Viestin lähetti tigger
Linkki poistettu Moderaattorien toimesta.
Viestin lähetti KARHU III
Nelosen tulevasta "Haluatko treffeille" tjsp. -ohjelmasta sitä Miriamia tjsp. Hieno nainen!
Englantilainen sarja Sekaisin Miriamista (There's Something About Miriam) pitää sisällään aimo yllätyksen: kuusi miestä kilvoittelee kaikin keinoin upean Miriamin suosiosta, mutta Miriam onkin mies. Ibizan auringon alla kuvattu sarja nousi puheenaiheeksi, kun Miriamin loppuun asti salaisuutena säilynyt totuus paljastui häntä innokkaasti piirittäneille kisaajille. Sekaisin Miriamista alkaa Nelosella perjantaina 7. tammikuuta.
Viestin lähetti KARHU III
Nelosen tulevasta "Haluatko treffeille" tjsp. -ohjelmasta sitä Miriamia tjsp. Hieno nainen!
Viestin lähetti oukka
Sen sijaan polkaisisin mielelläni sitä yhtä punatukkaista Raksilan Citymarketin kassaa.
Viestin lähetti Pressiboxi
Tämän päivän IS:n "inspiroimana" nuori norjalaisneito Ingvild Engelsland pääsee listallani top kymppiin heittämällä.
IHAN VAAN NÄIN OHIMENNEN VAIVIHKAA KYSELISIN, ETTÄ LÖYTYYKÖ KENELTÄKÄÄN LINKKIÄ INGVILDIN HARDCORE-FOTOSESSIOIHIN???
-Moderaattorit poistaneet linkin-
Viestin lähetti Roomie
Olettekos hyvät herrat huomanneet kuinka viehättävä tyttö on tämän viikon (vko 3) Iltiksen iltatyttönä. NAM!
Kyllä todellakin on huomattu. Kasvoissa on jotain samaa (ehkä silmät?), kuin Rakel Liekillä, mikä on vain ja ainoastaan plussaa minun laskuissani. :-p...Viestin lähetti Roomie
Olettekos hyvät herrat huomanneet kuinka viehättävä tyttö on tämän viikon (vko 3) Iltiksen iltatyttönä. NAM!
Viestin lähetti Pikku Myy
yhtä Kalliossa asuvaa tyttöä, Malminkartanon ala-asteen opea,
Viestin lähetti NHL
Mielenkiintoista toi tyttö-juttu :).
Mä oon muuten ollu malminkartanon ala-asteella, tarkoitatko sitä puustelli-mestaa vai pihkapuistoa?
Viestin lähetti Pikku Myy
yhtä sarjakuvanpiirtäjä -tyttöä, yhtä Kalliossa asuvaa tyttöä,