Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ouzala kirjoitti:Olin, vedin ja tulin.
Hyvin toimittu. Ihan kivasti oli tavara tarjolla taas.
Lisäisin omaan listaani Korven Kiiran sekä Elisha Cuthbertin.
Ouzala kirjoitti:Olin, vedin ja tulin.
Korppi kirjoitti:Jaahans. MissSuomi-ehdokkaista löytyy pari nussakkaa typyä.
Suvi Pitkänen on henk.koht. suosikkini ja kyllähän tuota Ninni Laaksostakin voisi 'joissain olosuhteissa' harkita polkaisevansa.
www.mtv3.fi/ohjelmat/misssuomi2005/
Voi luoja mitä kuraa tämän vuoden missifinalistit, huh huh.Korppi kirjoitti:Jaahans. MissSuomi-ehdokkaista löytyy pari nussakkaa typyä.
Suvi Pitkänen on henk.koht. suosikkini ja kyllähän tuota Ninni Laaksostakin voisi 'joissain olosuhteissa' harkita polkaisevansa.
www.mtv3.fi/ohjelmat/misssuomi2005/
No lienee tosiaan.Rontti kirjoitti:Täytyy sanoa, että Australian avoimissa karvaista palloa läiskivä Marcos Baghdatis lienee, turnausmenestyksensä ohella, tyytyväinen ainakin tyttöystävänsä ulkoiseen olemukseen.
BigRedBob kirjoitti:Voi luoja mitä kuraa tämän vuoden missifinalistit, huh huh.
Humpauttaja kirjoitti:Hahaa. Siellä se nyt on sihteerikamoissa! AAH! Polkaisisin!
"Minä haluun antaa just sulle... ...just sen 1500 euroo" Hmm...
Ihan nätti, muttei todellakaan parhaimman näköinen. Rinnat(ja perse) on kuitenkin osa sitä ulkonäköä. Rintoja ei ole ja takapuolta ei ainakaan tuolta näe? Miten ikä aikuisella ihmisellä vaikuttaa ulkonäköön, muuten kuin negatiivisesti? Ei tämä ole taitolaji ;)Daespoo kirjoitti:Numero 4 on kasvoiltaan ylivoimaisesti parhaan näkönen, tästä ei epäilystäkään. Ei hirveästi daisoja mutta persemiehenä (siis heterosellaisena) se ei hirveästi häiritse. Ja nuorimpana omaa vielä selkeästi eniten kehitysvaraa.
Minusta Ninni on näissä kuvissa paras ehdokas. Kaunis kasvoista ja erittäin hyvä vartalo. Myös sopivan määrätietoisen näköinen, eikä sellainen kiltti kotityttö.Daespoo kirjoitti:Numero 6:ssa on potentiaalia jos pyytää stylistilta seuraavalla kerralla jonkun muun kuin halpa huora -lookin.
Krhm, 2 paikan vie näissä kuvissa Ninnin jälkeen nro 10, Suvi Pitkänen. Kaunis ja kontrastina Ninnille, tumma ;) Vähän saisi olla enemmän muotoja ja koiranpentumainen ilme miinuksena, ettei vaan olisi mikään turkulainen kiekkoilija?Daespoo kirjoitti:Kaikki muut luuskat voikin sitten syöttää koirille.
Ouzala kirjoitti:Nelli jakaa taas ensi yönä klo 02.00 lähtien(???)... just sulle...
Grome kirjoitti:No mitäs Nelli tällä kertaa? Ite kun olin mennyt jo nuk..baariin.
nakkisormi kirjoitti:Nelli yöllä ruudussa mustassa kireässä hihattomassa paidassa cheerleader huiskien kanssa...Olisin polkaissut.
Aatos kirjoitti:Vaimoani.. se on siinä.
cosmic_rodeo kirjoitti:Meikällä on muuten työkaveri, joka on tuon kovasti diggaamanne Nellin tumma versio. Paitsi että se on fiksumpi ja muutenkin parempirunkoinen.
nakkisormi kirjoitti:Nelli yöllä ruudussa mustassa kireässä hihattomassa paidassa cheerleader huiskien kanssa...Olisin polkaissut.