Ketä sit polkaisisit?

  • 568 714
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EieieieieieiEEEEI!!!!

Missä se sensuuri on kun sitä tarvitsee? Voiko Nelliä hienompaa naista olla? Minun elämäni oli tässä, joudun aloittamaan sittenkin stalkerina olemisen. Voivoi, just kun meni muuten niin hyvin niin tulee ruutuun jotain tuollaista. Lääkäri, nappeja tänne ja heti, en kestä.

Jaa, polkaisisinko? Kyllä tohon työmies tyhjentäis lienee riittävä vastaus.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Korppi kirjoitti:
Jaahans. MissSuomi-ehdokkaista löytyy pari nussakkaa typyä.
Suvi Pitkänen on henk.koht. suosikkini ja kyllähän tuota Ninni Laaksostakin voisi 'joissain olosuhteissa' harkita polkaisevansa.

www.mtv3.fi/ohjelmat/misssuomi2005/
Voi luoja mitä kuraa tämän vuoden missifinalistit, huh huh.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse polkaisisin Sydämen asialla- nimisen sarjan naislääkäriä. Hällä on kauniit silmät ja kauniit hiukset ja kaunis luonne.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rontti kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Australian avoimissa karvaista palloa läiskivä Marcos Baghdatis lienee, turnausmenestyksensä ohella, tyytyväinen ainakin tyttöystävänsä ulkoiseen olemukseen.
No lienee tosiaan.

Olen joskus aikaisemminkin huomannut, Baghdatisin huikean potentiaalin lisäksi siis, että tyttöystävänsä on kyllä ehdottomasti otteluiden tuoksinassa saamansa tv-ajan veroinen.

Tästä kuvasta huomaa tämän ranskattaren kauneuden lisäksi, että Baghdatis itse on vähemmän kaunis, ja aika elämäänähneen näköinen kaveri 20-vuotiaaksi. Voisi ulkonäkönsä puolesta olla tuon kissimirrin isä.

Siis ikä/ulkonäkönäkökulmasta katsottuna voisi olla hänen isänsä, muuten eivät toki geenit oikein täsmää.
 
Viimeksi muokattu:

Alonzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Rexona mainoksessa olevaa "poliisimuijaa". On muuten aivan jumalattoman hyvännäköinen muija. Siltä jos saisi, niin olisin todellakin valmins amputoimaaan kaluni, kuten joku täällä joskus kaunopuheisesti ilmaisi..
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
BigRedBob kirjoitti:
Voi luoja mitä kuraa tämän vuoden missifinalistit, huh huh.

Juu, taso on aika kaukana esim. vuoden 2000 finaalista, jossa kisasivat muuan Suvi Miinala ja Jenni Dahlman. Ei voi kuin päivitellä, miten "tiukka" tuo seula nykypäivänä on.

No yksi noista nousee ylitse muiden ja jos hän ei voita, niin ihmettelen kovasti. Kyseessä on tietysti en kommentoi-missi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Numero 4 on kasvoiltaan ylivoimaisesti parhaan näkönen, tästä ei epäilystäkään. Ei hirveästi daisoja mutta persemiehenä (siis heterosellaisena) se ei hirveästi häiritse. Ja nuorimpana omaa vielä selkeästi eniten kehitysvaraa.

Numero 6:ssa on potentiaalia jos pyytää stylistilta seuraavalla kerralla jonkun muun kuin halpa huora -lookin.

Numero 8 hymyilee kuin olisi juuri vetänyt huikan kusta naamaansa, muuten jees.

Numero 5 on selkeästi eniten aikuismainen olemukseltaan (diggaan), hyvä rusketus on aina plussaa.

Kaikki muut luuskat voikin sitten syöttää koirille.
 

Scoutti

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
Numero 4 on kasvoiltaan ylivoimaisesti parhaan näkönen, tästä ei epäilystäkään. Ei hirveästi daisoja mutta persemiehenä (siis heterosellaisena) se ei hirveästi häiritse. Ja nuorimpana omaa vielä selkeästi eniten kehitysvaraa.
Ihan nätti, muttei todellakaan parhaimman näköinen. Rinnat(ja perse) on kuitenkin osa sitä ulkonäköä. Rintoja ei ole ja takapuolta ei ainakaan tuolta näe? Miten ikä aikuisella ihmisellä vaikuttaa ulkonäköön, muuten kuin negatiivisesti? Ei tämä ole taitolaji ;)
Daespoo kirjoitti:
Numero 6:ssa on potentiaalia jos pyytää stylistilta seuraavalla kerralla jonkun muun kuin halpa huora -lookin.
Minusta Ninni on näissä kuvissa paras ehdokas. Kaunis kasvoista ja erittäin hyvä vartalo. Myös sopivan määrätietoisen näköinen, eikä sellainen kiltti kotityttö.
Daespoo kirjoitti:
Kaikki muut luuskat voikin sitten syöttää koirille.
Krhm, 2 paikan vie näissä kuvissa Ninnin jälkeen nro 10, Suvi Pitkänen. Kaunis ja kontrastina Ninnille, tumma ;) Vähän saisi olla enemmän muotoja ja koiranpentumainen ilme miinuksena, ettei vaan olisi mikään turkulainen kiekkoilija?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ouzala kirjoitti:
Nelli jakaa taas ensi yönä klo 02.00 lähtien(???)... just sulle...

Joo. Niinhän se aamulla hehkutti juuri, kun olin kouluun lähdössä. Voipi tosin olla, että jää tänään multa väliin, koska huomenna pitää olla pelikunnosssa.

Muille "antoisia" hetkiä...
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika "normaalin" näköisiä missiehdokkaita. Väitän että kun lähdet muutamaksi tunniksi johonkin hieman isomman kaupungin yöelämään, löydät vähintään kymmenen paremman näköistä kantturaa kuin noista yksikään.

Noissa kuvissa parhaimmilta näyttävät ehdottomasti Yläjoki ja Vahela. Ainakin hirveimmän naaman omistavat Malvalehto ja Pitkänen. Hirveitä väkisin väännettyjä kouristushymyjä.
 
Aatoksen lausahdus on herkistävä. Hienoa toimintaa, oikeasti.

Minä taas poikamiehenä polkaisisin sitä yhtä hienoa tummahiuksista naista, jonka bongasin viime viikolla työmatkallani. Jos siis luet tätä, sinä tummahiuksinen hieno nainen, niin minä olen se lievästi turpea tyhjäkatseinen henkilö, joka kuolasi perääsi silloin joskus viime viikolla. Anna anteeksi ja toinen mahdollisuus. Soita mulle! Kerro edes nimesi!

Terveisin nimim. "Tule meille, tarjoan juomat"

Meikällä on muuten työkaveri, joka on tuon kovasti diggaamanne Nellin tumma versio. Paitsi että se on fiksumpi ja muutenkin parempirunkoinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös