Ted Raikas kirjoitti:Minunkin alkoi tehdä mieli hieman Kiiraa...
pelikielto kirjoitti:Niinhän sinä taidat ainakin osasyyllinen olla. Mutta saattaa osasyy olla myös siinä että Kiira on erittain pantavan näköinen. Anna nyt oikeasti hyvät perustelut sille, ettämiksi Kiira Korvesta ei saa heittää esineellistäviä kommentteja. Tietenkin jos olet ilmoittanut myös muista naisista annetut sovinistiset kirjoitukset niin sitten ymmärrän, tämä palsta ei ole vain sinun juttusi.
Ja kyllä, voisin antaa Kiiralle kyydit.
Daespoo kirjoitti:Mitä veikkaat Kritiikki, suostuukohan Kiira huutamaan sotilasarvoa samaan aikaan kun ottaa kakkoseen ilman voiteita? Pikkasen jäänyt mietityttämään.
Se on hyvä, koska se jopa kannattaa.kritiikki kirjoitti:Olen seurannut keskustelua muillakin palstoilla tällä foorumilla.
En oikein ymmärrä tätä, mutta tuo kuulostaa hauskalta. Voisin melkein laittaa allekirjoitukseeni.Häpäiset vaan itseäsi. Ilmeisesti haet hyväksyntää sieltä jonne sen menetit, ja nyt yrität paikata.
En kuulu kirkkoon, enkä tunnusta kristittyjen Jumalaa/jumalaa, joten syytä teeskennellä mitään kristittyä minulla ei ole. Olen pikemminkin pakana. Eikä uskominen johonkin estä minua harrastamasta huumoria, tai seksiäkään.Aika noloa kyllä. Ymmärsin että teeskentelit jollain palstalla jonkunlaista kristittyä? Saatan olla väärässä, mutta anteeksi jos on näin.
kritiikki kirjoitti:"Esineellistäviä" kommentteja ei tietysti saa antaa kenestäkään. Ei edes Ilvesigoninettikirjoittaja "HN:n parisuhdekummpanista.
No. Huumoria.
Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.
Nyt nukkumaan. Hyvää yötä, käsityöläisillekin?
Eikös urheilijat harrasta seksiä? Sitä polkaisun kohdettahan tässä ketjussa kysellään.kritiikki kirjoitti:Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.
Sääksi kirjoitti:Kiira Korpea, sananvapauden nimissä.
kritiikki kirjoitti:Kiira on urheilija, eikä käteenvetäjie objekti. Tässä perustelut.
cottonmouth kirjoitti:Hyvä -> parempi -> täydellinen -> Kiira Korpi
(ainut miinus, että on sukua Ranelle)
JWill kirjoitti:Ja onko se Korpi nyt 15- vai 16-vuotias?
Ted Raikas kirjoitti:Hotelli Vantaa?
ervatsalo kirjoitti:Niin, selattuani tätä ketjua, en malta olla huomauttamatta kaikille Kiiran kuolaamisesta tuohtuneille tahoille, että nuorena se on nykyjään vitsa väännettävä.
Tämän lisäksi on vielä mainittava, että uskokaa tai älkää, mutta myös teidän vanhempanne ovat harrastaneet seksiä, ainakin kerran.
Täältä tähän
Ai siis myös eskimoiden lisäksi taitoluistelijolla on vaaka pystyn sijaan. Live and learn.flintstone kirjoitti:liian lyhyeen mekkoon pukeutunut naistaitoluistelija esittelee vaakaansa.
Twite kirjoitti:Ai siis myös eskimoiden lisäksi taitoluistelijolla on vaaka pystyn sijaan. Live and learn.