Viestin lähetti Shayne
Juuh, muistan lukioajoilta, kun espoolaista kouluamme kaunistuttanut Nora (os. Vilva) eräänä päivänä piti yllään rintaliivittömänä sitä valkoista tiukkaa toppia. Valehtelisin, jos väittäisin, ettei silloin tehnyt mieli.
Muutenhan sillä nyt niin väliä, koska ehdottomasti eniten olen polkenut postijopoa.
Kyseinen herrasmies pudotti linkin "Täydellisyydestä" "Lähes täydellisyydeksi". :DViestin lähetti Morrow10
Wallu Valpio
Viestin lähetti BigRedBob
Ihan ok minulle, että muut ei tykkää... saanpahan kehua "persoonallisella" maullani. Tai jotain. :D
Liian laiha. Saattaa mennä polkaistessa rikki.
Kyllä tuo laakson väri natsaa koulun sijaintiin.Viestin lähetti Taatusti
hmm... Tuo Nora V. herättää positiivisia mielikuvia, mahtaisikohan kyseessä olla sama neito. Noinkohan tuo espoolainen koulu voisi sijaita eräässä vihreähkössä laaksossa?
Viestin lähetti mice
Listastahan nyt saisi melkein loputtoman pitkän, mutta yksi tuli nyt äkkiseltään mieleen. Tuo Mallikoulussakin mukana oleva tuomariston jäsen Nora Syrjä. Heti ja samantien.
Viestin lähetti Roomie
En nyt ehkä polkaisisi, koska kovin nuori tyttö on, mutta pitäisin ainakin niinkuin kukkaa kämmenellä...
Nimittäin Mallikoulun Siniä!! Kaunis tyttö, joskin hieman tuittupää :)
Viestin lähetti Panzerfaust
Ja kun eräässä toisessa ketjussa tuli kerran "mainostettua" nuorta, niin otetaanpa vaihteeksi sieltä toisestä päästä, joskin fantasiana, Eija-Riitta Korhola. En ole noin van...kypsää kokeillut, mutta hänen kanssaan asia voitaisiin hoitaa melkein koska tahansa. On siinä varmaan talo raikunut kun on tämä rouva joskus paksuksi pantu!
Viestin lähetti Shayne
Kyllä tuo laakson väri natsaa koulun sijaintiin.
Sama neitohan tuo. En yhtään ihmettele, että on muidenkin mieleen jäänyt. Paini kuitenkin aikalailla omassa sarjassaan kyseisillä markkinoilla tuossa opinahjossa, joka itse asiassa on muitakin julkisuudesta tuttuja naamoja tuottanut, tosin huomattavasti rumempia ja karvaisempia miesten-sellaisia.
Viestin lähetti faaip de oiad
Thank you Jeebus, en olekaan ainoa joka Eija-Riitan perään kuolaa.
Viestin lähetti NHL
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä - minä tykkään molemmista ja monesta muustakin...
Viestin lähetti PJ
"Säveliin syntynyt Reetaleena on valmis painamaan jalanjälkensä kevyen musiikin kenttään."
Päivän kysymys on tietysti, mitä tuli näppäimistön tässä päässä mieleen :)
Nimimerkki pahassa unen puutteessa.
P.s. Janina
Viestin lähetti Kärpät#18
Huh huh, eilen löytyi uusi polkaisun kohde.
Laura Kalmari on tuolla rusketuksella ehdottomasti polkaisun arvoinen epeli.
Viestin lähetti Kärpät#18
Huh huh, eilen löytyi uusi polkaisun kohde.
Laura Kalmari on tuolla rusketuksella ehdottomasti polkaisun arvoinen epeli.