Mä tapoin itteni kun niin vituttaa ettei päässä veri kierrä kuin McDavidilla kun Gordie Howie teki hattrickinsä McJeesuksen olkapäiden väliin. Runkkasinkin kymmenesti mutta yhä vituttaa. Varmaan kuvat oli Tuuli Määtän ottamia kun ihan päin helvettiä kaikki. Siis miten voikin olla näin tyhmää. En kattonut juttua kun otsikko vitutti. En kattonut edes sitä. Ensin oli Tuuli Määttä, joka ei tiedä mitään ja sitten tämä ja Gretzky. Tuuli Määttä. Ei sillä ole miestä vaikka sanookin! Sanonko mikä se on! Antakaa penalttia saatana! sanonko! Kyllä vituttaa ja haistakaa vittu kaikki! Sanoin! Perkeleen perkele että on alas vajonnut ja FAKTAT!!! Järki käteen ! Saatana akat katsomoissa pantavana niiden pitäis olla homoja kaikki!
Just näin AAMEN se on just näin ja MARJAT! MARJAT!! Näin on nimittäin marjat. Kaivoin mun tietokoneen äsken tuolta ojasta ja katoin että ei helvetti vieläkin on Tuuli Määtän artikkeli täällä ja en lukenu sitä taaskaan ja koskaan en enää käy Jatkoajassa enkä oo lukenutkaan ikinä mitään mitä on mihinkään kirjotettu koska elämäm koulu opettaa ja lukio laiset ope telkaa lukemaan mutta on kyllä alas vajonnut taso ja moderaattoritkin varmana on tuolla noita kuvia ollu ottamassa kun ovat niin huonoja ja MIELIVALTAISIA!!! Taas heitin äsken tän tietokoneen seinästä läpi, se meni betonimyllyyn ja ennen kuin se räjähti se printtasi randomilla jotain sekalaisia numeroita ja kirjaimia mun olemattomalla printterillä ja sekin sekamelska mitä siihen paperille tulostui oli MILJOONA KERTAA JÄRKEVÄMPÄÄ TEKSTIÄ KU MIKÄÄN JATKOAJAN UUTINEN JA NÄKEMYS KOSKAAN ON OLLUT!!
Antkaa kakkua sakkoa antakaa faktoja en ikinä lue enää enkä oo lukenutkaan mitään koskaan!!!
Kyllä on alas vajonnut.