Jahas, tuota en tiennytkään.Vielä kinkymmäksi menee...toihan on jo kuollut...
No, en silti polkaisisi häntä.
Jahas, tuota en tiennytkään.Vielä kinkymmäksi menee...toihan on jo kuollut...
Te ette ole selkeestikkään vielä tavanneet minua. Hihiii...Amy Winehouse muka pelottava...
Aira Samulin on kyllä yksi sellainen ketä en mistään hinnasta polkaisisi. Hyi vittu sentään.
Ja saisko kuvaa? :)
Lisätään listaan vielä "tanssija-malli"-turhake Martina Aitolehti.
Johannu Tukiainen on kanssa toinen, jota en varmasti pystyisi polkemaan. Nämä niinku julkiksista, mutta tuolta katukuvasta löytyy aika runsaasti sellaisia, jota ei pysty kyllä polkemaan!
No et varmasti ainakaan enää. (Kysymys oli siis edesmenneestä muijasta joka näytteli Sallya Spectraa eräässä saippuasarjassa)Jahas, tuota en tiennytkään.
No, en silti polkaisisi häntä.
Niin no, en sitten tiedä millaisia ihq-beibejä oletit löytyvän yli 80-vuotiaiden sarjasta? Henk.koht. olen kyllä joskus nähnyt heikommassakin kunnossa olevia 81-vuotiaita "mummoja".
En polkaisisi mistään hinnasta ketään yli 80-vuotiasta.
En polkaisisi mistään hinnasta ketään yli 80-vuotiasta.
Ihminen tekee rahasta aivan mitä tahansa eli paskaa jauhat:)
Kerroin vaan sen ketä henkilöä en polkaisisi mistään hinnasta. Ja tämä ei mielestäni ole Golfia missä jaetaan tasoituksia iän mukaan.
En painaisi Ginaa. Vähän minnihiirimäinen hahmo. Lupaa ja viekottelee, mutta silti jää kalu vain omaan käteen. Käy Bellamyä sääliksi.Sen sijaan Heartbeatin Ginaa panisin taukoamatta!
Vaikka olen "Kukkii ne perunatkin" ideologian kannattajia, niin tuota Tuomio-ohjelman vitun "Wanna-be Laura Kivirantaa" en panisi, vaikka Mauserilla uhattais!
Mariko.
Ihan oksettaa sitä "Unstobable" videotakin katsellessa.
Mariko.
Ihan oksettaa sitä "Unstobable" videotakin katsellessa.