Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 182 859
  • 697

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen pikkuisen sitä mieltä, että jokaisella löytyy hinta, millä on valmis panemaan vaikka millaista friikkiä, jos se ei käy oman tai pantavan hengen päälle ja että se hinta löytyy vasta sitten, kun sitä oikeasti tarjotaan.

Saattaa pitää paikkansa tällä palstalla, mutta muualta maailmasta voi löytyä vakaita periaatteen ihmisiä, jotka ei ole ostettavissa. Kuten baseball-pelaaja Tim Tebow, joka nettihuhujen mukaan seurusteli Miss Universumin kanssa, mutta ei antanut tytölle seksiä muijan jatkuvasta vonkauksesta huolimatta, koska mies tahtoi säästellä itseään avioliittoon. Lopulta Miss Universum kyllästyi odottelemaan ja lähti.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Tylsä vastaus coming through: en "polkaisisi" mistään hinnasta sairaalloisen ylipainoista naista. Ja en nyt tarkoita pieniä rakkauden jenkkakahvoja, kaikki elämäni naiset eivät ole olleet todellakaan mallin mitoissa. Mutta kun näen livenä sellaisen aivan sairaan lihavan vaappujan huonolla iholla ja metrin kaksarilla, niin mulle tulee fyysisesti paha olo. Pidän itseäni aika moraalisena henkilönä, enkä välttämättä myöskään pidä tuosta mitä teen, mutta en myöskään mahda sille mitään. Reaktioni on samanlainen jos joku tuttu sanoo vaikka ajatusleikkinä että pitäisi nussia miestä, niin onhan se aivan todella ikävä ajatus ja oikein ravistelee kroppaa.

En ikinä kuitenkaan sanoisi kummankaan väestön edustajalle mitään "U MAKE ME SICK!" ja en myöskään tuomitse kummankaan ihmisoikeuksia yms. Mutta jos/kun useimmilla ihmisillä on se "joku raja", niin minulla se menee sairaalloisen ylipainoisissa.

Linkissä esimerkkitapaus: https://cdn.face2faceafrica.com/www...ne-Potter-is-Worlds-heaviest-living-woman.jpg Yyyh.

Täsmennetään vielä kerran, että en esimerkiksi vihaa kuvan naista tai muutenkaan ole polttamassa roviolla, mutta näin seksuaalisessa mielessä kyseessä on aika vastenmielinen tapaus. Noh, minulla on puhdas omatunto, loukkaantukoon joku jos niin pitää tehdä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miljoonasta ihan ketä tahansa. Ei kerta homoks tee ja joka kymmenes nollaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No vastataan nyt kysymykseen hieman vakavuudella. En polkaisisi mistään hinnasta ruumista tai lasta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa. Toisilla se on luonnollisesti alempi, toisilla korkeampi. Tekopyhiä hurskastelijoita ihmiset, jotka väittävät esim. etteivät antaisi mistään hinnasta. Varmasti antaisivat.

Jos itselle pitäisi lyödä hinta, niin miljoonasta panisin ihan ketä/mitä vaan.
 

julle-jr

Jäsen
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa. Toisilla se on luonnollisesti alempi, toisilla korkeampi. Tekopyhiä hurskastelijoita ihmiset, jotka väittävät esim. etteivät antaisi mistään hinnasta. Varmasti antaisivat.
No ei nyt ihan jokaisella. Jakaahan moni massia jo poiskin erilaisiin kohteisiin kun sitä on itsellä enemmän kuin tarpeeksi. Miksi he siis tekisivät jotain erittäin vastenmielistä ja kenties traumatisoivaa saadakseen rahaa lisää poisjaetun tilalle?

Toisaalta on myös hyvin uskonnollisia ihmisiä, jotka ajattelevat joutuvansa äärettömäksi ajaksi helvettiin mikäli tekevät syntiä. Hekään eivät välttämättä pidä muutaman vuosikymmenen taloudellista iloa äärettömän pituisena jatkuvan kärsimyksen arvoisena.
 

Lucius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
No ei nyt ihan jokaisella. Jakaahan moni massia jo poiskin erilaisiin kohteisiin kun sitä on itsellä enemmän kuin tarpeeksi. Miksi he siis tekisivät jotain erittäin vastenmielistä ja kenties traumatisoivaa saadakseen rahaa lisää poisjaetun tilalle?

Uskon myös, että jokaisella löytyisi hinta, mikäli katto on tosiaan hypoteettisesti rajaton.

Superrikkailla hinta olisi luonnollisesti tähtitieteellinen. Vaikka miljardöörit antavat miljoonia hyväntekeväisyyteen, niin moninkertaistamalla omaisuutensa yhdellä polkaisulla vallan ja vaikutusmahdollisuuksien kasvu olisi liian iso houkutus.

Esimerkkinä hyväntekijä Bill Gatesin omaisuus on reilu 70 miljardia euroa. Mikäli Bill saisi vastenmielisestä polkaisusta vaikka 5 000 miljardia euroa niin uskon, että suostuisi. Voisi ostaa Applen ja Googlen pois häiritsemästä ja tehdä entistä merkityksellisempää hyväntekeväisyyttä, vaikka itselleen tärkeiden vedenpuhdistusprojektien parissa.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa.

Tossa on melkein filosofisen keskustelun paikka ja usko ihmisyyteen koetuksella. Tuli siitä mieleen, kun käyttäjä Vanha Len vastasi että "ruumista ja lasta", joka on tietynlainen itsestäänselvyys. Omassa vastauksessani rajasin tuollaiset tekijät pois, ja liikuin lähinnä aikuisten maailmassa. Mutta pointtina siis, jos joku on oikeasti sitä mieltä, että myös kyseiset oliot menisi pantavien listalle, kunhan vain rahasta sovitaan, niin................

Ketkä on nähnyt True Detectiven ykköskauden? Muistatteko siitä sen viimeisen jakson sisäsiittoisen, jälkeenjääneen "pariskunnan"... Lisään hänet alkuperäiseen vastaukseeni!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Väitän, että ihan jokaisella on hinta, jolla polkaisisi ketä tahansa. Toisilla se on luonnollisesti alempi, toisilla korkeampi. Tekopyhiä hurskastelijoita ihmiset, jotka väittävät esim. etteivät antaisi mistään hinnasta. Varmasti antaisivat.

Jos itselle pitäisi lyödä hinta, niin miljoonasta panisin ihan ketä/mitä vaan.

Väitän, ettei ole hintaa. Jokunen viesti taaksepäin kysyin, että miten vastaus muuttuisi jos seksi olisi suojaamatonta. Tällöin aika harva polkaisisi edes isosta hinnasta vaikkapa lepraista, vesikauhuista, ebola-virusta sairastavaa tai aidsin loppuvaiheessa olevaa olentoa (en rajaa tätä kysymystä vain ihmisiin), koska mitäpä sitä isollakaan rahapotilla jos sen hintana on oman hengen tai pysyvän terveyden menetys.

Sama pätee polkaisun lisäksi myös antamiseen. Jättäisin valtaisatkin rahat ottamatta jos vaihtoehtona olisi saada takalistoon vesikauhuisen, lepraa, kuppaa ja ebolaa sairastavan Adebisin paksua lerssiä. Mitäpä sitä esim. miljardilla tekisi jos henki lähtisi eikä voisi vesikauhuisen loppuelämänsä aikana edes istua kunnolla kun persuksiin sattuisi.

Näin muuten on tietysti niin, että kyllähän jokaisella varmaan joku hinta on - kaikilla se ei välttämättä ole kuitenkaan rahallinen. Monen uskonlahkon gurun toimintahan perustuu tähän, eli moni lahkojohtaja saa aivopestyiltä alamaisiltaan seksiä halusivat nämä tai eivät, onhan panoksena kuitenkin suuri hengellinen palkinto tuonpuoleisessa tai vastaavaa. Silloin sitä voi kärsiä seksuaalisestikin. Tosin lahkolaisilta ei välttämättä erityisesti mitään kysytä, ainakaan lapsilta. Esimerkiksi Suomessa vaikuttanut Kartanolaisuus on tästä hyvä esimerkki (linkki wikipediaan):
Kartanolaisten käyttämässä keinossa haureuden syntiä vastaan nuori tyttö asettui makaamaan sängyn päälle alastomana ja sitten alaston toistasataa kiloa painava Tilda Reunanen asettui makaamaan hänen päälleen. Tällä tavalla sanottiin lihan himojen kuolettuvan. Alaikäiset lapset joutuivat saunottamaan ja vihtomaan Alma Kartanoa, joka makasi lauteella alastomana, ja tähän saunotukseen liittyi lasten seksuaalista hyväksikäyttöä.

Sairaat läskit sadistit siis hakkasivat, alistivat ja hyväksikäyttivät lahkolaisia alamaisiaan, erityishuomio totta kai kohdistuu lapsiin. Tyypillistä uskovaista lahkolaisuutta siis.

Henkilökohtaisesti lisäisin nykypäivän almakartanot ja tildareunaset listalle, eli tuollaisia ei vain voisi polkaista mistään hinnasta, ellei polkaisulla tarkoitettaisi vasta umpeen laitetun haudan tiivistämistä polkaisemalla sitä saappailla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No millä hinnalla suostuisitte siihen, että joku kolmas osapuoli polkaisis vaimoasi/naisystävääsi? Vakaassa ja pitkässä avioliitossa elävänä olen joskus tätäkin hypoteettisesti pohtinut, vaikka eihän täällä missään arabivaltiossa eletäkään ja vaimoltakin olis varmaan hyvä kysyä, mitä mieltä hän asiasta olis. En olisi kuitenkaan valmis myymään vaimoani esim. miljoonasta dollarista, kuten jossain leffassa joskus (olisko ollu Robert Redford pääosassa?). Sen verran olen kuitenkin interweebiä seurannut, että jotkut miehet kiihottuvat kovasti katsellessaan omaa puolisoaan nussittavan. En kuulu tähän joukkoon.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No millä hinnalla suostuisitte siihen, että joku kolmas osapuoli polkaisis vaimoasi/naisystävääsi? Vakaassa ja pitkässä avioliitossa elävänä olen joskus tätäkin hypoteettisesti pohtinut, vaikka eihän täällä missään arabivaltiossa eletäkään ja vaimoltakin olis varmaan hyvä kysyä, mitä mieltä hän asiasta olis. En olisi kuitenkaan valmis myymään vaimoani esim. miljoonasta dollarista, kuten jossain leffassa joskus (olisko ollu Robert Redford pääosassa?). Sen verran olen kuitenkin interweebiä seurannut, että jotkut miehet kiihottuvat kovasti katsellessaan omaa puolisoaan nussittavan. En kuulu tähän joukkoon.
En voisi edes kuvitella tilannetta, jossa menisin sanomaan vaimolleni, että joutuu antamaan jollekin miehelle rahasta. Jos taas vaimoni haluaisi niin tehdä, minulla tuskin olisi siihen paljoa sanomista. Onneksi minun ei tällaisia tarvitse edes ajatella.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Väitän, ettei ole hintaa. Jokunen viesti taaksepäin kysyin, että miten vastaus muuttuisi jos seksi olisi suojaamatonta. Tällöin aika harva polkaisisi edes isosta hinnasta vaikkapa lepraista, vesikauhuista, ebola-virusta sairastavaa tai aidsin loppuvaiheessa olevaa olentoa (en rajaa tätä kysymystä vain ihmisiin), koska mitäpä sitä isollakaan rahapotilla jos sen hintana on oman hengen tai pysyvän terveyden menetys.

Sama pätee polkaisun lisäksi myös antamiseen. Jättäisin valtaisatkin rahat ottamatta jos vaihtoehtona olisi saada takalistoon vesikauhuisen, lepraa, kuppaa ja ebolaa sairastavan Adebisin paksua lerssiä. Mitäpä sitä esim. miljardilla tekisi jos henki lähtisi eikä voisi vesikauhuisen loppuelämänsä aikana edes istua kunnolla kun persuksiin sattuisi.

Toisaalta sillä miljoonalla parantaa helposti lepran ja vesikauhun. Ebola- ja HIV-positiiviset kylläkin jäisi panematta.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
En voisi edes kuvitella tilannetta, jossa menisin sanomaan vaimolleni, että joutuu antamaan jollekin miehelle rahasta. Jos taas vaimoni haluaisi niin tehdä, minulla tuskin olisi siihen paljoa sanomista. Onneksi minun ei tällaisia tarvitse edes ajatella.

No mut hei ei se järvikään soutamalla kulu, :-)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No mut hei ei se järvikään soutamalla kulu, :-)
Juu - kysymys ei ole sellaisesta, vaan enemmänkin siitä, ettei minun tarvitse miettiä hetkeäkään vaimoni tekemisiä tämmöisen asioiden suhteen. Toisin sanoen: luotan täysin vaimoni arvostelukykyyn ja tekemisiin.
 

Nick Neim

Jäsen
Panisin ihan ketä vain. Mitä vain. Ja vieläpä ihan ilmaiseksikin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Toisaalta sillä miljoonalla parantaa helposti lepran ja vesikauhun. Ebola- ja HIV-positiiviset kylläkin jäisi panematta.

Vesikauhua ei niin vain paranneta miljoonalla tai muullakaan summalla. Tauti johtaa oireiden alettua lähes satavarmasti kuolemaan jos siihen ei ole saanut rokotusta (ja oletetaan, että tässä polkaisutapauksessa ei ole rokotusta otettu). Pieni osa ihmisistä saattaa selvitä vesikauhusta ilman rokotusta hengissä, mutta kyseessä on hyvin pieni todennäköisyys.

Leprasta voi parantua, mutta saa olla aika kova panomies (tai -nainen), jos kovin spitaalista olentoa käy polkaisemassa setelitukun heilutuksen jälkeen. Harvalla sitä heppi heilahtaisi juhlakuntoon leprahoitolassa. Tai kaipa raha motivoisi tässäkin tapauksessa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Vesikauhua ei niin vain paranneta miljoonalla tai muullakaan summalla. Tauti johtaa oireiden alettua lähes satavarmasti kuolemaan jos siihen ei ole saanut rokotusta (ja oletetaan, että tässä polkaisutapauksessa ei ole rokotusta otettu). Pieni osa ihmisistä saattaa selvitä vesikauhusta ilman rokotusta hengissä, mutta kyseessä on hyvin pieni todennäköisyys.

Rokotuksen voi ottaa myös tartunnan saamisen jälkeen, kunhan oireet ei ole ehtineet alkaa. Myöhäistä on ainoastaan silloin, kun oireet on jo alkaneet. Itämisaika on muutamista päivistä muutamaan kuukauteen, joten hyvin ehtii rokotuksen ottamaan panon jälkeenkin. Varsinkin kun tässä skenaariossa tietää panevansa vesikauhuista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jeesusta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä jäin vielä pohtimaan, että jos tulevaisuuden minä olisi vaihtanut sukupuoltaan naiseksi ja minä aikakoneella matkattuani miehenä panisin itseni raskaaksi, niin sittenhän olisin lapsen isä ja äiti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä jäin vielä pohtimaan, että jos tulevaisuuden minä olisi vaihtanut sukupuoltaan naiseksi ja minä aikakoneella matkattuani miehenä panisin itseni raskaaksi, niin sittenhän olisin lapsen isä ja äiti.

Niin ja jos aikamatkustus on mahdollista, voi olla että olet itse se omien itsejesi lapsikin, joka vartuttuaan tarpeeksi matkustaa menneisyyteen matkustaakseen senhetkiseen aikaan nähden tulevaisuuteen tehdäkseen lapsen naiseksi muuttaneen itsensä kanssa jotta syntyisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös