Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 183 389
  • 697

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ihme että kukaan ei ole laittanut vielä tätä: johanna tukiainen. Kaikkien possulta näyttävien, märkärupea sairastavien, tyhmien blondien äiti.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Ihme että kukaan ei ole laittanut vielä tätä: johanna tukiainen. Kaikkien possulta näyttävien, märkärupea sairastavien, tyhmien blondien äiti.

Tämä on jo niin ilmeinen tapaus ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Tilanne jos tulisi päälle niin pikkuveikka ei pelkästään vetäytyisi vaan pakenisi aina keuhkojen taakse asti piiloon vapisemaan...
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Saimi Nousiainen, hyi saatana. Ei missää nimessä ikinä.
Miten helvetissä tämä ihmishirviö on toiminut mallina? Ihmettelen suuresti.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Saimi Nousiainen, hyi saatana. Ei missää nimessä ikinä.
Miten helvetissä tämä ihmishirviö on toiminut mallina? Ihmettelen suuresti.

Ja samaan kategoriaan menee myös "ex-huippumalli, nyk. laulaja ja suurten lavojen taiteilija" Ninja Sarasalo vai mikä vittu se oli.

Pistetääs oikein kuvalinkkikin - avaaminen omalla vastuulla...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saimi Nousiainen, hyi saatana. Ei missää nimessä ikinä.

Polkemisesta en nyt sano muuta kuin että pussi päässä käy kyllä, mutta eniten mua vituttaa se että tapahtuipa Suomessa tai muualla maailmalla mitä tahansa, niin seuraavana päivänä Nousiainen tai mikä perkeleen Höyer se lieneekään, on jo kommentoimassa asiaa Ilta-Sanomissa.

Kuten tässä parin viikon sisällä jossain pilkkijän hukkumisuutisessakin. Sitäkin lajia Nousiainen on harrastanut koko ikänsä, paitsi ei tietenkään enää ihan viime vuosina, ja sen perusteella se oli parkumassa asiaa lehdessä vaikka itse uhri oli ämmälle tuiki tuntematon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Polkemisesta en nyt sano muuta kuin että pussi päässä käy kyllä, mutta eniten mua vituttaa se että tapahtuipa Suomessa tai muualla maailmalla mitä tahansa, niin seuraavana päivänä Nousiainen tai mikä perkeleen Höyer se lieneekään, on jo kommentoimassa asiaa Ilta-Sanomissa.

Kuten tässä parin viikon sisällä jossain pilkkijän hukkumisuutisessakin. Sitäkin lajia Nousiainen on harrastanut koko ikänsä, paitsi ei tietenkään enää ihan viime vuosina, ja sen perusteella se oli parkumassa asiaa lehdessä vaikka itse uhri oli ämmälle tuiki tuntematon.

Minäkin olen huomannut ihan saman. Ja Lola Odusoga, vai mikä sen sukunimi nykyisin onkaan, on samanlainen "virallinen kommentoija" joka on aina kommentoimassa välittömästi milloin mitäkin höpöhöpöä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No no pojat => ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapuria. Menee jo kaikki halut siihen, kun joka aamu naapurin kissat oman oven edessä naimassa. Lähes joka vitun aamu kauhea mankuminen ovella.
Naapurista tulee mieleen Simpsoneitten "crazy catwoman" tai sitten Kummeli Jackpotista se tyyppi.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Minäkin olen huomannut ihan saman. Ja Lola Odusoga, vai mikä sen sukunimi nykyisin onkaan, on samanlainen "virallinen kommentoija" joka on aina kommentoimassa välittömästi milloin mitäkin höpöhöpöä.

Lisätään listaan vielä "tanssija-malli"-turhake Martina Aitolehti.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En edes uskalla ajatella, että tekisin "sitä" Rosa Meriläisen kanssa. Ämmä on aivan järkyttävän näköinen.

Joo hyi helevettiläinen!!

Johannu Tukiainen on kanssa toinen, jota en varmasti pystyisi polkemaan. Nämä niinku julkiksista, mutta tuolta katukuvasta löytyy aika runsaasti sellaisia, jota ei pysty kyllä polkemaan!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan sama, eikös tuolla ole kuitenkin hyvä runko? Jos, niin panisin. Välttäväkin käy. Varmasti olen rumempaakin laittanut.

Makunsa kullakin. En koskisi viiden metrin kepilläkään tuohon yököttävään kuvatukseen oli runko millainen tahansa. Turkulaisile / TPS-faneille kelpaa minkä näköinen suttura tahansa? Kaikki naaraat luonnollisesti näyttävät hyvältä, kun on katsellut Kiprua tarpeeksi pitkään. Ymmärrettävää sinänsä.

Hymelö.
 

rpeez

Jäsen
Anteeksi jos olen ilonpilaaja, mutta joskus tulee mieleen voisikohan joku pahoittaa mielensä näistä jutuista, ja nostaa kunnianloukkaussyytteen tai jotain.
Itse juttuja vastaan minulla mitään ole, joskus vastaavaa tulee itsekin heitettyä saunailloissa. Mutta julkisesti internetissä...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Makunsa kullakin.
Kyllä se on enemmänkin asenne- kuin makukysymys. Ja kun ketjussa puhutaan polkaisemisesta, niin oikeastaan, tietenkin tilanteesta riippuen, sillä lärvillä ei ole mitään väliä. En mäkään alkaisi seurustelemaan Amyn tai Anne-Marin kanssa, mutta paneminen ja seurustelu ovat kaksi täysin eri asiaa.

Tosimies tekee asiat eri lailla. Tosimies ei sano "yök, iik, en pysty".

Ja samanlainen hymelö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös