Ketä sit polkaisisit?

  • 568 473
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Päivitetäänpä listaa

Aamulla oisin voinu polkaista tyttöystävää jos olisin kerinny. (tästä eteenpäin vain ukkomiehen haaveita, mutta eihän sitä tosissaan pettämään) Koulussa tuli vastaan heti parkkipaikalla pimu jota kyllä olisi kelvannut vaikka siinä samantein. Ennenkuin ehdin kahvilaan, tuli vastaan 3-4 suht "pantavan" näköistä. Kahvilassa istui ainakin 2 uskomatonta kisua, joita olisi myös kelvannut. Pahassa puutteessa en myöskään vastustaisi kahvilan myyjän lähentely-yrityksiä. No kahvilasta poistuessa ennen luokkaan menoa vastaan tulee jopa lukuisia ehkä 10-20 näpsäkkää opiskelijaneitoa koulun päaulan ohi mennessä ja kaikkia olisi kelvannut.. No päivän aikana tuli vastaan vielä noita jo mainuttuja typyjä ja muutama muukin, joita ehkä olisi voinut sillä mielellä. Iltapäivällä kun lähdin töissä pyörähtään niin lähes kaikissa liikennevaloissa jalankulkijoiden joukossa on pari uuh misua, joita kukaan vapaa mies ei pystyisi vastustamaan. Myös autoilla ajoi muutama ainakin lasintakaa katsottuna hyviä ehdokkaita vastaan... noh lopetan tähän.. koska "ketä sit polkaisin" listalle mahtuu varmasti tuhansia ellei miljoonia naisia( jos maailmaa lähtis kiertää)..

ja kyllähän tämä idea on matkittu jo aiempaa, mutta näin se menee..

Ei hirveästi sillain kiinnosta nuo lehtikuvissa vilahtelevat tai elokuvissa vilahtelevat neidot. Ei ne oo aitoja. En muista mainitsinko viimeksi joidenkin julkkujen nimiä, mutta oikeasti kiinnostavimmat typyt näkee ihan elävässä elämässä ja ei niiden tarvi julkkiksia olla.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Justiinsa Conanissakin vieraillut Donald Trumpin sihteeri/assistentti Robin (sukunimi?). Jo Diilissä tuli välillä kytättyä neitoa välillä pitempään.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Roomie
Olettekos hyvät herrat huomanneet kuinka viehättävä tyttö on tämän viikon (vko 3) Iltiksen iltatyttönä. NAM!
Tämä oli varmaan jo muilla tiedossakin, mutta minulle selvisi vasta myöhemmin, että kyseinen neitokainen on Lamourettesin Minna. Ai että on kaunis nainen.

Edit: Mainittakoon muuten vielä, että Minna on tulossa valituksi tammikuun iltatytöksi murskaavalla äänten enemmistöllä (yli 80%). Kyllä kansa tietää!

Äänestä Minnaa
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Sennin Wakizashi
Kiti Samulin -siinä vasta kissa!
Voi luoja, siis todellakin! Olin aivan unohtanut, ainoa hyvä syy katsoa W-tyyliä. Kitin off-season duunin takia meikäläinenkin veti viime(ja edellis-)kesänä vatsan kipeäksi mansikoita melkein joka arkipäivä. Kun oli pakko ostaa. :D
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Näyttelijöistä ehdottomasti Scarlett Johanssonia ja niistä "erilaisista" näyttelijöistä Terri Summersia
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Roomie
Tämä oli varmaan jo muilla tiedossakin, mutta minulle selvisi vasta myöhemmin, että kyseinen neitokainen on Lamourettesin Minna. Ai että on kaunis nainen.

Edit: Mainittakoon muuten vielä, että Minna on tulossa valituksi tammikuun iltatytöksi murskaavalla äänten enemmistöllä (yli 80%). Kyllä kansa tietää!

Äänestä Minnaa

Kyllä! Selailin joskus nuita Minnan kuvia tuolla Iltiksen sivuilla ja kuvan 3/6 kohdalla leukani loksahti auki ja rattaat pääsäni jäivät sutimaan. En tiedä montako tuntia/päivää tuijotin ruutua, mutta tuosta toivittuani pistin kuvan windowsin taustakuvakseni, mutta minun piti parin päivän jälkeen ottaa se pois kun aina kun desktop tuli esiin niin huomasin huokaavani pitkään ja ajatukseni pysähtyivät täysin. Aivan uskomattoman kaunis nainen ja onnistunut kuva.

Itkisin ja polkisin ja itkisin ja polkisin...
 
Jahas. Heitetään nyt vaikka näin.

Ulkomaalaisista:
- Scarlett Johansson (Lost in translation riitti. :)
- Jessica Alba
- Kristin Kreuk
- Reese Witherspoon
- Brittany Daniel
- Shiri Appleby

Kotimaisista:
- Sonja Kailassaari
- Lotta Lehtikari
- Jonna Kosonen (Nylon Beat)
- Jonna Kantola
- Saija Palin
- Venla Saartamo
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Jos pitäisi joku oldie valita niin Anette Bening voisi olla se, näytti aika näpsäkältä oscar-juhlassa :)
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Re: Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti V-man
Kyllä! Selailin joskus nuita Minnan kuvia tuolla Iltiksen sivuilla ja kuvan 3/6 kohdalla leukani loksahti auki ja rattaat pääsäni jäivät sutimaan. En tiedä montako tuntia/päivää tuijotin ruutua, mutta tuosta toivittuani pistin kuvan windowsin taustakuvakseni, mutta minun piti parin päivän jälkeen ottaa se pois kun aina kun desktop tuli esiin niin huomasin huokaavani pitkään ja ajatukseni pysähtyivät täysin. Aivan uskomattoman kaunis nainen ja onnistunut kuva.

Itkisin ja polkisin ja itkisin ja polkisin...
Itse olen täysin myyty mies. Täytyy mennä Lamourettesin keikalle joskus. Minna on löydettävissä myös irc-galleriasta, ja on hänellä omat kotisivutkin. Myös Lamoutrettesin kotisivu kannattaa tsekata. Harmi vaan, että Minna on varattu nainen. Joku luuseri sillä on vieressä monessa kuvassa tuola irc-galleriassa =( ... Toisaalta, ollaanhan sitä itsekkin naimisissa.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Onhan se iltalehden Minna todellinen päiväuni. Aikaisemmin hehkutettiin kuvaa 3/6, mutta omasta mielestäni kuva 2/6 on THE KUVA! Niin viaton ja pikku-tuhma... nam. Niin nättiä, että kauniitkin alkavat itkemään.

edit. kuvat irc-galleriassa pelastivat tämän päivän. Hellästi tuhmaa.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Lawless
Tässähän se. Näkyy olevan jokerifani, prkl ;)

Hyi saatana! Nyt tiedän miltä niistä miehistä siinä Sekaisin Miriamista -sarjassa tuntui.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Ted Raikas
Eiks kaikki bimbot ole?

Eikös Saukkonen ole Tepsin miehiä?

Noh, varmin merkki naisen kuumuudesta, kuten "J.Lo/Kylli" -ketjussa todettiin, on se, kun toiset naiset alkavat kateellisuuden puuskassa arvostelemaan milloin mitäkin irrelevanttia seikkaa.

Toinen yhtä varma merkki tytön kuumuudesta on se, että äijät tuomitsevat naisen bimboksi sanaakaan ko. kohteen kanssa vaihtamatta.

Miten tämä liittyy Minnaan, aka Minde_69:iin tai "vittu nää on tälläset kaljanjuonti-bileet" -Minnaan, ei mitään hajua.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti grace
Onhan se iltalehden Minna todellinen päiväuni. Aikaisemmin hehkutettiin kuvaa 3/6, mutta omasta mielestäni kuva 2/6 on THE KUVA! Niin viaton ja pikku-tuhma... nam. Niin nättiä, että kauniitkin alkavat itkemään.

edit. kuvat irc-galleriassa pelastivat tämän päivän. Hellästi tuhmaa.
Itse otin yhteyksiä Minnaan Lamourettesin sivujen kautta. Saas nähdä vaivautuuko kaunotar vastaamaan. Ihan asiallisen viestin pistin. Tiedustelin mm. koska poppoo on tulossa Tampereen lähistölle esiintymään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Täytyy yhtyä edellisiin kirjoittajiin (ei fyysisesti) Minnan ihanuudesta. Jo peruutetussa "maailman parhaassa tv-ohjelmassa" Submarinessa, neidon parhaat puolet tulivat esiin kiitettävästi eräässä jaksossa. Tosin ikää hänellä taisi olla silloin 16, joten ihan tosissaan ei uskaltanut kuolata. ;) Pakotti myös katsomaan yhden Duudsonielämää-sarjan jakson (toisen unohdin katsoa), jossa Lamourettes vieraili. Tuli ihan Baywatch mieleen, kun tytöt juoksivat lehmien perässä. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Phyh, aivan täysin tavis tuo Minna tuossa noin. Ei mitään erikoista, ei mitään persoonallista, ei mitään epätavallista kauneutta. Tuollaisia tapauksia näkee päivittäin satoja, jos kävelee tuolla kaupungilla.

Ei mitään uutta auringon alla siis, kyllä teillä pojat on halpa maku! =}
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
Tuollaisia tapauksia näkee päivittäin satoja, jos kävelee tuolla kaupungilla.
Mutta tällä on tissit lähes paljaana, siksi ne sitä kuolaavat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Roomie
Tämä oli varmaan jo muilla tiedossakin, mutta minulle selvisi vasta myöhemmin, että kyseinen neitokainen on Lamourettesin Minna. Ai että on kaunis nainen.

Edit: Mainittakoon muuten vielä, että Minna on tulossa valituksi tammikuun iltatytöksi murskaavalla äänten enemmistöllä (yli 80%). Kyllä kansa tietää!

Äänestä Minnaa

Näin muuten livenä ennen tätä ja siinä kaverien kanssa toistemme leukoja pidettiin ylhäällä meinaan kun tuon perse ja tissit heiluu sun naaman edessä(n35cm päässä) on aikamoinen fiilis!! En muista kuka lamourettesin tytöistä painoi kaverin pään reiteensä, minun vierestä otti. Hiukan vitutti..Noo, muistaakseni sen kanssa jonkun sanankin vaihdoin. Se sanoi en tai ei mut ei se niin tarkkaa ole, puhui mulle sentään..En muista mitä sanoin. Kehuin esitystä varmaan..

Tulee muuten aikamoinen vitutus välillä kun näitä kuvia katsoo, miksei saatana kukaan näistä mulle oo tullu tarjoomaan, saatana! Tyttöystävä uskoisi kuitenkaan jos sanon, että olin tossa äsken tuon Alyssa Milanon kanssa..Ei muuten kukaan uskoisi..Olin tossa muuten ihan btw just tuolla heinäladossa ton Carmen Electran kanssa, aikamoinen villikissa..
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, se kitka kuitenkin itse tapahtumaan liittyen on kuitenkin yleensä aina ihan mukavan tuntuista riippumatta solarium-lukseista, joten näin ollen en osaa juuri ketään "minnaa" älyttömästi himoita.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iltatyttö

Viestin lähetti Lawless
Tässähän se. Näkyy olevan jokerifani, prkl ;)

Saatanan ruma poikakaveri sillä.

Ihan vitusti liikaa meikkiä noissa Iltalehden kuvissa, aika nothing kyllä. En antais.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten joku voi saada kiksejä jonkun itseään myyvän pimun lääppimisistä ja hinkkaamisista, kun se ei ole vähimmissäkään määrin mitään aitoa kiintymystä, vaan laskelmoitua toimintaa? Olet sille vain yksi möllikkä muiden joukossa, kun koko hoito kuuluu vaan show'hun.

Minua ärsyttäisi moinen siinä määrin, että varmaan katsoisin hyisesti ja menisin kauemmas. Halvat konstit ei meikäläiseen pure.

Mieluummin otan sitä läheisyyttä vastaan naiselta, joka oikeasti piittaa minusta.

Eikä sitten ruveta sanomaan mitään että olen tylsä!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Ted Raikas
Miten joku voi saada kiksejä jonkun itseään myyvän pimun lääppimisistä ja hinkkaamisista, kun se ei ole vähimmissäkään määrin mitään aitoa kiintymystä, vaan laskelmoitua toimintaa? Olet sille vain yksi möllikkä muiden joukossa, kun koko hoito kuuluu vaan show'hun.

...ja varsinkin kun Itä-Euroopassa saa samaan hintaan paremman näköiseltä koko satsin!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kasin muija

Viestin lähetti Ted Raikas
Phyh, aivan täysin tavis tuo Minna tuossa noin. Ei mitään erikoista, ei mitään persoonallista, ei mitään epätavallista kauneutta.

Niin, itse yhdyn myös tähän koulukuntaan hymistelemällä, että eihän tuossa ko. naikkosessa ole muuta erikoista, kuin ehkä normaalia hieman kookkaammat tissit, jotka tietysti sinänsä antavat jo yhtä sun toista anteeksi.

Muuten päädynkin sanomaan kuin ÄÄÄ-mies konsanaan, että kasin muija. Meilläpäin näkee parempia jopa kaubamajan kassalla.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös