Jotain muuta
Jäsen
Gunners kirjoitti:Ouzalalle kiitos Johansson-linkeistä!
Ei mitään, pakkohan tuosta tytöstä on pitää. Sattuivat linkit(hinkit) vaan osumaan sopivasti silmään aikaisemmin eilen.
Gunners kirjoitti:Ouzalalle kiitos Johansson-linkeistä!
Humpauttaja kirjoitti:Nyt täytyy ihan kysyä, että mikä tämä ohjelma on ja miltä kanavalta tulee? Pitäähän se päästä päivittämään Nelli verkkokalvoille, koska edellinen taltiointi on kesältä. Silloin olin valmis polkaisemaan heti. Oletan, että ei ole ainakaan pahemmaksi mennyt.
Humpauttaja kirjoitti:Hahaa. Siellä se nyt on sihteerikamoissa! AAH! Polkaisisin!
"Minä haluun antaa just sulle... ...just sen 1500 euroo" Hmm...
Cosmo kirjoitti:On on, tuli tuli.
Humpauttaja kirjoitti:Hahaa. Siellä se nyt on sihteerikamoissa! AAH! Polkaisisin!
"Minä haluun antaa just sulle... ...just sen 1500 euroo" Hmm...
Ouzala kirjoitti:Ei vittu, täytyykö olla tälläinen juoppo? Menetin siis tämän jakson. Oliko Nelli "kuumintahtottia"?
Humpauttaja kirjoitti:Oli. Mitä parhainta kalsarikänniviihdettä oli tuo. Aika vihjailevasti heitti läppää Nelli ja heilutteli tissejä.
Jahas. ja oliko niitä "ei tissit ole tärkeät" kavereita vielä täällä jossain? huikea paketti ja kyllä, olen katkera tuolle hypistelijälle ;)Ouzala kirjoitti:
No onhan tissit toki tärkeä asia naisille ja merkittävä osa... jossain määrin. Niiden muodolla ja koolla taas ei ole mitään merkitystä viehätysvoiman kannalta, välttämättä, harvoin onkaan. Aika kurjaa olisikin, että joku tietty koko määrittelisi sen kokonaisuuden. Tärkein, että on ne rinnat, oli se koko mikä tahansa. En ole itse koskaan ihastunut yhteenkään naiseen hänen rintojensa takia. ;PScoutti kirjoitti:Jahas. ja oliko niitä "ei tissit ole tärkeät" kavereita vielä täällä jossain?
Kokonaisuus on yksityiskohtien summa. Totta helvetissä niiden muodolla ja koolla on merkitystä viehätysvoiman kannalta. Ei kuitenkaan niin että aina bigger = better (kuten esim. borgie on todistanut). Pitää olla juuri ko. naiselle sopivan kokoiset ja muotoiset. Aina ei niin ole.Ted Raikas kirjoitti:Niiden muodolla ja koolla taas ei ole mitään merkitystä viehätysvoiman kannalta
Jokaisella on senkokoiset kuin on. Ei ole olemassa mitään standardeja, että tietynlaisella ja muotoisella naisella tulisi olla sen ja sen kokoiset rinnat. Ne on juuri sellaiset, kuin luoja on suonut, ellei sitten ota implantteja, joita en suosittele ja joista en itse lämpene olleskaan.Twite kirjoitti:Pitää olla juuri ko. naiselle sopivan kokoiset ja muotoiset. Aina ei niin ole.
Tottakai se liikkuu sillä sektorilla, jos jannut puhuvat tykityksistä. Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä kokonaisuuden ja viehättävyyden yms. vaikutuksesta seksikkyyteen, mutta keskimäärin mies kuitenkin kiihottuu näkemästään enemmän kuin mistään muusta (nainen esim. enemmän kosketuksesta). Siltä pohjalta ymmärrän tämän ketjun kirjoittajia aivan täysin, enemmistöä yksinkertaisesti miellyttää naiselliset muodot, kauniit kasvot ja seksikäs kokonaisuus.Ted Raikas kirjoitti:Joskus tuntuu, että esim. täällä naisen mitta liikkuu lähinnä ja vain ainoastaan siinä tissi/perse osastossa, ei millään pahalla.
Samat sanat. Luonnollisen kaunis ja sopivan muodokas, ei tietenkään pullukka, mutta ei todellakaan luuviulu. Kyllähän tuossa lihaksisto kehittyy. Naisellisuutta löytyy, mikä ei kaikissa naisurheilijoissa todellakaan ole selviö.sampio kirjoitti:Täytyy kyllä todeta, etten polkaisisi Kiira Korpea, mutta onpa todella kaunis nuori nainen. Ja kroppakin aika timminä.
Ted Raikas kirjoitti:Pidän myös niin monista muista asioista ihmisen ulkomuodossa.
Vaikka, jos nainen on mukava ja tulen hänen kanssaan toimeen.sopuli kirjoitti:Pienet tissit ja pojan pylly?
Kaikki naiset eivät ole yhtä viehättäviä. Eivät myöskään kaikki rinnat ole yhtä mukavan näköisiä. Epäreilua, mutta noin se vaan on.Ted Raikas kirjoitti:Jokaisella on senkokoiset kuin on. Ei ole olemassa mitään standardeja, että tietynlaisella ja muotoisella naisella tulisi olla sen ja sen kokoiset rinnat.
Ted Raikas kirjoitti:En ole itse koskaan ihastunut yhteenkään naiseen hänen rintojensa takia. ;P
Humpauttaja kirjoitti:Onks Ouzala linjoilla? Nimittäin siellä se Nelli taas esittelee rintavarustustaan klomosella.
edit. Tosin enää 5 min.