Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 183 347
  • 697

scholl

Jäsen
Ihmetyttää kyllä Kiira Korven perään kuolaaminen. Isältään Raunolta peritty ulkonäkö ja ärsyttävä puheääni ei ainakaan minun mielestäni ole kovin vakuuttava yhdistelmä.

Etkö ole kuullut biseksuaalisuudesta? Ranefantasiaporukka on ihan innoissaan Kiirasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olympiakisoissa on aika kova kolmikko: T. Poutiainen, AK. Saarinen, K. Korpi.
Toisaalta noi hentoiset luistelijattaret sopis schollin kaltaiselle pitkän matkan nääntyjälle, Saksan poika saattais olla se ohjaileva osapuoli noiden keijukaisten kanssa. Sen sijaan Saarinen ja varsinkin Poutiainen laittais pelkillä reisivoimillaan schollin nippuun kertalaakista. Sikäli kun fiktiivisiä olentoja voi nitistää millään ruumiinosalla.

Jos vielä tota Vancouveria miettii, niin en oikein ymmärrä alppinisti Maria Rieschin hehkutusta. Miesmäinen möykky, jota en todellakaan laittaisi.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Etkö ole kuullut biseksuaalisuudesta? Ranefantasiaporukka on ihan innoissaan Kiirasta.

Oletko kuullut perversioista? Jos kaunista naista katsoessa mietit hänen isäänsä, alat olla asian ytimessä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen sijaan Saarinen ja varsinkin Poutiainen laittais pelkillä reisivoimillaan schollin nippuun kertalaakista.
Tällaisesta ominaisuudestahan saa pisteitä. Ei olisi mitään ongelmia polkaista kumpaa tahansa, tervepäisiä nuoria ja hyväkuntoisia naisia.

Kiiran suhteen hehkutus on sikäli kyllä turhaa, että onhan Lepistö parempi ;)
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Olympiakisoissa on aika kova kolmikko: T. Poutiainen, AK. Saarinen, K. Korpi.
Kellään tuskin on mitään lisättävää tähän, kun räjäytin pankin kerralla. Vappu Pimiä valmentajaksi vielä niin avot.

No huh huh. En nyt halua leimautua mitenkään Kiira Korven puolustajaksi joka ketjussa, mutta kun ketjun otsikko on "ketä et polkaisisi mistään hinnasta" niin melkein voisi miehen seksuaalisen suuntautumisen asettaa vähintäänkin kyseenalaiseksi. Luulisi hinta löytyvän jokaiselle heteromiehelle kuitenkin Kiiran kohdalla. Nyt ei hei oikeesti puhuta mistään Tukiaisesta..
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, mulle jää vissiin sitten tuo Kiira kun kukaan muu ei sitä halua. Hyvä hyvä. Kyllä Kiira kelpaa mulle aivan loistavasti.

Vittu te ootte outoja :)
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jaahas, mulle jää vissiin sitten tuo Kiira kun kukaan muu ei sitä halua. Hyvä hyvä. Kyllä Kiira kelpaa mulle aivan loistavasti.

Vittu te ootte outoja :)

Pitäisköhän meidän ottaa vaikka kivi, sakset, paperi tästä asiasta?

Jos ollaan ainoat kelle kelpais, siis mistään hinnasta.

Sanon vaikka kivi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei Kiira sinänsä ihan otsikkoon mene, mutta onhan se pitkä miinus, jos siinä työn touhussa tulee mieleen yksi junttimaisimmista näyistä ikinä, eli Rane kypärä päässä vaihtoaitiossa jakamassa neuvoja.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäisköhän meidän ottaa vaikka kivi, sakset, paperi tästä asiasta?

Jos ollaan ainoat kelle kelpais, siis mistään hinnasta.

Sanon vaikka kivi.


Joo, otetaan vaan wanha kunnon KPS.

Minä sanon kans kivi.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Paperi!

Enää tarvitaan "virtuaali arvonta" ja homma on sillä selvä :)

edit. jaa, määhän taidan olla vahvoilla...

Mä häviin tässä aina.

Mulla oli kyllä vuosi sitten asetettu, täysin realistinen tavoite voittaa. Mutta kun ei.
Neljän vuoden päästä sitten uusi yritys.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ei se niin kova taso ole. Kymmenvuotiaan pikkupojan kropalla varustettu, Rauno Korven näköinen tyttö ei vaan iske meikäläiseen.

Kun on noin hyvin pikkupoikien kropat hallussa niin, minkä ikäistä pikkupoikaa Kiiran pitäisi muistuttaa, että sinun toiveet täyttyisivät?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin mutta kun luistellessa sillä näkyy pikkuhousut tai siis se urheilutrikoon jalkoväli. Vähän sama asia kuin ala-asteella joku sanoi karjalanpiirakka.

Sinällään on ihan sama kuka täällä polkisi ketäkin, otan kuitenkin sen verran kantaa tuohon Kiira Korven hekutuksen ihmettelyyn että Kiirahan mm valittiin The Annual Independent Critic's listauksessa maailman 100 kauneimman naisen joukkoon, sijoitus oli siis 38 - en sitten tiedä mikä mahtoi olla Ranen sijoitus samaisella listalla.

Minun silmissä Kiira on ihan jees, mutta ei kuitenkaan niitä kuumimpia kissoja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aika moni muu on pannut ja ilmeisesti maksanutkin siitä vielä.

Ja mikä pahinta...ilman kortsua. Miten helvetissä joillekin tulee mieleen toimia näin tuollaisen ihmisen kanssa? Jo se, että on lähikontaktissa mutta ilman suojaa. Sitten nämä karjut ovat jatkaneet touhujaan muiden naisten kanssa ilman kumia jne jne.

Ja kyllä, en panisi mistään hinnasta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos oikein muistan niin HIVin tarttumisen riski on aika pieni vaikka vanteella vetelisikin, oliskohan luokkaa 10-20%.

Enisei, jos ton näköistä mursua vetää paljaalla niin melkein voisi sanoa että ansaitsee kaiken mitä seuraa.
 
Kiira Korpi on kiiltokuva, jonka ulkonäössä ei ole ensimmäistäkään persoonallista piirrettä. Ellei sitten tuota toisessa ketjussa mainittua kirahvimaisuutta oteta huomioon. Minusta Kiira kyllä muistuttaa enemmänkin hevosta, mutta sekään ei vielä ole kauhean omaperäistä.

Ei silti, kyllä minä Kiiraa polkaisisin, kuten kiksauttaisin tilaisuuden tullen Tuksuakin. Ihan pelkästä mielenkiinnosta nimittäin. Sitä paitsi emätin se on hylkeelläkin tai jotain sinne päin. Olisihan se jonkinlainen meriitti ja taatusti hyvä jäänmurtaja tulevissa keskusteluissa ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa.

Ranesta en sitten enää tiedäkään, tulee tiettyjä seksuaalisuuteen liittyviä rajoitteita vastaan. Ehkä, jos kukkia ja suklaata ihan kotiovelle asti toisi.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Ei kiira nyt minunkaan päiväunieni kohde ole, mutta "mistään hinnasta" ihmiset?

Moniko jatkaisi nykyisessä paskaduunissaan mieluummin kuin asuisi loppuelämänsä Etelä-Ranskassa omassa linnassa tehden tasan mitä itse haluaa ja tekemättä enää ikinä mitään, mikä ei hotsita?

Voisin polkaista noilla liksoilla muutamankin kerran, yhden kerran tamperelaisten ikuisesta vihasta huolimatta vaikka puoli-ilmaiseksi. Jos nyt bissen tarjoaisi, ettei luulla helpoksi...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos oikein muistan niin HIVin tarttumisen riski on aika pieni vaikka vanteella vetelisikin, oliskohan luokkaa 10-20%.

Wikipediasta poimittuna per akti todennäköisyys naiselta miehelle 0,04% ja mieheltä naiselle 0,08%. Esim. Magic Johnsonin vaimokkeella ei taida olla HIViä. Anaaliseksissä tartunnan riski on suurempi, ilmeisesti suoleen tulee helposti pieniä haavaumia tai muita vaurioita. Wikipedian mukaan riski on noin viisinkertainen vastaanottavalle osapuolelle verrattuna pimppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös