Kuvan laatu valitettavasti välttävä ja pelikello voisi ehkäpä pienempänä näkyä... Muuten kyllä toimii ihan hyvin.
Elämäni ensimmäinen maksullinen streami tuli sitten nähtyä. 5€ oli mielestäni varsin osuva hinta harjoituspelin seuraamiselle. Ainut miinus oli että 11min pelin jälkeen streami meni itselläni mosaikiksi ja pätkimiseksi useiksi minuuteiksi. Minulla on 24 megan Soneran letku Tampereen alueella. Veli soitteli ja kertoi saman ongelman ilmenneen Helsingin Welhon netissä. Kolmannen maalin jälkeen ongelmat hävisivät ja matsia saattoi taas seurata kunnolla. Tekijäporukalle suuri peukku täältä. Selostuksesta ja haastatteluista lisäpisteet. Jos vastaava palvelu tulee vielä uudelleen myyntiin, niin kaupat tulee jatkossakin.
11min pelin jälkeen streami meni itselläni mosaikiksi ja pätkimiseksi useiksi minuuteiksi. Minulla on 24 megan Soneran letku Tampereen alueella.
Mulla siis pätkiminen loppui muutaman minuutin odottelun jälkeen. Broidilla se kesti hieman pitempään, ja hän kävi hakkaamaan refreshiä. Jännäksi asian tekee se, että meillä alkoi ongelmat samaan aikaa vaikka asutaan eri alueella ja käytössä oli eri ISP:t.Sama letku, samalla alueella, mutta ei mitään ongelmia. Näinköhän olisi F5 auttanut?
Iso kiitos ylläpidon pojille haastattelujen ja otteluvideon lisäämisestä sivuille. Hyvää settiä. Joku ahne lafka saattaisi pyytää tuosta jälkikatsomisestakin rahallista korvausta kuluttajalta.
En muuta keksinyt, joten tein sitten itse tällaisen.
Enkä muuta ketjua mihin tätä laittaa..
http://www.google.com/calendar/embed?src=saipa.otteluohjelma@gmail.com&ctz=Europe/Helsinki
Siitä saa kuka tahansa lisätä omaan google kalenteriinsa saipan kotipelit, kai tuosta pystyy ulkoistamaan ne muihinkin kalentereihin?
Pelit tehty vain lisäämällä kyseisen päivän kohdalle tapahtuman nimeksi joukkueet, koska kaikki pelithän alkavat 18:30.
Kiitoksia vinkistä, työni oli siis turhaa :DOtteluohjelman saa lisättyä myös muihin kalenterihin SaiPan sivuilta löytyvistä tiedostoista ;)
http://www.saipa.fi/page.php?id=23
-jagr-
Saman panin merkille, tuntuivat itse asiassa jo tuossa yöllä olevan juntturassa. Sangen epäilyttävää, mitä paljastuukaan kun jälleen alkavat toimia...
Ylläpidolla ei ole havaintoa katkoksen syystä, joten mitään yllättävää ei ole luvassa. Palvelinpäässä kaiketi jotain, selvitämme ongelmaa.
Vahvistetaan vielä tämä. Sähkökatkoksen vuoksi SaiPan sivujen palvelin oli nurin n. 21.15-07.30 viime yönä. Ei sen suurempaa dramatiikkaa.
No niin, vihdoin se on sanottu ääneen: yleison vika tämä SaiPan menestymättömyys.