Psylocke pyyhkii pöytää Rougella.Marveleiden kuumin mimmi on kyllä Rogue
Psylocke pyyhkii pöytää Rougella.Marveleiden kuumin mimmi on kyllä Rogue
Psylocke pyyhkii pöytää Rougella.
Tuota Deadpool-tulkintaa onkin monessa otteessa haukuttu ihan suohon. Ymmärrän kyllä, ettei X-Men Originsin Deadpool ole sitä alkuperäistä nähnytkään, mutta henk. koht. olin sitä mieltä, että tuo Reynoldsin esittämä pahis oli leffan parasta antia. Tuntuu, että Marvelin suurin virhe tuon leffan kohdalla oli nimetä tuo hahmo Deadpooliksi. Olisi varmaan kaanonista joku toinenkin nimi löytynyt, tai sellaisen olisi voinut keksiäkin.Deadpoolia ei naemma ole taalla viela mainittu, siitakin on tulossa kuulemma leffa. Juurihan tuli kaverista pelikin ja joku animaatiosarjakin tullut, eli kaveriin panostetaan (kuulemma erittain suosittu hahmo ja minakin tykkaan). "Deadpool" nahtiinkin X-Men Origins: Wolverine- leffassa ja se oli suurin raiskaus mita ikina olen nahnyt. Deadpool oli siina mykka kaiffari jolta tuli katanat ihon alta ja ampui kyklopin lailla laaseria. Mita helvettia? Suurin raiskaus ikina!
Tuota Deadpool-tulkintaa onkin monessa otteessa haukuttu ihan suohon. Ymmärrän kyllä, ettei X-Men Originsin Deadpool ole sitä alkuperäistä nähnytkään, mutta henk. koht. olin sitä mieltä, että tuo Reynoldsin esittämä pahis oli leffan parasta antia. Tuntuu, että Marvelin suurin virhe tuon leffan kohdalla oli nimetä tuo hahmo Deadpooliksi. Olisi varmaan kaanonista joku toinenkin nimi löytynyt, tai sellaisen olisi voinut keksiäkin.
Agents of S.H.I.E.L.D on nyt tässä viimeisimmissä jaksoissa alkanut vähän lunastaa niitä odotuksia ja seuraava jakso onkin sitten kauden viimeinen. Saa nähdä tuleekohan jatkoa, en ole ainakaan mitään ilmoitusta huomannut mistään? Yleensä jatkosta ilmoitetaan kun kausi on vielä kesken.
Tuota Deadpool-tulkintaa onkin monessa otteessa haukuttu ihan suohon. Ymmärrän kyllä, ettei X-Men Originsin Deadpool ole sitä alkuperäistä nähnytkään, mutta henk. koht. olin sitä mieltä, että tuo Reynoldsin esittämä pahis oli leffan parasta antia. Tuntuu, että Marvelin suurin virhe tuon leffan kohdalla oli nimetä tuo hahmo Deadpooliksi. Olisi varmaan kaanonista joku toinenkin nimi löytynyt, tai sellaisen olisi voinut keksiäkin.
Joo, my bad! Siinä vaiheessa kun tsekkasin imdb:sta niin näytti listassa, että tulossa enää yksi jakso. Hiljattain huomasin, että onhan sieltä liuta lisää jaksoja putkahtelemassa.Mitennii? Syksyllä ainakin ilmoitettiin, että ABC:n tilaama 13 jakson kausi pidennetään "standardimittaiseksi" 22 jaksoon. Kausi taitaa päättyä keväällä juuri ennen uuden Captain American ensi-iltaa, eli eiköhän sarjaan keksitä vähän jotain leffakytköksiä.
Imdb:ssa on Saoirse Ronania huhuiltu tulevaan Fantastic Fourin reboottiin. Mielenkiintoista. Sopisi kyllä ulkoisilta avuiltaan Susan Stormiksi täydellisesti, mutta tiedä sitten onkohan aavistuksen liian nuori vielä siihen rooliin? No mene ja tiedä, kyseessä kuitenkin huhu.
Voit olla ihan hyvin oikeassa tuossa. Varsinkin Johnny ja Susan nyt voisikin parikymppisiä ihan hyvin olla. Reed ja Ben sitten hiukan iäkkäämpiä. Ainakin sarjakuvissa sain aina sen vaikutelman, että olisivat porukassa iäkkäimmät. Opiskelukavereinahan olivat yliopistossa. Samoin eräs Victor...Eivätkös Fantsut siinä parinkympin nurkilla olleet, kun alunperin tähtiin tähtäsivät? Ihan sopivan ikäinen Ronan tuohon olisi, olettaen toki, että muu porukka on samassa ikähaarukassa. Vaikka toki Hollywoodin perinteisiin kuuluu, että kolmekymppiset näyttelevät teinejä.
Olikos sitä jo mainittu että Agents of S.H.I.E.L.D. laskee helicarrierinsa Suomeen maaliskuun alussa Foxilla.
Eivätkös Fantsut siinä parinkympin nurkilla olleet, kun alunperin tähtiin tähtäsivät? Ihan sopivan ikäinen Ronan tuohon olisi, olettaen toki, että muu porukka on samassa ikähaarukassa. Vaikka toki Hollywoodin perinteisiin kuuluu, että kolmekymppiset näyttelevät teinejä.
Minua ei huumori häiritse, kunhan se ei liikaa varasta show'ta.