HN kirjoitti:Juuri näin. Sika kontilleen, omena suuhun ja varrastus nahkaseipäällä!
Ted Raikas kirjoitti:kritiikki, etköhän sinä ota turhan henkilökohtaisesti ja ryppyotsaisesti tätä koko juttua täällä. Relaa hyvä mies välillä. Onhan tämä tietysti melko lailla naisia esineellistävä keskustelu, mutta toisaalta saa sitä huumorinkukkaakin olla ja pientä härskiä läppää. Vaikka feministi olenkin, niin olen itsekin muutaman mahdollisen vaakamambokohteen ilmaissut täällä. Toki mieluiten ihan romanttisessa mielessä ja muutenkin kuin vain sen yhden kerran!
kritiikki kirjoitti:Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.
kritiikki kirjoitti:No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.
kritiikki kirjoitti:Ryppyotsaisesti? Suomessa tasa-arvo on länsieuroopan heikoin joka näkyy vahvimmin palkka-epätasaisuudessa.
No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.
Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.
sopuli kirjoitti:Ihanasti sinä täällä puhut tasa-arvosta, mutta asenteesi on hieman vanhanaikainen, jos tuollainen on miehelle häpeäksi.
kritiikki kirjoitti:Henkilökohtaisesti en ota. Kai nuo poikaset huulta heittävät, mutta mistäs sen tietää. Itseasiassa epäilen juuri tuota ensin anukseeni pyrkivää, että tosi kun kerran kirjoitettu on.
Ryppyotsaisesti? Suomessa tasa-arvo on länsieuroopan heikoin joka näkyy vahvimmin palkka-epätasaisuudessa.
No'o minulla on puoliso joka kuuluu tähän epätasa-arvoiseen sukupuoleen.
Em. pojilla on varmaankin paremmin ansaitseva osapuoli.
Mikä on vajaaongelmainen?kritiikki kirjoitti:Ps. "Kaivanto." Sinut olen tiennyt toisella nimimerkillä hieman vajaaongelmaiseksi jo edesmenneellä Tapparafoorumilla joten ei yllätys.
Jääkuutio kirjoitti:Kritiikin painostuksesta voisin lykätä Kiiraan takaapäin rintojen välistä suuhun!
Mutta se Tampereen murre vaan vie vieläkin halut...
Hotelli Vantaa?Ari-Matti kirjoitti:Tuolla hotellilla ei ole muuten, kun priima tavaraa, uneksikaa runkkarit.
tombraider kirjoitti:1. Jallumaisin visioin.
2. Terve lihaa syövä hetero hekumoi Kiirasta, eikä siinä ole mitään väärää.
Minunkin alkoi tehdä mieli hieman Kiiraa...kritiikki kirjoitti:Tavallaan olen syyllinen koko juttuun koska näköjään provosoin näihin Kiirahäväistyksiin.
Niinhän sinä taidat ainakin osasyyllinen olla. Mutta saattaa osasyy olla myös siinä että Kiira on erittain pantavan näköinen. Anna nyt oikeasti hyvät perustelut sille, ettämiksi Kiira Korvesta ei saa heittää esineellistäviä kommentteja. Tietenkin jos olet ilmoittanut myös muista naisista annetut sovinistiset kirjoitukset niin sitten ymmärrän, tämä palsta ei ole vain sinun juttusi.kritiikki kirjoitti:Tavallaan olen syyllinen koko juttuun koska näköjään provosoin näihin Kiirahäväistyksiin.