syödä iltasella Vapriikki- Komediateatteri välisen matkan varrella niin saa kertoa minullekin mielellään. Paikan edullisuudesta siis iso plussa.

Vapriikki ja Komediateatteri on melkein vierekkäin ja tuolla ei taida oikein ruokapaikkoja olla.
Mikäli näiden välissä pitäisi käydä syömässä, niin kosken toisella puolen Finlaysonin alueella useampia ruokapaikkoja, mutta itse suuntaisin Plevnaan

Finlaysonin alue, Tampere - Kahvilat ja ravintolat

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varasin ittelleni lääkäriajan. Mulla on juaminen lähteny lapasesta. Kyllä oon pystyny perusvelvotteet hoitaan ihan ok, mutta melko märkänä on tullu oltua jo liian pitkään. Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.
Vedä pää täyteen niin on helpompi mennä... Anteeksi, todella huono heitto... Tsemppiä keskiviikolle, siitä se sitten lähtee! Toivottavasti saat lääkäristä sen avun ja ohjauksen muuttaaksesi kurssia haluamaasi suuntaan.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Varasin ittelleni lääkäriajan. Mulla on juaminen lähteny lapasesta. Kyllä oon pystyny perusvelvotteet hoitaan ihan ok, mutta melko märkänä on tullu oltua jo liian pitkään. Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.
Tuosta se lähtee, omalla empirialla toi on yllättävän iso temppu, niin monelta olen nähnyt puheista huolimatta tuon jääneen.
Tsemppiä, toivottavasti natsaa hommat sullakin vaikuttaa paljon olevan menetettävää...

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
La-su yönä pamahti mahatauti. Yöllä tuli tyhjeni maha yläkautta ja kaikki neste tuli sunnuntaina solisten läpi. Eilissä iltana hörpin mehukeittoa ja join jaffaa. Tänäpäivänä ne syöny töissä mitään ja join vissyvettä. Nyt söin makkaramunakkaan ja toivon, että pysyis sisällä.

Eikös nää mahataudit mene yleensä 24-36h ohi?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjoitellaan nyt jotain tännekin, niin saattaisi olla omakohtainen ennätysmäärä mainintoja Kierrätyskeskuksen etusivulla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mies oli niin voipunut että meni jo nukkumaan. Minä täällä lämmittelen takkaa ja katselen oscar-gaalaa tekstitettynä. Tuli palaa hyvin ja gaala on aika yhden tekevä kun tulokset tietää jo. Se on vain auki taustalla kun katselen tuleen ja mietin syntyjä syviä. Onpa ruma puku tuolla Olivia Colmanilla...

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mies oli niin voipunut että meni jo nukkumaan. Minä täällä lämmittelen takkaa ja katselen oscar-gaalaa tekstitettynä. Tuli palaa hyvin ja gaala on aika yhden tekevä kun tulokset tietää jo. Se on vain auki taustalla kun katselen tuleen ja mietin syntyjä syviä. Onpa ruma puku tuolla Olivia Colmanilla...
Mitä silloin tekee televisiolla, kun talossa on aito takka? Ihan vilpittömästi kysyn.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä silloin tekee televisiolla, kun talossa on aito takka? Ihan vilpittömästi kysyn.
Takasta ei tule niin hyviä dokumenttiohjelmia kuin telkkarista. Eikä sitä koko ajan voi polttaa puuta että voi tuleen tuijottaa, tulee ihan liian lämmin taloon.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri saamamme tiedon mukaan palstalta on löydetty ihka aito emoji. Moderaattoritiimi etsii sitä kuumeisesti ja myös ylläpito on hälytetty ylitöihin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri saamamme tiedon mukaan palstalta on löydetty ihka aito emoji. Moderaattoritiimi etsii sitä kuumeisesti ja myös ylläpito on hälytetty ylitöihin.
On kyllä hölmö sana.

Vasta pari päivää sitten mulle avautui että noi on tavallisia hymiöitä ja muitakin sellaisia eikä vaan jotain kissa antaa kukan -animaatioita, mitä jotkut yh-naiset pistelee.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
La-su yönä pamahti mahatauti. Yöllä tuli tyhjeni maha yläkautta ja kaikki neste tuli sunnuntaina solisten läpi. Eilissä iltana hörpin mehukeittoa ja join jaffaa. Tänäpäivänä ne syöny töissä mitään ja join vissyvettä. Nyt söin makkaramunakkaan ja toivon, että pysyis sisällä.

Eikös nää mahataudit mene yleensä 24-36h ohi?

Pikaista paranemista sinulle! Eiköhän ne mahataudit yleensä aika nopeasti onneksi ohi mene. Jos ei ole sitten oikein ärhäkkäästä mahataudista kyse.

Just tässä olen itse viime aikoina miettinyt että olen ihmeen hyvin säästynyt viime vuosina mahataudeilta. Joskus silloin jo kun asuin vielä Kauhajoella niin taisi olla edellisen kerran kunnon mahatautia ja tuostakin on nyt sitten pakostikin aikaa vähintään kymmenen vuotta.

No nyt tietenkin sitten iskee mahatauti kun tällaista pääsen kirjoittamasta. Täytyneekin koputtaa puuta kun on siihen mahdollisuus.

Tässä olen saanut suunnitelluksi sen Tampereen reissuni. Yövyn Tampereen reissun aikana yhden yön jossain hotelli vai hostelli Villessä single econ-huoneessa. Päätin ottaa tuollaisen huoneen koska hintaa sillä oli vain vaivaiset 32 euroa. En nyt mitään kovin kummempaa huonetta tarvikaan kun yhden yön vain yövyn siinä huoneessa. Täytyy vain ottaa korvatulpat mukaan ettei käy niin kuin Porin reissulla kesällä jolloin en saanut nukuttua ulkoa tulleen melun vuoksi.

Ensimmäinen reissupäivä näyttää hyvältä mutta tuo toinen reissupäivä on vielä vähän epävarma. Tietääkö joku minkälaisia paikkoja ovat Tampereella Finlaysonin alue, Pispala ja Pyynikki? Ovatko tutustumisen arvoisia paikkoja?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ensimmäinen reissupäivä näyttää hyvältä mutta tuo toinen reissupäivä on vielä vähän epävarma. Tietääkö joku minkälaisia paikkoja ovat Tampereella Finlaysonin alue, Pispala ja Pyynikki? Ovatko tutustumisen arvoisia paikkoja?

Jos ei ole tuttu jo, niin tuonne haluat mennä vai onkohan muuten auki vain kesällä:

Pyynikin Munkkikahvila Oy, Tampere, Pirkanmaa
--

Mahataudit menee yleensä ohi nopeasti, jos ei ole Intiasta hankittu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
La-su yönä pamahti mahatauti.
Jatkoajan kautta tarttuva viirus tuntuu olevan. Eilen illalla luin tuon ja ennen lounasta alkoi kuvottamaan eikä sapuska oikein uponnut... No joo, leikki leikkinä, olen vain herkkä vatsainen ja reagoin moniin juttuihin vatsallani.

Rankkari

Jäsen
Hiihtäjät hiihtelee kisoissa.
Voitelu ratkaisee. Norjalaiset voitelivat huulensa, ruotsalaiset alapään huulensa. Suomalaiset ilmeisesti perseensä, kun kisat on mennyt perseelleen. Kirjaimellisestikin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten se kahvitus meni @vilperi . Ainakaan mitään et menettänyt tässä.

Hyvin se lopulta meni kun laittoi kaiken mitä vain pystyi niin valmiiksi. Ja latasi kahvinkeittimet valmiiksi. Hiihdon aikaan ei tarvinnut kuin pistää kahvinkeittimet ja vedenkeitin päälle ja siitä hetken päästä kaataa kahvit termospulloon.

Mutta juu, yllättävän hyvin pystyin seuraamaan hiihdon kisoja kahvin keitosta huolimatta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mieleni minun tekisi kertoa isälleni vähän kuulumisistani, varsinkin nyt kun menen käymään hänen luonaan huomenna pitkästä aikaa. Ollaan kyllä puhelimitse oltu aktiivisesti yhteydessä tämän kahden kuukauden aikana mutta en ole vaan käynyt hänen luonaan nyt pariin kuukauteen kun talvella nuo keliolosuhteet ja tiet voivat olla arveluttavia ja toisaalta työkokeilun vuoksi minulla ei oikein olisi ollut edes mahdollisuutta käydä hänen luonaan kuin sunnuntaisin. Se vierailu isän luona on nyt sitten jäänyt ja tapahtuu pitkästä aikaa huomenna.

Tekisi mieleni kertoa hänelle että lähden reissuun. Mutta taidan jättää kertomatta, kun tiedän etukäteen jo mitkä sanat isä kuitenkin valitsee. Hän kysyisi kuitenkin onko minulla varaa reissuun ja sanoisi että ei minun minnekään kannattaisi lähteä. Ja riitahan siitä melkein sitten seuraisi ja sitäkään en tahdo.

Toisaalta ymmärrän isäni huolen kun ei ole pitkää aikaa vielä siitäkään kun mokasin raha-asiani ja sain velkaa jopa ulosottoon asti mutta tällä kertaa viina ei hallitse rahakuvioitani ja olen raha-asioista sen verran ainakin perillä että tiedän minulla olevan varaa pieneen reissuun. Sain välitystililtä pari sataa euroa nyt perjantaina reissua varten ja vielä pitäisi melko kiva ja yhä vain isompi summa rahaa sieltä tullakin tässä lähiaikoina. Sen summan laitan sitten säästötililleni.

Onko minun nyt pakko edes kertoa isälleni mitään reissuistani. Toisaalta se vaara on että kirjoitan jossain vaiheessa Facebookkiin reissustani ja sieltä siskoni ensin lukee viestit ja kertoo sitten isälle. Siitäkään isä ei varmaan tykkäisi että kuulisi reissuistani vasta sivuteitä pitkin. Ja onhan sekin aina mahdollista että isä tulisi jostain syystä käymään asunnollani reissuni aikana ja silloin viimeistään olisi pakko hänelle kertoa.

No joo, sinne Facebookkiinkaan ei kannata varmaan kirjoittaa reissusta mitään kuin vasta kotiin palattuani. Ei ainakaan siitä että myös yövyn reissussani. Ehkä jotain pientä voi kirjoittaa vaikka että olen nauttimassa teatteriesityksestä Tampereella.

Niin ja huomenna menen käymään pitkästä aikaa kotikonnuillani. Kotiseudulla on aina kiva vierailla, siellä kahvikin maistuu paljon paremmalta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy