Olipahan erikoinen päätös The Openille. Kukaan ei tehnyt juurikaan isoja virheitä vaan kaikki oikeastaan onnistuivat. Lopulta puttipeli taisi ratkaista. Youngilla ja Rorylla oli monta paikkaa upottaa birkkuja ja pääsivät monesti lähelle, mutta ei vaan uponnut. Esimerkiksi Youngin 17. reiän lyhyeksi jäänyt birkkuputti olisi ilmeisesti vienyt hänet jatkorei'ille, mutta kun ei niin ei. Upea kierros Smithillä ja ilman muuta ansaittu voitto.
Pahasti nyt kiertää huhuja, että Cam Smith ja lisäksi ainakin Stenson, Matsuyama olisivat siirtymässä LIV Golfiin. Ihan helvetin masentavaa jos näin käy, varsinkin Smithin kohdalla olisi jättiyllätys. Toivottavasti ovat uutisankkoja, kuten Spiethin huhujen kohdalla.
Tämä on sikäli kummallinen syy, sillä PGAlla ei ole pakko pelata mitenkään erityisen paljon. Jos kortti on varmistettu (kuten käytännössä kaikilla tähdillä on), voi vetää löyhempää kalenteria jos haluaa.Olen kuullut että aika monilla pelaajilla olisi paikat olleet rikki jo pitkään kun ei kestä PGA-tourin pelitahtia. DeChambeau ja Johnson mainittiin. LIV tourilla pelataan vähemmän.
Tosi hieno kierros. Teki kenttäennätyksen. Upotti monta pitkää birdieputtia.Välimäki aloitti taas vahvasti, kun ET kisailee Mauritiuksella. -10 antaa kahden lyönnin johtoaseman ensimmäisen kierroksen jälkeen.
10 birkkua ja 8 par-tulosta. Nätti kortti, vaikka yhtään eaglea ei tullutkaan.
Kiitos vinkistä. Laitoin juuri kisan pyörimään.Dubai Desert Classic näkyy livenä Youtubessa
CNBC:lla pga kisa menossa, ei varmaankaan suoraKiitos vinkistä. Laitoin juuri kisan pyörimään.
Harvoin Reedin puolella, mutta uusinta Roryn kanssa olisi kyllä jotain minkä haluaisin nähdä.
Kerkesin ensimmäisen jakson katsoa, missä keskityttiin JT:n ja Spiethin kaveri/kilpasuhteeseen. Olin itsekin asenteella, että ylidramatisoitua sontaa tämä on kuten Drive to Survive, mutta ensimmäinen jakso jätti kyllä hyvän fiiliksen ja varmasti tulee katsottua muutkin. Seuraavassa jaksossa seurataan Koepkaa niin se kiinnostaa, miten LIV yms otettu huomioon sarjassa. Moni on Finaun jaksoa kehunut myös.Onkos joku katsonut jo Netflixistä golfin "Drive to survive" eli Full Swing, eli seksikkäästi suomennettu Golfin supertähtien matkassa, miltä vaikuttaa?
Olen aika pitkälti asemoinut tämän näkemättä paskaa -sektoriin, jos ja kun meininki on sama kuin F1:n vastaavassa. Eli vaikka en mikään golfin (tai formulan) hc-seuraaja olekaan, niin pelkäänpä että tiedän PGA Tourista liikaa että viihtyisin, eikä tätä varmaan minulle ole suunnattukaan, vaan uusille yleisöille. Ehkä Dahmenin jakson voisi katsoa, hauskan oloinen kaveri.