Ketä sit polkaisisit?

  • 570 533
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ted Raikas kirjoitti:
Minunkin alkoi tehdä mieli hieman Kiiraa...

Olen seurannut keskustelua muillakin palstoilla tällä foorumilla.

Häpäiset vaan itseäsi. Ilmeisesti haet hyväksyntää sieltä jonne sen menetit, ja nyt yrität paikata.

Aika noloa kyllä. Ymmärsin että teeskentelit jollain palstalla jonkunlaista kristittyä? Saatan olla väärässä, mutta anteeksi jos on näin.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
pelikielto kirjoitti:
Niinhän sinä taidat ainakin osasyyllinen olla. Mutta saattaa osasyy olla myös siinä että Kiira on erittain pantavan näköinen. Anna nyt oikeasti hyvät perustelut sille, ettämiksi Kiira Korvesta ei saa heittää esineellistäviä kommentteja. Tietenkin jos olet ilmoittanut myös muista naisista annetut sovinistiset kirjoitukset niin sitten ymmärrän, tämä palsta ei ole vain sinun juttusi.

Ja kyllä, voisin antaa Kiiralle kyydit.

"Esineellistäviä" kommentteja ei tietysti saa antaa kenestäkään. Ei edes Ilvesigoninettikirjoittaja "HN:n parisuhdekummpanista.

No. Huumoria.

Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä, käsityöläisillekin?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mitä veikkaat Kritiikki, suostuukohan Kiira huutamaan sotilasarvoa samaan aikaan kun ottaa kakkoseen ilman voiteita? Pikkasen jäänyt mietityttämään.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Daespoo kirjoitti:
Mitä veikkaat Kritiikki, suostuukohan Kiira huutamaan sotilasarvoa samaan aikaan kun ottaa kakkoseen ilman voiteita? Pikkasen jäänyt mietityttämään.

Huutaiskohan se myös mun ip-osoitetta jos tulisin mukaan?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kritiikki kirjoitti:
Olen seurannut keskustelua muillakin palstoilla tällä foorumilla.
Se on hyvä, koska se jopa kannattaa.

Häpäiset vaan itseäsi. Ilmeisesti haet hyväksyntää sieltä jonne sen menetit, ja nyt yrität paikata.
En oikein ymmärrä tätä, mutta tuo kuulostaa hauskalta. Voisin melkein laittaa allekirjoitukseeni.

Aika noloa kyllä. Ymmärsin että teeskentelit jollain palstalla jonkunlaista kristittyä? Saatan olla väärässä, mutta anteeksi jos on näin.
En kuulu kirkkoon, enkä tunnusta kristittyjen Jumalaa/jumalaa, joten syytä teeskennellä mitään kristittyä minulla ei ole. Olen pikemminkin pakana. Eikä uskominen johonkin estä minua harrastamasta huumoria, tai seksiäkään.

...

Saat siis anteeksi, sitä paitsi olet hauska tyyppi. =)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
kritiikki kirjoitti:
"Esineellistäviä" kommentteja ei tietysti saa antaa kenestäkään. Ei edes Ilvesigoninettikirjoittaja "HN:n parisuhdekummpanista.

No. Huumoria.

Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.

Nyt nukkumaan. Hyvää yötä, käsityöläisillekin?

Mitä jos minä kirjoittaisin ketjuun "kritiikki"?

Seksuaalisten ambitioidensa kohdistaminen lailliseen, viehättävään urheilijaan on Suomen lakien mukaan täysin hyväksyttävää touhua. Niistä puhuminen on myös tervettä, en ottaisi master baitingia välttämättä puheeksi ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä, keskimäärin tytöt eivät innostu kiinnostuksesta joka ilmenee ylienergisenä hehkutuksena ja suosionosoituksena johonkin muuhun kuin heihin itseensä, mutta aina parempi olla avoimesti ja rehellisesti seksuaaliasioista puhuva yksilö kuin kahden vuoden seurustelun jälkeen huoneestaan löytyvä balleriina-asuun pukeutunut, LIKE A VIRGIN-biisin tahtiin lauleskeleva tai pikkupoikien kuvia netissä katseleva kaappikauppias, enkä nyt tarkoita Sotkan myyjiä.

En myöskään tarkoita että sinä piilottelisit kaapissa jotain mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan avoimmuuden paremmuudella.

Viime aikoina olen innostunut Rion karnevaalien reheväpohkeisista tanssijoista. Heistä saisi hyviä emäntiä maatilalleen!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
kritiikki kirjoitti:
Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.
Eikös urheilijat harrasta seksiä? Sitä polkaisun kohdettahan tässä ketjussa kysellään.

Nykyään masturboidessasi mietit ofkoors vaimoasi/tyttöystävääsi. Mutta pidättäydyitkö papin aameneen tms. asti tästä riettaasta riitistä, vai pystyitkö siihen ihan pelkällä fyysisellä hinkkauksella?

Siinä olisi muuten kysymys "sekalaisten kysymysten ketjuun", eli pystyykö ihminen viemään homman loppuun asti itse ilman minkäänlaista virikettä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sääksi kirjoitti:
Kiira Korpea, sananvapauden nimissä.

Katso nyt kuitenkin ettet työntouhussa muistuta profeetta N.N.ää. Pistä vaikka naamari päähän. Toisaalta, naamaripäisenä profeettana esiintymisestä voi saada kenkää oululaisesta taidelehdestä...

Eli vetele paljaalla sitten, sama se.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kieltämättä muutamien tyyppien viestit ovat olleet sellaisia, että minä saattaisin jopa loukkaantua, jos jostain läheisestäni/tutustani vastaavia lukisin. Suomi on pieni maa ja Tampere pieni kaupunki, luulen että kritiikin pointti on jossain tuota kautta asiaa lähestyttäessä.

Mutta ei mulla muuta, jatkakaa.
 
K

kiwipilot

kritiikki kirjoitti:
Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.

Ööh, aika surkea perustelu, et sitten parempaan päätynyt. Kuinka montaa urheilijaa täällä on haluttukaan pamputtaa? Ja nyt sitten älähdät. Vai onko se tapparalaisuus syynä? Mitä jos joku haluaisi puikottaa Janne Ojasta? Onhan sekin urheilija. Olistko täällä huutamassa että "Jannesta ette sitten tee mitään runkkarien päiväunta"? Joku voisi muuten avata kierrätyksen puolelle Nussisitko Kiira Korpea -ketjun.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
cottonmouth kirjoitti:
Hyvä -> parempi -> täydellinen -> Kiira Korpi

(ainut miinus, että on sukua Ranelle)


Voi hyvä Luoja miten viattomasti se lähti liikkeelle....*huokaus*
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehkäpä tässä nyt Kiiran puolustaja haki sitä, että Kiiralle voisi antaa vähän enemmän respectiä kuin että heti vaan suorilta joka reikään. Poikkeuksellisen kaunista ja herkkää kohdetta tulee lähestyä varoen ja viritellä pikkuhiljaa.

Jotain 40-vuotiaita bulgarialaisia moukarinheittäjiä voi sitten vedellä rajusti kuin rapahuoraa. Muistakaa, pojat, nyanssit kun nussitte.

Eikä se Kiira teille kuitenkaan antaisi...
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Eikö se ongelma tässä ole juuri tuo alaikäisyys. En itse ole lainsäädäntöön perehtynyt tältä(kään) osin, mitä se sitten sanoo tällaisesta keskustelusta, jossa oletettavasti täysi-ikäiset miehet vihjailevat myötämielisesti seksuaalisesta kanssakäymisestä alaikäisen tytön kanssa. Ja onko se Korpi nyt 15- vai 16-vuotias? Eikö se ikäraja jossain niillä main pyöri laillisen ja laittoman menon kanssa. Eipä tuolla Kritiikillä muita perusteluita noille modeuhkauksille voi olla. Jos lakimääräisen alle mennään niin voisihan siinä mahdollisesti olla kyseessä joku "alaikäisiin sekaantumiseen yllyttäminen" tjp.

Jottei menisi asian vierestä niin: Itselläni on ikävä Susan Tiedken ponnistuksia hiekkalaatikkoon. :( Voi kun löytyis nauhalta vaikka Helsingin EM-kisat...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tiesitkö, että sinunkin vanhempasi ovat piilottaneet lihaa!

Niin, selattuani tätä ketjua, en malta olla huomauttamatta kaikille Kiiran kuolaamisesta tuohtuneille tahoille, että nuorena se on nykyjään vitsa väännettävä.

Tämän lisäksi on vielä mainittava, että uskokaa tai älkää, mutta myös teidän vanhempanne ovat harrastaneet seksiä, ainakin kerran.

Täältä tähän
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ervatsalo kirjoitti:
Niin, selattuani tätä ketjua, en malta olla huomauttamatta kaikille Kiiran kuolaamisesta tuohtuneille tahoille, että nuorena se on nykyjään vitsa väännettävä.

Tämän lisäksi on vielä mainittava, että uskokaa tai älkää, mutta myös teidän vanhempanne ovat harrastaneet seksiä, ainakin kerran.

Täältä tähän

Ja ihan villinä veikkauksena uskaltaisin väittää että se tämä kohuttu Kiirakin on jo iästään huolimatta kerinnyt tuota kyseistä toiminnetta kokeilla. Ainakaan halukkaista korkkaajista tuskin on ollut pulaa.

ps. voiko sitä naisten taitoluistelua muka jotenkin katsoa sitenkin että ei tsekkaisi kyseisten naikkosten pikkareiden piukkuutta? Eikös ne pikkarit suunnilleen melkein väkisin tungeta tv-katsojan silmille, vai? Ja ei, en missään nimessä valita tuota.

Ja mitä tulee yleiseen naisurheilun seuraamiseen niin kyllähän terve mies kaiketi ihan luonnostaa jo tsekkaa mitä tarjolla olisi. Nainenhan on taideteos. Ja myönnän että en minä ainakaan käännä päätäni häveliäästi pois jos Johanna Halkoaho sattuu hiekasta noustessaan kameralle pyllistämään tai jos liian lyhyeen mekkoon pukeutunut naistaitoluistelija esittelee vaakaansa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
flintstone kirjoitti:
liian lyhyeen mekkoon pukeutunut naistaitoluistelija esittelee vaakaansa.
Ai siis myös eskimoiden lisäksi taitoluistelijolla on vaaka pystyn sijaan. Live and learn.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Twite kirjoitti:
Ai siis myös eskimoiden lisäksi taitoluistelijolla on vaaka pystyn sijaan. Live and learn.

Heh. Jouduin lukemaan kahteen kertaan mutta nyt kyllä putosin.

ps. Eikös joku täällä vihjannut että Susanna Pöykiö olisi eskimoiden sukua?

Notkea tyttö tuo Sasha Cohen. Mihinköhän sitä uskaltaisi katseensa kiinnittää? Ja tämäkö on se vaaka?
 
Viimeksi muokattu:

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Sonja Kailassaarta ehdottomasti. Mitä tuossa äsken kattelin jotain turhanpäiväistä Hiki-ohjelmaa niin muistui koko tyyppi mieleen. Tuonkin jakson perusteella aika hyvännäköinen, oli vaatteina sitten talvitakki tai bikinit.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mittasuhteet alkavat olla sitä luokkaa että minä jätän teidät housun napit auki väsäilemään viestejänne.
Mielenkiintoinen ilmiö tässä näyttäisi olevan se että manipulointi on aika helppoa puuhaa pienellä provosoinnilla.

Toinen mielenkiintoinen ilmiö on että Hämeenlinna on (suurkaupunki) aloittamassani aiheessa. Sieltä on tullut ylivoimaisesti eniten vastustusta ensimmäiseen viestiini. Jostain sekin kertoo.
Olisiko toteutumattomissa toiveissa elävät ikuiset aikamiespoikamiehet, vai mikä?
No, onhan siellä muualtakin, mutta H:linnaa tuntuu kiinnostavan toteutumattomat panounelmat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös