Ketä sit polkaisisit?

  • 568 294
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Nelosella joku viikko sitten alkanutta Unelmakämppä -ohjelmaa on tullut seurattua alusta lähtien ja siinä mukana oleva punahiuksinen Henna on aikalailla hyvännäköinen ja varsin polkaistavan näköinen tapaus.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HN kirjoitti:
Juuri näin. Sika kontilleen, omena suuhun ja varrastus nahkaseipäällä!

Olen jossain määrin jopa kunnioittanut mielipiteitäsi. En olisi uskonut että sinä lähtisit tuolle "Persepano"linjallesi. Aika hävettävää. Todella hävettävää.

Motiivisi tietysti liittyvät tuohon edellä mainitsemaani Tapparalaiseen jääurheilijaan josta tietysti hinttiytesi ponnahti.

Sorry. Ei kysymättäkään.

Ps. "Kaivanto." Sinut olen tiennyt toisella nimimerkillä hieman vajaaongelmaiseksi jo edesmenneellä Tapparafoorumilla joten ei yllätys.

Mutta, pistäkää HN:n kanssa petijumppaa. Se tuntuu teitä kiehtovan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kritiikki, etköhän sinä ota turhan henkilökohtaisesti ja ryppyotsaisesti tätä koko juttua täällä. Relaa hyvä mies välillä. Onhan tämä tietysti melko lailla naisia esineellistävä keskustelu, mutta toisaalta saa sitä huumorinkukkaakin olla ja pientä härskiä läppää. Vaikka feministi olenkin, niin olen itsekin muutaman mahdollisen vaakamambokohteen ilmaissut täällä. Toki mieluiten ihan romanttisessa mielessä ja muutenkin kuin vain sen yhden kerran!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos en paremmin tietäisi, niin luulisin, että täällä Kiira Korven julisteilla makuuhuoneensa tapetoinut aikamiespoika harrastaa itsemoderointia. Se on helppoa elämää, kun ei ole edes mahdollista purkaa aggressioitaan perheeseensä.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ted Raikas kirjoitti:
kritiikki, etköhän sinä ota turhan henkilökohtaisesti ja ryppyotsaisesti tätä koko juttua täällä. Relaa hyvä mies välillä. Onhan tämä tietysti melko lailla naisia esineellistävä keskustelu, mutta toisaalta saa sitä huumorinkukkaakin olla ja pientä härskiä läppää. Vaikka feministi olenkin, niin olen itsekin muutaman mahdollisen vaakamambokohteen ilmaissut täällä. Toki mieluiten ihan romanttisessa mielessä ja muutenkin kuin vain sen yhden kerran!

Henkilökohtaisesti en ota. Kai nuo poikaset huulta heittävät, mutta mistäs sen tietää. Itseasiassa epäilen juuri tuota ensin anukseeni pyrkivää, että tosi kun kerran kirjoitettu on.

Ryppyotsaisesti? Suomessa tasa-arvo on länsieuroopan heikoin joka näkyy vahvimmin palkka-epätasaisuudessa.

No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.

Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Aion raportoida moderaattoreille jokaisen viestin, jossa polkaistaisiin Elina Nurmea. Elina on hieno nuori nainen, eikä mikään pienipalkkaisten perheenhakkaajarunkkareiden märkä uni. Jättäkää Ellu rauhaan.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kiraa polkaisisin kyllä ja oikein kiukulla. Muuten ei tyttö ihan mun tyyliä ole mutta ihan vaan kritiikille vittuillakseni.
 

Anton

Jäsen
En kyllä yleensä tykkää noin nuorista tirpusista, mutta nyt näyttää että minunkin pitää käydä polkaisemassa häntä. Perusteluksi kelpaa, että olen täynnä edellä mainittua itsesäälillä kyllästettyä raivoa ja olen totaalinen henkinen vajakki.
Siihen kun vielä lisää pohjattoman sovinismini, niin olen ilmeisesti lähes pakotettu polkaisemaan. Sori Kiira, tässä sinulle uusi omena suuhun, saat jälkeenpäin vielä pullon kokista ja chipsipussin.

Sopuli:
”Elina on hieno nuori nainen, eikä mikään pienipalkkaisten perheenhakkaajarunkkareiden märkä uni.”

Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistamaan vessan ja suihkukopin seiniltä kaikki Elinan alastonkuvat?

Olette turhankin julmia meitä tosikkomaisia, pikkusieluisia runkkareita kohtaan! Epäreilua… aion kannella teistä moderaattoreille, oikeusasiamiehelle, tasa-arvovaltuutetulle, meidän koulun terveydenhoitajalle, Amnesty Internationalille ja Tony Halmeelle.

Kritiikki, löysäile jo!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kritiikki: Minä luulen, että Kiira lukee näitä juttuja vaahtopallo pöksyissään. Kyllä hän sen itsekkin tietää, että suurinosa vastaantulevista miehistä kääntää päänsä kohtaamispisteen jälkeen ja hekumoi häntä Jallumaisin visioin. Luulempa vielä, että kiitokseksi hän päättää seuraavassa vapaaohjelmassa jättää perinteisen asun kaappiin ja laittaa päälleen halkaistun mallin. Sitten kun istuu pisteitä saamassa, niin vilkuttaa ja sanoo Jatkiksen könsikkäille terkkuja.

Terve lihaa syövä hetero hekumoi Kiirasta, eikä siinä ole mitään väärää.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
kritiikki kirjoitti:
Ryppyotsaisesti? Suomessa tasa-arvo on länsieuroopan heikoin joka näkyy vahvimmin palkka-epätasaisuudessa.

No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.

Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.

Tätä länsieuroopan heikointa tasa-arvoa ilmentää kyllä minusta paremmin se, että joku ei ymmärrä olla ilmaisematta asenteellisuuttaan homoseksuaaleja kohtaan edes samassa viestissä, jossa surkuttelee naisten ja miesten palkkauseroja.

sopuli kirjoitti:
Ihanasti sinä täällä puhut tasa-arvosta, mutta asenteesi on hieman vanhanaikainen, jos tuollainen on miehelle häpeäksi.

Lisäksi kritiikin käsitykseen siitä, että perseeseen nussiminen olisi hinttien puuhaa, liittyy todennäköisesti vielä se ajatus, että yksikään nainen ei oikeasti ikinä, missään tykkää anaaliseksistä. Se, jos jokin on naisten aliarvioimista.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
kritiikki kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en ota. Kai nuo poikaset huulta heittävät, mutta mistäs sen tietää. Itseasiassa epäilen juuri tuota ensin anukseeni pyrkivää, että tosi kun kerran kirjoitettu on.

Ryppyotsaisesti? Suomessa tasa-arvo on länsieuroopan heikoin joka näkyy vahvimmin palkka-epätasaisuudessa.

No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.

Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.

http://koti.mbnet.fi/neptunia/women/kiira.htm

Tuolta voit kritiikki käydä toteamassa, että Kiira Korvella on Jousimies Uranuksessa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kritiikki kirjoitti:
Ps. "Kaivanto." Sinut olen tiennyt toisella nimimerkillä hieman vajaaongelmaiseksi jo edesmenneellä Tapparafoorumilla joten ei yllätys.
Mikä on vajaaongelmainen?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kritiikin painostuksesta voisin lykätä Kiiraan takaapäin rintojen välistä suuhun!

Mutta se Tampereen murre vaan vie vieläkin halut...
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jääkuutio kirjoitti:
Kritiikin painostuksesta voisin lykätä Kiiraan takaapäin rintojen välistä suuhun!

Mutta se Tampereen murre vaan vie vieläkin halut...

Missäs vaiheessa se saisi sanaa suustaan ulos? Voisin minäkin polkaista Kiiraa. Liitytään vajaaongelmaisten runkkarien kerhoon.

Lisää poljettavia scifi-linjalla. Jeri Ryan, Rebecca Rominj, Terri Farrell, Halle Berry ja Claudia Christian.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiira on btw aika hottis nimi. Toki tähän tulee muutos siinä vaiheessa, kun/jos tutustuu johonkin Kiiraan, joka on rumannäköinen.
 

Ari-Matti

Jäsen
Nyt lähen hotellille. Voin halukkaille kertoa ketä polkasin, on tietty kiinni siitä saanko tinkattua semmosen diilin, että vosu tekee samaan hintaan mulle aamupalan. Tuolla hotellilla ei ole muuten, kun priima tavaraa, uneksikaa runkkarit.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
tombraider kirjoitti:
1. Jallumaisin visioin.

2. Terve lihaa syövä hetero hekumoi Kiirasta, eikä siinä ole mitään väärää.

1. Että sinunkin silmäsi taitoluistelussa menevät ainoastaan jalkojen väliin. Hieman yllätyin. Tapparalaisuudessa uskoisin olevan periaatteena että kaikkia ajatuksia ei tuotaisi törkeimpänä versiona julkisuuteen.
Kiira on Tapparalainen ja nykyisin kansainvälisesti tunnettu. Tapparalaisempi kuin sinä, todennäköisesti.

2. Tottakai meillä on oikeus omiin ajatuksiimme, mutta onhan tämä pelkkää sikamaisuutta mitä täällä esitetään.

Tavallaan olen syyllinen koko juttuun koska näköjään provosoin näihin Kiirahäväistyksiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kritiikki kirjoitti:
Tavallaan olen syyllinen koko juttuun koska näköjään provosoin näihin Kiirahäväistyksiin.
Minunkin alkoi tehdä mieli hieman Kiiraa...
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kritiikki kirjoitti:
Tavallaan olen syyllinen koko juttuun koska näköjään provosoin näihin Kiirahäväistyksiin.
Niinhän sinä taidat ainakin osasyyllinen olla. Mutta saattaa osasyy olla myös siinä että Kiira on erittain pantavan näköinen. Anna nyt oikeasti hyvät perustelut sille, ettämiksi Kiira Korvesta ei saa heittää esineellistäviä kommentteja. Tietenkin jos olet ilmoittanut myös muista naisista annetut sovinistiset kirjoitukset niin sitten ymmärrän, tämä palsta ei ole vain sinun juttusi.

Ja kyllä, voisin antaa Kiiralle kyydit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös