Onko? Omat Elacinit maksoi muistaakseni 120€ ja muotit otettiin Helsingin korvacenterissä. Suoraan sanottuna tohon linkkaamaasi kauppaan en välttämättä rahojani lähettäisi, sen verran mielenkiintoiset sivut (voi toki olla ihan kunnollinenkin mesta). Omiin -15dB Elacineihin oon ihan tyytyväinen, mutta ne päässä on silti aika paska olla klubeilla. Nieleminen, sydämen sykkeet, hengitys jne kaikuu ainakin mulla päässä ihan liikaa ja kun et kuule omaa puhettasi, niin yleensä tulee huudettua ihan liian kovaa. Noi onkin mulla vain ehdottomina varakeinoina mukana jos jossain soitetaan liian kovaa.Tiedan etta Suomessa liikkuu paljon Elacineja klubipiireissa, mutta ajattelin kokeilla Etymoticin ER15-mallia. Hintakin on huomattavasti halvempi mita Elacinit tarjoaa.
BTW, mulla on nyt 10 vuotta dj-keikkoja takana, + joku 5 vuotta bändissä soittamista, ja kuulo on täydellinen. Mulla on vielä paha tapa pitää soittaessa luureja ja monitoreita todella kovalla. Mutta silti, kannattaa pitää kuulosta huolta.