Kiitos tiedosta, meinsin jo saada infarktin.Löytyy "Fanit ja Viihde" -otsikon alta.
Toimiipa. Paina refreshiä.
Edit: paitsi jos sulla on vanha etusivu (www.ilves.com/index2.php) kirjanmerkkinä ja koitat sitä ladata, niin sitten ei kyllä toimikaan, koska sellaista sivua ei näytä olevan enää olemassakaan.
www.ilves.com, niin siitä pääsee ainoastaan kausikorttimainossivulle. Oikea etusivu näyttäisi olevan http://www.ilves.com/ilves.html
Pikku kömmähdys, mutta eiköhän se jo tämän päivän aikana korjaannu.
En ymmärrä noita vihreitä palkkeja sivuilla, jolloin itse asiaosuus eli ns."kortti" jää paljon pienemmäksi ja teksti todella pieneksi. Ei se sivuilla oleva tila ainakaan mainosbannereita varten ole, koska mainoksia on siinä valkoisella "kortilla". Pois ne reunaväripalkit ja tekstit isommalle!Muutoin tosi hyvän näköiset sivut.
Painoitko tuota ilves-logoa tuolta ekalta sivulta, siitä kun pääsee eteenpäin. Että ei taida olla mikään kömmähdys.
Että silleen...
Samaa pähkäilin itse, mutta onneksi siinä on myös jollain aikaviiveellä toimiva automaattinen uudelleenohjaus varsinaiselle etusivulle.
En ymmärrä noita vihreitä palkkeja sivuilla, jolloin itse asiaosuus eli ns."kortti" jää paljon pienemmäksi ja teksti todella pieneksi. Ei se sivuilla oleva tila ainakaan mainosbannereita varten ole, koska mainoksia on siinä valkoisella "kortilla". Pois ne reunaväripalkit ja tekstit isommalle!
Painoitko tuota ilves-logoa tuolta ekalta sivulta, siitä kun pääsee eteenpäin. Että ei taida olla mikään kömmähdys.
Että silleen...