Ei kerta homoksi tee, toinen kerta on uteliaisuutta ja kolmannesta nollautuu. Eipä siirrellä maalitolppia kesken kaiken.Ei kerta homoks tee ja joka kymmenes nollaa.
No ei nyt ihan jokaisella. Jakaahan moni massia jo poiskin erilaisiin kohteisiin kun sitä on itsellä enemmän kuin tarpeeksi. Miksi he siis tekisivät jotain erittäin vastenmielistä ja kenties traumatisoivaa saadakseen rahaa lisää poisjaetun tilalle?Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa. Toisilla se on luonnollisesti alempi, toisilla korkeampi. Tekopyhiä hurskastelijoita ihmiset, jotka väittävät esim. etteivät antaisi mistään hinnasta. Varmasti antaisivat.
No ei nyt ihan jokaisella. Jakaahan moni massia jo poiskin erilaisiin kohteisiin kun sitä on itsellä enemmän kuin tarpeeksi. Miksi he siis tekisivät jotain erittäin vastenmielistä ja kenties traumatisoivaa saadakseen rahaa lisää poisjaetun tilalle?
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa.
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa. Toisilla se on luonnollisesti alempi, toisilla korkeampi. Tekopyhiä hurskastelijoita ihmiset, jotka väittävät esim. etteivät antaisi mistään hinnasta. Varmasti antaisivat.
Jos itselle pitäisi lyödä hinta, niin miljoonasta panisin ihan ketä/mitä vaan.
Kartanolaisten käyttämässä keinossa haureuden syntiä vastaan nuori tyttö asettui makaamaan sängyn päälle alastomana ja sitten alaston toistasataa kiloa painava Tilda Reunanen asettui makaamaan hänen päälleen. Tällä tavalla sanottiin lihan himojen kuolettuvan. Alaikäiset lapset joutuivat saunottamaan ja vihtomaan Alma Kartanoa, joka makasi lauteella alastomana, ja tähän saunotukseen liittyi lasten seksuaalista hyväksikäyttöä.
En voisi edes kuvitella tilannetta, jossa menisin sanomaan vaimolleni, että joutuu antamaan jollekin miehelle rahasta. Jos taas vaimoni haluaisi niin tehdä, minulla tuskin olisi siihen paljoa sanomista. Onneksi minun ei tällaisia tarvitse edes ajatella.No millä hinnalla suostuisitte siihen, että joku kolmas osapuoli polkaisis vaimoasi/naisystävääsi? Vakaassa ja pitkässä avioliitossa elävänä olen joskus tätäkin hypoteettisesti pohtinut, vaikka eihän täällä missään arabivaltiossa eletäkään ja vaimoltakin olis varmaan hyvä kysyä, mitä mieltä hän asiasta olis. En olisi kuitenkaan valmis myymään vaimoani esim. miljoonasta dollarista, kuten jossain leffassa joskus (olisko ollu Robert Redford pääosassa?). Sen verran olen kuitenkin interweebiä seurannut, että jotkut miehet kiihottuvat kovasti katsellessaan omaa puolisoaan nussittavan. En kuulu tähän joukkoon.
Väitän, ettei ole hintaa. Jokunen viesti taaksepäin kysyin, että miten vastaus muuttuisi jos seksi olisi suojaamatonta. Tällöin aika harva polkaisisi edes isosta hinnasta vaikkapa lepraista, vesikauhuista, ebola-virusta sairastavaa tai aidsin loppuvaiheessa olevaa olentoa (en rajaa tätä kysymystä vain ihmisiin), koska mitäpä sitä isollakaan rahapotilla jos sen hintana on oman hengen tai pysyvän terveyden menetys.
Sama pätee polkaisun lisäksi myös antamiseen. Jättäisin valtaisatkin rahat ottamatta jos vaihtoehtona olisi saada takalistoon vesikauhuisen, lepraa, kuppaa ja ebolaa sairastavan Adebisin paksua lerssiä. Mitäpä sitä esim. miljardilla tekisi jos henki lähtisi eikä voisi vesikauhuisen loppuelämänsä aikana edes istua kunnolla kun persuksiin sattuisi.
Eikö muka olisi jännä mahdollisuus? Siinä kun huomaisi itsensä vinkkaavan itselleen viehkosti silmää... ja eikun selkään!Jos aikakoneen keksimisen ansiosta kohtaisin jossakin muussa ajassa toisen itseni, niin enpä kyllä panisi!
En voisi edes kuvitella tilannetta, jossa menisin sanomaan vaimolleni, että joutuu antamaan jollekin miehelle rahasta. Jos taas vaimoni haluaisi niin tehdä, minulla tuskin olisi siihen paljoa sanomista. Onneksi minun ei tällaisia tarvitse edes ajatella.
Juu - kysymys ei ole sellaisesta, vaan enemmänkin siitä, ettei minun tarvitse miettiä hetkeäkään vaimoni tekemisiä tämmöisen asioiden suhteen. Toisin sanoen: luotan täysin vaimoni arvostelukykyyn ja tekemisiin.No mut hei ei se järvikään soutamalla kulu, :-)
Sitä jäin pohtimaan, että olisiko mahdollinen akti toisen itsensä kanssa itsetyydytystä.Eikö muka olisi jännä mahdollisuus?
Toisaalta sillä miljoonalla parantaa helposti lepran ja vesikauhun. Ebola- ja HIV-positiiviset kylläkin jäisi panematta.
Vesikauhua ei niin vain paranneta miljoonalla tai muullakaan summalla. Tauti johtaa oireiden alettua lähes satavarmasti kuolemaan jos siihen ei ole saanut rokotusta (ja oletetaan, että tässä polkaisutapauksessa ei ole rokotusta otettu). Pieni osa ihmisistä saattaa selvitä vesikauhusta ilman rokotusta hengissä, mutta kyseessä on hyvin pieni todennäköisyys.
Sitä jäin vielä pohtimaan, että jos tulevaisuuden minä olisi vaihtanut sukupuoltaan naiseksi ja minä aikakoneella matkattuani miehenä panisin itseni raskaaksi, niin sittenhän olisin lapsen isä ja äiti.
Sitä jäin vielä pohtimaan, että jos tulevaisuuden minä olisi vaihtanut sukupuoltaan naiseksi ja minä aikakoneella matkattuani miehenä panisin itseni raskaaksi, niin sittenhän olisin lapsen isä ja äiti.
Ja kas, näin päädyt Suomen pääministeriksi.Niin ja jos aikamatkustus on mahdollista, voi olla että olet itse se omien itsejesi lapsikin, joka vartuttuaan tarpeeksi matkustaa menneisyyteen matkustaakseen senhetkiseen aikaan nähden tulevaisuuteen tehdäkseen lapsen naiseksi muuttaneen itsensä kanssa jotta syntyisi.
Enkä voi sietää muodottomia perseitä. Amandalla se on kuin pikkupojalla.