Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 182 863
  • 697

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Amy Winehouse
Madot ryömisivät ylös minun paavoväyrystä pitkin...

Peesaan @bay22 :ta, jollain tapaa Maria Veitola sattuu olemaan hieman nihkeä persoona. Jättäisin väliin.
 

Barney

Jäsen
Kun näin ketjun otsikon, niin heti tuli yksi nimi mieleen.

Michael Jackson
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tiina Rosenberg, hihi
Liberalismi Wikiin, omalla vastuulla, Tiina Rosenberg – Liberalismiwiki
En olisi polkaissut kakskymppisenäkään krapulastondiksessa, jokin tunneäly ja älyn tunteen kaipaus on päässäni aina rajoitteita aiheuttanut.
Olen ollut tunneihminen jo nuorena.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketjussa useasti mainittu Annemari Kiekara (os. Sandell) Sensuroimaton Päivärinta-ohjelmassa, IL-TV:n videolla 17:00 alkaen. Annemari pyrkii Kristillisdemokraattien kansanedustajaksi.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Läskit ämmät on sellaisia, että ei onnistu, vaikka haluaisin (rahan takia). Ehkä jollain dopingilla onnistuisi puolijäykällä? Laittakaa tarjouksia tulemaan, niin katsotaan sitten.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hanna-täti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tinni Wikström. Hell no!!!! Never fucking ever!
Ei sillä että mä mistään polkemisista tässä kohtaa välittäisin, mutta oli harvinaisen turha ja huono välimallin juontaja Voice of Finlandissa. Toivottavasti ei jatka alkavalla kaudella. Joku ihmeen "somejuontaja" oli, joka luki hyviä ja tärkeitä twiittejä takahuoneessa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyrkkeilijä Elina Gustafsson jäisi kyllä väliin. Syynä tietysti mauton pukeutuminen (valkoiset lenkkarit ja ties mitkä verkkarit linnan juhlissa) sekä uhriutuminen mediassa siitä, että mauttoman vaatetuksen kommentointi on "vihapuhetta" eikä mauttoman vaatetuksen kommentointia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sara Sieppi. Inhoan Roope Salmista niin paljon, ettei voi koskea Roopen jälkeen siihen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sara Sieppi. Inhoan Roope Salmista niin paljon, ettei voi koskea Roopen jälkeen siihen.
Siinä saattas Salmiset unohtuu kun Sara tulis alasti sun eteen ja sanos "oih heraaaa, pane minua sinä uljas yksisarvinen könsikäs"

"Oooooh Heraaaa, vulvani on kuin amazonin joki ja kaipaisin alligaattoria siihen uimaan, ooooooh"
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös