Sen verran kompppaan tuota Mats Bedön/1 Timerin viestiä, että itse olen ihan varma, jos laitetaan Tiger/Mickelson/Harrington/Garcia jne. hakkaamaan muutaman kerran esim. Peltola Golfia, niin tuloksena olisi varmasti alle 60 tulos. Se vaatisi varmasti tuon muutaman pelikerran, että tottuu horsmaan ja Stiga-kelkkaan, mutta itse olisin valmis lyömään vetoa, että 5-alkava tulos olisi kortissa.
Olen kerran päässyt pelaamaan maanantai-aamuna kierroksen kentällä, jossa mm. Tiger kumppaneineen oli pelannut sunnuntaina loppuneen kisan. Eli, greenit, liput jne. oli viritetty tuon mukaan ja mm. puttaaminen oli aivan sairaalloisen vaikeaa, johtuen nopeista greeneistä. Samoin ruff oli sen verran tiukkaa, että pallon liikkeelle saanti oli haastavaa. Vaikka väläyt ja greenit olivatkin erinomaisessa kunnossa, oli tuloksen tekeminen todella hankalaa.
Loppukommenttina vielä, järjestin eräälle tälle palstalle kirjoittavalle peliajan silloiselta kotikentältäni muutama vuosi sitten. Ko. herra ei ollut kenttää aikaisemmin pelannut, löi sen läpi lainamailoilla, oduolla putterilla ja vielä kohtuullisen koleassa kelissä ja tuloksena silti 79 (tai 78?)! Kyseessä ei ollut siltikään maailman huippuluokan pelaajasta, hyvästä pelaajasta kylläkin. Tuossa vain yksi perusesimerkki siitä, mihin tuloksiin kovat pelaajat pystyvät, joten tuo alle 60 tulos ei olisi edes mikään suuri ihme.
Sitten vielä "ohi" aiheen, Tigerin lyönti sunnuntaina Firestonen kentän 16-reiällä oli jotain aivan maagista. Ei ihme, että Harringtonkin mureni palasiksi tuon jälkeen. Todella hieno kamppailu aina tuolle reiälle asti tosin.