Ketä sit polkaisisit?

  • 568 744
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eilen oli Leikin Varjolla -ohjelmassa Kirsi Pelttari ja Noora Kero. Panisin..
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Humpauttaja kirjoitti:
Nyt täytyy ihan kysyä, että mikä tämä ohjelma on ja miltä kanavalta tulee? Pitäähän se päästä päivittämään Nelli verkkokalvoille, koska edellinen taltiointi on kesältä. Silloin olin valmis polkaisemaan heti. Oletan, että ei ole ainakaan pahemmaksi mennyt.

Hahaa. Siellä se nyt on sihteerikamoissa! AAH! Polkaisisin!

"Minä haluun antaa just sulle... ...just sen 1500 euroo" Hmm...
 
Ihmettelin etukäteen miksi tällanen soittopeli tulee keskellä yötä. Nyt tajuan. Koska näemme tissit?

Ainiin, polkaisisin...heti!

Aika provosoiva muija.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ouzala kirjoitti:
Ei vittu, täytyykö olla tälläinen juoppo? Menetin siis tämän jakson. Oliko Nelli "kuumintahtottia"?

Oli. Mitä parhainta kalsarikänniviihdettä oli tuo. Aika vihjailevasti heitti läppää Nelli ja heilutteli tissejä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä sihteeri juttu oli kyllä varmasti varsin hyvä mainoskikka, ainakin kun näitä jatkoajan viestejä lukee. Moni varmaan yleensä jaksaa katsella perjantai yönä puoli kahdelta jotain mobiilipeliä :/

Härski meininki.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei kellään satu olemaan klippiä ko. pätkästä?
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiira Korven voittanutta ei ole!!! Hankkikaas joku kunnon kuvat!
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Scoutti kirjoitti:
Jahas. ja oliko niitä "ei tissit ole tärkeät" kavereita vielä täällä jossain?
No onhan tissit toki tärkeä asia naisille ja merkittävä osa... jossain määrin. Niiden muodolla ja koolla taas ei ole mitään merkitystä viehätysvoiman kannalta, välttämättä, harvoin onkaan. Aika kurjaa olisikin, että joku tietty koko määrittelisi sen kokonaisuuden. Tärkein, että on ne rinnat, oli se koko mikä tahansa. En ole itse koskaan ihastunut yhteenkään naiseen hänen rintojensa takia. ;P

Mitä tulee tuohon Scarlett-tyttöseen, niin ihan viehättävähän se on, joskaan ei minun tyyppiäni ihan. Ehkei ihan tarpeeksi persoonallinen loppujen lopuksi kuitenkaan, vaan vähän samassa lajityypissä näiden jessikoiden, britnien ja khristiinoiden kanssa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Niiden muodolla ja koolla taas ei ole mitään merkitystä viehätysvoiman kannalta
Kokonaisuus on yksityiskohtien summa. Totta helvetissä niiden muodolla ja koolla on merkitystä viehätysvoiman kannalta. Ei kuitenkaan niin että aina bigger = better (kuten esim. borgie on todistanut). Pitää olla juuri ko. naiselle sopivan kokoiset ja muotoiset. Aina ei niin ole.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twite kirjoitti:
Pitää olla juuri ko. naiselle sopivan kokoiset ja muotoiset. Aina ei niin ole.
Jokaisella on senkokoiset kuin on. Ei ole olemassa mitään standardeja, että tietynlaisella ja muotoisella naisella tulisi olla sen ja sen kokoiset rinnat. Ne on juuri sellaiset, kuin luoja on suonut, ellei sitten ota implantteja, joita en suosittele ja joista en itse lämpene olleskaan.

Toki rinnat naisella vaikuttavat viehätysvoimaan seksuaalisesti, mutta olen tavannut naisia jotka ovat viehättäviä ja ihan laidasta laitaan jos rintojen kokoluokkaan katsellaan. Joskus tuntuu, että esim. täällä naisen mitta liikkuu lähinnä ja vain ainoastaan siinä tissi/perse osastossa, ei millään pahalla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
Joskus tuntuu, että esim. täällä naisen mitta liikkuu lähinnä ja vain ainoastaan siinä tissi/perse osastossa, ei millään pahalla.
Tottakai se liikkuu sillä sektorilla, jos jannut puhuvat tykityksistä. Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä kokonaisuuden ja viehättävyyden yms. vaikutuksesta seksikkyyteen, mutta keskimäärin mies kuitenkin kiihottuu näkemästään enemmän kuin mistään muusta (nainen esim. enemmän kosketuksesta). Siltä pohjalta ymmärrän tämän ketjun kirjoittajia aivan täysin, enemmistöä yksinkertaisesti miellyttää naiselliset muodot, kauniit kasvot ja seksikäs kokonaisuus.

Täytyy kyllä todeta, etten polkaisisi Kiira Korpea, mutta onpa todella kaunis nuori nainen. Ja kroppakin aika timminä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lisättäkööt, että kyllähän minäkin naisten rinnoista ja takapuolista nyt pidän, mutta niiden ylikorostaminen alkaa saada aika matalaotsaisen vaikutelman. Pidän myös niin monista muista asioista ihmisen ulkomuodossa.

sampio kirjoitti:
Täytyy kyllä todeta, etten polkaisisi Kiira Korpea, mutta onpa todella kaunis nuori nainen. Ja kroppakin aika timminä.
Samat sanat. Luonnollisen kaunis ja sopivan muodokas, ei tietenkään pullukka, mutta ei todellakaan luuviulu. Kyllähän tuossa lihaksisto kehittyy. Naisellisuutta löytyy, mikä ei kaikissa naisurheilijoissa todellakaan ole selviö.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Jokaisella on senkokoiset kuin on. Ei ole olemassa mitään standardeja, että tietynlaisella ja muotoisella naisella tulisi olla sen ja sen kokoiset rinnat.
Kaikki naiset eivät ole yhtä viehättäviä. Eivät myöskään kaikki rinnat ole yhtä mukavan näköisiä. Epäreilua, mutta noin se vaan on.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
En ole itse koskaan ihastunut yhteenkään naiseen hänen rintojensa takia. ;P

Minä olen, vuosia sitten. Vieläkin yhdessä.

Oikeasti, en minä ainakaan ole yläasteen jälkeen kertaakaan kuullut että joku sanoisi että daisarit ne on ne kaikkein tärkeimmät. Vaikea minun toisaalta olisi odottaa että tällainen ketju olisi mitään muuta kun sitä, että pojat puhuu tisseistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös