pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tokikaan, tämä ei ole uusi Telia-ketju, kun niitä on vissiin neljä, mutta jotenkin tämä pitäisi saada suitsittua. Käyn usein läheisellä huoltoasemalla ja tänään huomasin ensimmäistä kertaa mainokset uusista hot dogeista ja jotain muutakin pullaa siinä oli. Asioin niin kuin aina ennenkin ja sitten tuli yllättävä kysymys. Puutteellisesta kielitaidosta johtuen en ensin ymmärtänyt ja pyysin toistamaan.
"Saisiko kysyä haluaisitko kahvia tai hot dogin."
No en, jos olisin ollut niillä asioilla, niin olisin varmasti sellaisia tilannut. Tämä tapahtui ensimmäistä kertaa ja ilmeisesti kampanja on tänään alkanut uuden viikon kunniaksi.
Tietenkin kauppiaan näkökulmasta kysyminen ei maksa mitään, mutta vituttaahan se nyt työntekijöitäkin joutua tyhjänpäiväisiä kysellä jokaiselta asiakkaalta.
Jos pelkäät puljusi menevän konkurssiin ilman pientä lisäsiivua toisten selkänahasta, niin suosittelisin keksimään paremman liikeidean.
Kaikkihan tätä tekee, mutta se ei tee siitä hienoa asiaa. Kuulin myös juuri, että Suomessakin on nykyään McDonaldseissa automaatteja mistä tilata. Tuo on helppo naamioida asiakkaan palvelemiseksi, mutta tutkimukset osoittaa miten se tarpeeton omenapiirakka äkkiä klikataan mukaan, vaikka puhumalla asiakaspalvelijalle sitä ei ikinä tilaisi.
"Saisiko kysyä haluaisitko kahvia tai hot dogin."
No en, jos olisin ollut niillä asioilla, niin olisin varmasti sellaisia tilannut. Tämä tapahtui ensimmäistä kertaa ja ilmeisesti kampanja on tänään alkanut uuden viikon kunniaksi.
Tietenkin kauppiaan näkökulmasta kysyminen ei maksa mitään, mutta vituttaahan se nyt työntekijöitäkin joutua tyhjänpäiväisiä kysellä jokaiselta asiakkaalta.
Jos pelkäät puljusi menevän konkurssiin ilman pientä lisäsiivua toisten selkänahasta, niin suosittelisin keksimään paremman liikeidean.
Kaikkihan tätä tekee, mutta se ei tee siitä hienoa asiaa. Kuulin myös juuri, että Suomessakin on nykyään McDonaldseissa automaatteja mistä tilata. Tuo on helppo naamioida asiakkaan palvelemiseksi, mutta tutkimukset osoittaa miten se tarpeeton omenapiirakka äkkiä klikataan mukaan, vaikka puhumalla asiakaspalvelijalle sitä ei ikinä tilaisi.