Ketä staraa vastaan (tai kanssa) olet pelannut?

  • 7 263
  • 57

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
axe kirjoitti:
Julkkiksista olen pelannut myös B1:tä vastaan ja vein kaverin niin kahville jo ennen peliä, että se kohdisti erityishuomiota Kohollaan ihan väärään meidän pelaajaan.

Höh, mitäs tuosta. Minäpä olen vilauttanut nimimerkki axelle keltaista korttia lekenraarisella Hirsilän kentällä. Mitä muuten kuuluu Lahnavetten Kuninkaille?

Dumarina olen ollut samassa kaukalossa varmaan suurin piirtein kaikkien suomalaisten liigapelaajien kanssa, joskaan en liigakaukaloissa. Joskus vuonna miekka ja kirves, kun #11 pelaili vielä E-junnuissa poistin Isä-Koivun katsomon puolelle vaihtoaitiosta Kultapossuturnauksessa. Muisti perkele vielä muutama vuosi sitten, kun Mikon 18v. maaottelupeliä vihelsin.

t. hanu
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Suomen jalkapallon kultaisen sukupolven(eli -81). Samassa joukkueessa Pasanen(teki muuten alimpana pelaajana jo joskus samoja temppuja kuin Hollantia vastaan), Väyrynen ja vastaan myös samoja kavereita. Tämän lisäksi Forsselin Miklu tuli kohdattua ~10 kertaa erinäisissä otteluissa. Tämän lisäksi ainakin muutama naisten maajoukkueessa EM-kisoissa menestynyt pelaaja tuli kohdattua. Samassa kentässä Tero Paappasen, Toni Mustosen ja muutaman muunkin liiga/mestiskaverin kanssa. Vastaan taas mm. Jani Rita. Ehkäpä yllättävin ketä vastaan tullut pelattua on Mike Comrie, joka teki joukkuettani vastaan vain 12+1 tehot kahdessa erässä(joukkueemme ollessa kuitenkin Suomen top-10 joukkueita).
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Heh, mä oon pelannu korista Mikko Kivisen ja Tapio Liinojan kanssa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Olen pelannut biljardia paikallista rap-artistia, Palefacea, vastaan. Hävisin. Olen myös leikkimielessä paininut Fintrollissa ja Moonsorrowissa soittavan Trollhornin kanssa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pancor kirjoitti:
Olen myös leikkimielessä paininut Fintrollissa ja Moonsorrowissa soittavan Trollhornin kanssa.

Hävisitkö?

Itsehän olen tuomaroinut Blurin ja Pulpin välisessä jalkapallo-ottelussa Ruisrockin bäkkärillä.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Lydmanin Tonin kanssa tuli eräänkin kerran pelattua "lätkää" (eli tennispallolla kaukalossa) läheisellä kentällä. Sen kummempia mainetekoja ei noista ajoista muistu mieleen, mutta kerran Lydi osui lämiessään kaveriini. Ja sitten itkettiin. Mm. Toni Niemistä ja Janne Ahosta vastaan pelattiin joskus salib.. sählyä jossain mikälie-turnauksessa. Ei pysty muistamaan miten kävi.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
eagle kirjoitti:
Suomen jalkapallon kultaisen sukupolven(eli -81). Samassa joukkueessa Pasanen(teki muuten alimpana pelaajana jo joskus samoja temppuja kuin Hollantia vastaan), Väyrynen ja vastaan myös samoja kavereita. Tämän lisäksi Forsselin Miklu tuli kohdattua ~10 kertaa erinäisissä otteluissa. Tämän lisäksi ainakin muutama naisten maajoukkueessa EM-kisoissa menestynyt pelaaja tuli kohdattua. Samassa kentässä Tero Paappasen, Toni Mustosen ja muutaman muunkin liiga/mestiskaverin kanssa. Vastaan taas mm. Jani Rita. Ehkäpä yllättävin ketä vastaan tullut pelattua on Mike Comrie, joka teki joukkuettani vastaan vain 12+1 tehot kahdessa erässä(joukkueemme ollessa kuitenkin Suomen top-10 joukkueita).

Ollaan varmaankin pelattu joko pallossa tai kiekossa sitten vastakkain. Pasanen taisi olla samaan aikaan Reippaan jalkapallokoulussa n. -87, en itse muista mutta näin mulle on kerrottu. Stadissa futista skulanneena taas Forssellia vastaan tuli pelattua jokunen kerta. Kiekossa ainakin vastassa ovat olleet varmaan kaikki -81 syntyneet suomalaiset "starat". Ulkomaalaisista varmaan ainoa edes vähemmän tunnettu on Ben Eaves.
 

Are

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, S.L Benfica, Getafe, Pool
Lätkässä pikku junnarina tullut pelattua suurinta osaa 1979-1981 väliin syntyneitä kuopiolaislähtöisiä kiekkoilijoita vastaan (mm. Voutilainen joka oli helevetin taitava jo pikku kirppuna ja Jokela, joka taas oli saatanan isokokoinen, muttei osannut kunnolla luistella yms.)

Salibandyssa kohdattu lukuisia nykyisiä liigapelaajia, joidenkin kanssa tullut väännettyä samassakin porukoissa vielä A ja B junnuissa.

Fudiksessa vastassa ollut kotimaan liigatason äijistä ainakin Keijo Huusko, Ilja Venäläinen, Tarmo Koivuranta, Mika Lähderinne + monia muita joita ei voi muistaa tähän hätään.

Tenniksessäkin tullut aikoinaan turpaan nykyään Suomen top 10:iin kuuluvilta pelaajilta.

Those were the days...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös