Tulee muuten paineita seuraaviin postauksiin...
Eipä edellisistä ainakaan mitään sora-ääniä tullut, joten voinen heittää pari lisäbiittiäkin...
Kumpaakin oli muuten hemmetin vaikea löytää YouTubesta eikä sieltä löytynytkään kuin live-versiot (tai siis playback-versioita tyyliin Rantarock...):
DJ BoBo - Take Control
Biisistä kannattaa tonkia esiin singleversio (Radio Mix tai Club Mix). Ero tähän
Dance With Me -albumiversioon on selkeä etenkin naivokaaleissa. Siis tuo linkkaamani versio ei ole lähelläkään totuutta.
Toisena biittinä ajattelin heittää wanhaa kunnon Alexiaa. Harvassa paikassa mainitaan, ketä nämä naisvokaalit oikeasti laulaa. Itse olen aina ollut siinä uskossa, että hän on SE Alexia (
Alessia Aquilani):
Double You - Part Time Lover
Alexia ainakin oli Double Youn taustavokalisti tuohon aikaan (1993).
EDIT1: lisätäänkö tähänkin vielä jotain?
Dieter Bohlen oli aikoinaan
Modern Talkingin "SE" vaaleampi osapuoli ja varmasti
Torsten Fenslaun ohella Saksan kuuluisampia dance-musiikin tuottajia. Eurodancen kultavuonna näki päivänvalonsa seuraava "iskelmä":
Major T. - Keep The Frequency Clear (1994)
...ja kerran Torsten Fenslau tuli mainittua, niin ei voi olla sivuuttamatta hänen suurinta hittiään...
Culture Beat - Mr.Vain (1993)
EDIT2: ...ja kun nyt aloin näitä Eurodance-tuottajia tässä tuoda esiin, niin samalla ihmettelen, että näillä meriiteillä
Gianfranco Bortolottilla ei ole omaa Wikipedia-sivua... Ei ehkä suurin hitti, mutta...
Cappella - U Got 2 Let The Music
EDIT3: ...enkä tähän väliin voi olla mainitsematta kahta ruåtsalaista tuottajaa:
Max Martin ja
DenniZ PoP. Mitäs heiltä heittäisi? No...
Melanie C - I Turn To You (Hex Hector Remix)
E-Type (featuring Nana Hedin) - Set The World On Fire
Molemmilta löytyy varmasti parempia tuotoksia, mutta tässä nyt minulle mieleen juolahtaneet; vähän uudempaa remixia ja Eurodancea parhaimmillaan.