Ketä sit polkaisisit?

  • 568 698
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Kun tuli testattua Suvi Miinala lookalike(joskin blondi), niin väkisin sitä oikeaakin The Suvia rupeaa tekemään mieli - on itse asiassa tehnyt mieli jo pitkään.

Herra Tiilikainen: Olet onnekkaimpia miehiä Suomessa, joten pidähän naaraastasi hyvää huolta.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Master Chief
Maikkarin Rantalentis-pelin Nelliä. Ja monesti.

Kyllä. Ja monesti. Vielä kun sattui niin, että kyseinen neito on saman ikäinen allekirjoittaneen kanssa niin avot.

Pirteä ilmestys on hän ja kun ne 2 palloa pomppii päivällä telkkarissa niin tulee väkisin hyvälle mielelle. Niin siis ne lentopallot!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
That's hot

Paris Hiltonia olen hehkuttanut tässä(kin) ketjussa jo aiemmin, mutta kyllä on hehkutuksen arvoinen.

TJEU
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: That's hot

Viestin lähetti BigRedBob
Paris Hiltonia olen hehkuttanut tässä(kin) ketjussa jo aiemmin, mutta kyllä on hehkutuksen arvoinen.

TJEU

Tuossa on vanha versio. Uudempi Paris tulee kahdella kahden ja puolen desin silikoneilla.

Ketä sitten polkaisisin.

-Nikki Cox ja sitä Las Vegas-sarjan lyhyttä miisua

-Christina Applegate

- kasikyt luvun Sam Foxia ja saman luvun Sabrinaa

- smackdownin Melinaa
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Ouzala
Satuin viikonloppuna näkemään hetken aikaa tätä Rantalenttis- peliä ja siellä pomppi semmoinen blondi. Onko hän Nelli? Jos oli, niin ihan kiva...

Taisi olla eri tyttö viikonloppuna, vaikken vilkaissutkaan kuin pikaisesti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: That's hot

Viestin lähetti Stolk-2
Tuossa on vanha versio. Uudempi Paris tulee kahdella kahden ja puolen desin silikoneilla.
Näin olen lehdistä lukenut, joo. Olisi kelvannut kyllä hyvin ilmankin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: That's hot

Viestin lähetti Stolk-2

Ketä sitten polkaisisin.

- smackdownin Melinaa

Kuten Carlito Caribbean Cool sanoi, "The best ring entrance ever. That's cool." Syksyllä on sitten mahdollisuus päästä näkemään se livenäkin (ei välttämättä omalta osalta), kun Smackdown tulee Suomeen taas.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensiksi pieni protesti sanasta polkaista, se sopii hyvin negatiivisessa mielessä tehtyyn rinnakkaiskyselyyn, joka kuvannee tilannetta, jossa erektiovaikeudet olisivat jatkuvana uhkana. Tässä sen sijaan on tarkoitus nimetä sellaisia naisia, joiden seurassa saattaisi käydä kuin American Pien (1999) Jimille, ei saisi edes vehjettä ulos housuista, kuin jo tapahtuisi.
Ilmieläva ehdokas nähty kesällä 1987 junassa välillä Helsinki-Kouvola. Kerrassaan täydellinen.

Predatorin 10.12.2004 ja Ikerin 12.12.2004 päivätyissä viesteissä on paljon sellaista, josta olen samaa mieltä. Naisessa täytyy ennen kaikkea olla jonkinlaista ”potkua”, eläväisyyttä ja esimerkiksi Eva Wahlströmissä ja Mikaela Ingbergissä sitä on runsaasti.

-Sara La Fountain
-Uma Thurman
-Catherine Zeta-Jones
-Cameron Diaz
-Heidi Willman
-Eva Wahlström
-Mikaela Ingberg
-Bridget Fonda
-Andie MacDowell
-Emma Thompson
-Lotta Lehtikari
-Minttu Mustakallio
-Tiina Lymi
-Winona Ryder
-Tea Leoni
-Helen Hunt
-Sarah Jessica Parker
-Robin Wright
-Mary Stuart Masterson
-Valeria Golino
-Penelope Cruz
-Laura Dern
-Sharon Stone
-Courtney Thorne-Smith
-Dina Meyer
-Diane Lane
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mikaela Ingberg, onko kysymys keihäänheittäjästä jos on niin voi luoja.
Minut on kasvatettu aivan väärässä ympäristössä, olen aina ajatellut että naisissa pitäisi olla jonkunlaista tyyliä, rotunaiset jotka pelkällä olemassa olollaan ja naiseudellaan saavat miehen kuin miehen syttymään ja vaipumaan haaveisiin, jos esimerkkinä käytetään kyseisiä mainuttuja henkilöitä niin oho, okey hyvä niin mutta mutta, ei helvetti.

Minusta naisessa pitäisi olla luontaista älykkyyttä joka heijastuu kymmenen metrin päähän tai mieluummin hieman pidemmällekkin. Seuraavaksi varmaan muotiin tulevat polvet koukussa korkokengissä kävelevät naiset, silloin on varmaankin parempi alkaa näyttävästi mieluummin homoksi. Katsokaapa vaikkapa Armi Kuuselaa nuorena siinä oli nainen isolla N,llä.. Tai vaikkapa hieman vanhempanakin tyyli ja naiseus säilyy koko elämän.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko myöntää, että sitä kaunissääristä aasiatarta jonka näin toissapäivänä...

Olkoonkin, että haluaisin häneen tutustua myös muutenkin!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Master Chief
Maikkarin Rantalentis-pelin Nelliä. Ja monesti.

Tästä mimmistä (ja niistä pomppivista palloista) on puhuttu nyt niin paljon myös alkuperäisessä Kesätyttö - kisassa, että erittäin mielelläni näkisin myös kuvia kyseisestä leidistä.

Ikävä kyllä, olen päivätöissä, joten ei ole mahdollisuutta seurata näitä hauskoja iltapäivien telkkarikilpailuja. Enkä myöskään ole niin epätoivoinen, että rupeaisin kyseisiä kisailuja videoimaan, voisi vaimokin hieman ihmetellä..

Joten jos jollain olisi laittaa jonkinlaista kuvaa/videota Rantalentis-Nellistä, olisin kovasti ilahtunut.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti veinikretski
Mikaela Ingberg, onko kysymys keihäänheittäjästä jos on niin voi luoja.

Mikaela Ingberg on huikea nainen, enkä ainakaan minä empisi sekuntiakaan, jos tulisi mahdollisuus kiivetä selkään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ymmärtäisin Janinan ,mikäli haaveilee naisesta jota ei kuitenkaan pääse polkaisemaan niin itse valitsisin kyllä sata kertaa enemmin Janinan kuin tämän Ingbergin. Katsokaa nyt helvetti miten hän asioitaan tv,ssä ja muualla ilmaisee. Jos haaveilee pitäisi haaveilla kunnolla eikä mitä sattuu, minulle olisi Hermunen ja Imberg samalla viivalla. Niin että kieltäisin ehdottomasti ihmisiä haaveilemassta mitä sattuu, jos olisin Ahvenanmaan kuningas.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti veinikretski
Ymmärtäisin Janinan ,mikäli haaveilee naisesta jota ei kuitenkaan pääse polkaisemaan niin itse valitsisin kyllä sata kertaa enemmin Janinan kuin tämän Ingbergin. Katsokaa nyt helvetti miten hän asioitaan tv,ssä ja muualla ilmaisee. Jos haaveilee pitäisi haaveilla kunnolla eikä mitä sattuu, minulle olisi Hermunen ja Imberg samalla viivalla. Niin että kieltäisin ehdottomasti ihmisiä haaveilemassta mitä sattuu, jos olisin Ahvenanmaan kuningas.
Eihän tässä olekaan kysymys mistään sielujen sympatioista tai taivaanrannan maalauksesta tai itsensä ilmaisemisesta, vaan ihan kylmästi "polkaisemisesta", "kassien tyhjentämisestä", "lihan piilottamisesta"...jne.
Ingberg on jollain tavalla ihan mahtavan oloinen nainen. Tänään hän hymyili sievästi Hesarin sivuilla ja muistutti taas kauniilla tavalla olemassa olostaan. Pakko myöntää, että aamupalaa syödessä kävi mielessä muukin kuin keihäänheitto!
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Viestin lähetti Kärpät#18
Huh huh, eilen löytyi uusi polkaisun kohde.

Laura Kalmari on tuolla rusketuksella ehdottomasti polkaisun arvoinen epeli.

Samat sanat. Itselläni aiheuttaa haluja myös erään lappeenrantalaisen liikuntapaikan hyvin ruskettunut työntekijä. Rusketus ja urheilullisuus on aika tehokas yhdistelmä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Bauer
Samat sanat. Itselläni aiheuttaa haluja myös erään lappeenrantalaisen liikuntapaikan hyvin ruskettunut työntekijä. Rusketus ja urheilullisuus on aika tehokas yhdistelmä.

Huhtiniemen liikuntahalli kenties?

Eteistiskin ohi käveleminen katse eteenpäin suunnattuna on joskus vaikiaa. Semmosia tirpusia siellä tiskin takana..
 

art ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikaela Ingberg kuuluu minulla samaan sarjaan Kirsi Pihan ja Arja Korisevan kanssa - tietyllä tapaa ärsyttäviä, voimakkaita persoonia, mutta saisin valtavaa tyydytystä panemalla heidä hiljaisiksi. aaaaaaart...paa mua *reidet käärmemäisesti kiemurrellen*. Muijat poistuisivat alapäät hellinä ja hiljaisina, sanaakaan sanomatta.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Viestin lähetti OikeaPakki
Huhtiniemen liikuntahalli kenties?

Eteistiskin ohi käveleminen katse eteenpäin suunnattuna on joskus vaikiaa. Semmosia tirpusia siellä tiskin takana..

No sehän se. En minä nyt niistä muista tiedä, mutta tätä yhtä tekisi mieli katsella pidempäänkin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen leffassa tuli sellainen YleX:n mainos, jossa oli kakasi kundia ja lammas, joka soitti viulua ja pieksi niitä kundeja. Niin sen mainoksen tummemmalle tyypille voisi antaa. Samoin Upciderin After Sun-sidukan mainoksen kaksikolle.

Mieluiten kuitenkin polkasisi yhtä Näkövammaliiton sivaripoikaa. HePa.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Kärpät#18
Huh huh, eilen löytyi uusi polkaisun kohde.

Laura Kalmari on tuolla rusketuksella ehdottomasti polkaisun arvoinen epeli.

Täysin samaa mieltä! Jopa vieressäni istunut emäntäni sanoi; "onpa hyvän näköinen naisjalkapalloilija".
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Oi niin monen jo täällä mainitun lisäksi ilolla tikkaisin myös Tähtiportin Lt.Col Samatha Carteria eli

Tappingin Amandaa

Kyllä, olen siis nörtti ja seuraan kyseistä sarjaa...
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
veinikretski, minä satun vaan pitämään sporttisista naisista, lihaksetkaan eivät aiheuta inhoreaktioita.
Liika on kyllä liikaa, tämä hyvin sporttinen henkilö ei herättäisi minkäänlaisia polkaisuhaluja, vaikka syntymävuosi olisikin 1937:n sijaaan 1967. Tosin hänen ja sisarensa naiseudesta ei ollut täyttä varmuutta.

Listalta oli jäänyt uupumaan pari nimeä, jotka tulivat mieleen, kun huomasin, että mielisarjani Laakson kuningas (Monarch of the Glen) palaa ohjelmistoon.
Dawn Steele
Alexandra Gilbreath
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös