Mutta Finnairin lennot lentää nyt Hi Fly.Tappihan on sata kertaa parempi kuin finski nykyään.
Mutta Finnairin lennot lentää nyt Hi Fly.Tappihan on sata kertaa parempi kuin finski nykyään.
Tappihan on sata kertaa parempi kuin finski nykyään.
Mutta Finnairin lennot lentää nyt Hi Fly.
TAP voi ollakin, mutta tässä ketjussa kerrottu kuvaus HiFlysta ei nyt ihan vakuuta Finnairiin verrattuna.
Lennot välillä Helsinki-Amsterdam-Hong Kong-Jakarta
Paluulennolla saan ostaa tuliaisviinakset vasta Euroopasta, jos aion ne käsimatkatavaroiden joukossa tuoda, mutta miten on toiseen suuntaan?
Pelottaa vähän Balin pimeät viinat ja mietein ostaisiko rommipullon jo joltain kentältä ja pysyisi paikanpäällä oluissa.
Haet Honkkarissa välilaskulla pullon; ei pitäisi jäädä ainakaan Tax Freen valikoimista kiinni.
Saanko viedä käsimatkatavaroissa vielä pullon Denpasariin?
Onko lento Jakartasta Denpasariin eri lipulla? Jos on, niin heität vaan pullon ruumalaukkuun ennen checkausta viimeiselle legille. Jos taas koko setti Helsingistä Balille on samalla lipulla (=matkatavarat menevät perille saakka), kannattaa pullo ostaa Jakartan kentältä.
Jännityksellä tässä odottelen ovatko parin viikon päästä lakossa vai ei. Thaikkulaan olis tarkoitus lähteä Frankfurtin kautta k.o yhtiöllä... Saas nähdä kuinka käyLufthansan lentäjät ovat vaihteeksi lakossa, ovat olleet 14 kertaa kahden vuoden sisällä eri pituisia aikoja.
Lufthansan lentäjäyhdistyksen mukaan lakot ovat mahdollisia vuorokauden varoitusajalla.
Eiväthän nuo yleensä kestä kuin muutamia päiviä, mutta hirveästi peruuttavat vuoroja ja saavat systeemin sekaisin.
Sähköviasta ovat lentäjät raportoineet ja sen jälkeen kone on lentänyt soikiota mikä on normaali proseduuri jos ongelmia ilmenee kun pitää joko dumpata polttoainetta tai kuluttaa sitä pois. Lopulta kone sitten tippunut alas. Miksihän eivät ole yrittäneet päästä José María Córdovan kansainväliselle kentälle laskeutumaan sillä sehän on tuossa Medillinin lähettyvillä?Huhujen mukaan kyse olisi saattanut olla jopa kerosiinin loppumisesta. Vaikea kyllä uskoa, että niin voisi käydä edes kehitysmaassa.
Sähköviasta ovat lentäjät raportoineet ja sen jälkeen kone on lentänyt soikiota mikä on normaali proseduuri jos ongelmia ilmenee kun pitää joko dumpata polttoainetta tai kuluttaa sitä pois. Lopulta kone sitten tippunut alas. Miksihän eivät ole yrittäneet päästä José María Córdovan kansainväliselle kentälle laskeutumaan sillä sehän on tuossa Medillinin lähettyvillä?
Niin käsitin että sinne piti olla menossa mutta sen sijaan veti ympyrää holding patternissa kentän lähistöllä ja sen aikana tippui alas. Jos nyt siis olen ymmärtänyt oikein tuota flight radarin piirtämää grafiikkaa.Siis konehan oli juuri menossa MDE:n (José María Córdova) kansainväliselle kentälle.
Huhujen mukaan kyse olisi saattanut olla jopa kerosiinin loppumisesta. Vaikea kyllä uskoa, että niin voisi käydä edes kehitysmaassa.
Siihenhän kerrottu tulipalon puute viittaisi.
Kyllä se lentokerosiini räjähtää. Normaalisti, jos on aikaa, ennen pakkolaskua ylimääräinen lentokerosiini joko käytetään tai dumpataan pihalle koneesta. Se minimoi räjähdyksen mahdollisuutta. Niin tuossa Kolumbian turmaa ennen tehtiin. Sitä vain ihmettelen että miksei aikaisemmin yritetty laskeutua ihan lentokentälle. Sen sijaan pyörivät ympyrää ja tipahtivat alas sen operaation aikana.Siihenhän kerrottu tulipalon puute viittaisi.
Näin käy, kun polttoainetta on.
National Air Cargo's Boeing 747-400 freighter crash in Afghanistan - YouTube
How To Get Compensations From Codeshare Flight - ClaimAir BlogTietääköhän kukaan miten menee lentoyhtiön vastuu sellaisessa tapauksessa, että ovat myyneet jonkun yhteistyökumppaninsa lennon "omissa nimissään", ja lento peruuntuu tämän yhteistyökumppaniyhtiön lakkoilun takia?
Jos olen esim. Finnairilta ostanut liput Madridiin, mutta lipussa lukee että "Operated by Iberia", eli siis Iberian koneella mennään, ja Iberia menee lakkoon peruuttaen lennon. Onko Finski tässä tapauksessa velvollinen korvaamaan jotain/hankkimaan korvaavan yhteyden vai voiko ne vedota johonkin Force Major systeemiin ja jättää korvaamatta?
tuollainen tuli mieleeni tässä tänään.
Kiitoksia tästä. Tuon mukaan sitten ilmeisesti siihen myyneeseen yhtiöön yhteyttä. Tosin tuollahan oli tätä nimenomaista asiaa oli myös kysytty, mutta siihen ei sivun ylläpitäjät ole vastanneet. Eli kohtalaisen selväksi tuli, mutta ei ihan täysin vielä.