Mä katson VPN:n avulla Mastersin omilta sivuilta Featured ryhmiä.Mistä kautta katsotte kisaa? Itse ajattelin Ruudun kautta, mutta kiinnostelisi kyllä katsoa hieman enemmän kun tuota päälähetystä ainoastaan.
Mä katson VPN:n avulla Mastersin omilta sivuilta Featured ryhmiä.Mistä kautta katsotte kisaa? Itse ajattelin Ruudun kautta, mutta kiinnostelisi kyllä katsoa hieman enemmän kun tuota päälähetystä ainoastaan.
Olisi voinut myös luulla, että Rorylle paska kun pitää heti aloittaa uusi kierros tuon aamun taaperruksen perään, mutta hienosti on kasannut itsensä.DJ pelannut tänään vahvasti. Saa nähdä jaksaako koko päivän samaa tahtia. Taitaa saada pienen edun kun pääsee jatkaa kierrosta heti edellisen perään. Roryn eka kierros pettymys.
Menikö Brysonilla pallo hukkaan? Näin vaan vilauksen auton kyydissä.
Juuri näin. Valitettavasti golfin säännöt ei tässä kohtaa anna mahdollisuutta uuden pallon droppaamiseen, vaikka katoamiskohta onkin varmaan puolen metrin tarkkuudella selvitettävissä ja pallo on uponnut omaan alastulojälkeensä kentän alueella lähes täydellä varmuudella.Ilmeisesti upposi pehmeään maahan, eikä sitä sitten löytynyt. Melko harvinainen tilanne tämän tason turnauksissa, kuitenkin ihan kentän puolelle raffiin se alas tuli
Näyttää aurinko laskevan tunnin päästä.Ei ole kyllä Brysonin viikonloppu.
Saa nähdä kauan tässä ehditään tänää kiertämään. Melko pitkät varjot jo puissa.
Vaikkapa Freedomen saa ilmaiseksi kokeiluun ja Mastersin oma (sama kuin CBS?) stream toimii loistavasti. Jotenkin tuo Nelosen payperview tuntuu aika härskiltä Mastersin omat televisiointiperinteet huomioiden.Oma suosikkini Tommy Fleetwood on nousussa ja mukana kärkikahinoissa. Harmittaa, nyt kun ei nää kisaa. Toivotaan, että hyvä meno jatkuu Fleetwoodilla viikonlopun ajan.
Phil vetää 47.5 tuumaisella driverilla ja draivitarkkuuksissa 27. joka on Lefty huomioiden aika hämmästyttävä yhdistelmä. Putannut huonosti.Ikuinen lempparini Mickelson vielä hienosti mukana karkeloissa.
Phil vetää 47.5 tuumaisella driverilla ja draivitarkkuuksissa 27. joka on Lefty huomioiden aika hämmästyttävä yhdistelmä. Putannut huonosti.
Phil Mickelson: 'I'm driving like a stallion,' just need to putt better
Phil Mickelson is 5 under through 36 holes of the Masters thanks to some stellar driving with his 47 1/2-inch driver shaft.www.golfchannel.com