Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 182 861
  • 697

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sitä jäin vielä pohtimaan, että jos tulevaisuuden minä olisi vaihtanut sukupuoltaan naiseksi ja minä aikakoneella matkattuani miehenä panisin itseni raskaaksi, niin sittenhän olisin lapsen isä ja äiti.
Niin ja jos aikamatkustus on mahdollista, voi olla että olet itse se omien itsejesi lapsikin, joka vartuttuaan tarpeeksi matkustaa menneisyyteen matkustaakseen senhetkiseen aikaan nähden tulevaisuuteen tehdäkseen lapsen naiseksi muuttaneen itsensä kanssa jotta syntyisi.
Ja kas, näin päädyt Suomen pääministeriksi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Amanda Harkimoa. En tiiä miks mut koko akka etoo mua ja pahasti ulkonäöllisesti. Ihan tulee joku sukupuolikorjauksessa käyny mies mieleen. Enkä voi sietää muodottomia perseitä. Amandalla se on kuin pikkupojalla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tarpeeksi kun plataa heitetään tiskiin niin ei ole mitään rajoituksia. Kyllä sitä kerran voi polkaista vaikka minkälaista katiskaa. Raha ei haise, sanoi huora Peräsmiehelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tarpeeksi kun plataa heitetään tiskiin niin ei ole mitään rajoituksia. Kyllä sitä kerran voi polkaista vaikka minkälaista katiskaa. Raha ei haise, sanoi huora Peräsmiehelle.
Näin, toki sillä rajoitteella että oma terveys ei ole mitenkään uhattuna. Vaikka nykyään esim. HIV:n kanssa voi elää kohtalaisen täysipainoista elämää kun lääkitykset on kunnossa, niin en minä silti ottaisi vielä tässä iässä loppuelämäkseni HIV-tartuntaa mukaan vaikka millaisen summan iskisi lapaseen tuosta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näin, toki sillä rajoitteella että oma terveys ei ole mitenkään uhattuna.

Juu no tämä on itsestäänselvyys. En edes huomioinut mahdollisia tauteja kun niitä voi olla myös naisilla, joita astuu ihan mieluisasti.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täytynee nyt tunnustaa se, että uutisjutuissa jälleen kevään ja alkukesän tullen viihtynyt yli kymmenen laudaturin lääkäri ja MM-voimanostaja Anna ei kyllä oikein maistuisi.

Jos on yhdistettävä nainen, voima ja urheilullisuus mallin on oltava Gina Carano. Kaikki urheilu joka vähentää tai jonka menestyksellinen harrastaminen vähentää kauniimman sukupuolen naisellisuuden olemattomiin on huonoa urheilua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaverin kans käytiin maksullisissa tuossa niin kyllä se frendin valitsema "nadja" oli sitä luokkaa että siinä suli viimeisetkin jöpöt. Jos ottaa poskeen ja tippuu hammas niin melko liukkaasti piti poistua. Ei ollu ihan sitä mitä luvattiin ilmoituksessa.

Jenni Kokander edelleen että pysytään topicissa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jenni Kokander edelleen että pysytään topicissa.
Samaa mieltä. Toivottavasti Jennillä on rekkakortti, eikä näin käy miesten kimppuun öisillä pimeillä virtsan ja surströmmingin hajuisilla kujilla.
*apaattinen lerpahdus*
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Samaa mieltä. Toivottavasti Jennillä on rekkakortti, eikä näin käy miesten kimppuun öisillä pimeillä virtsan ja surströmmingin hajuisilla kujilla.
*apaattinen lerpahdus*

eikös tuo ole se nainen, joka tilitti jossain, että häntä luullaan ikäistään vanhemmaksi. Luulevat, että hän on eläkeläinen, vaikkei olekaan. Kun oli ollut liikkeellä lapsensa kanssa, niin joku luuli, että hän on lapsen isoäiti. Huvittava otus.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuukauden mittainen tykistön eloleiri Rovajärvellä ja sen lopussa pyllistelevä omat, silmälapuet ja Jenni Kokander.
*tuumimista*
Anteeksi, Jenni... karvapeppuporonaaras voittaa sinut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haloo Helsingin laulajaa Elliä. Mulle vaan tulee etova olo kun nään sen naaman. En tiedä panisinko sitten jos tavattaisiin vaan takaapäin ettei tarviis naamaa nähdä, enkä tietäs kuka se on.
 

Fremont

Jäsen
Mahtaako esiintynyt ketjussa aiemmin, mutta Päivi Nergin kohdalla ei säkillinen kultakolikoita riittäisi. Ennemmin polkaisisi vaikka jotain raatoa, toki Nergkin näyttää sellaiselta. Miehiä ei voi kuvitellakkaan, hyi saatana!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Inhottava ketju. Ajatelkaapa jos olisitte itse tässä ketjussa mainittuna. Itkisitte sitten.

Oon varmaan itsekin tänne aikoinani jotain kirjoittanut, mutta nykyään olen parempi ihminen.

PS. En ole Päivi Nerg(kään).
PPS. Kiva että miespuoliset nimimerkit eivät haluasi polkaista minua.
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jeesusta en ajatellut jyystää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Profeetta Muhammedin lapsivaimoa Aishaa en polkaisisi mistään hinnasta, koska en tunne kiinnostusta 9-vuotiaisiin lapsiin. Muhammedia se ei haitannut, mutta rauhan ja rakkauden uskonnossa on toki erilaista rakkautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös