Keskustelu päättyy?

  • 4 625
  • 10

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avasin äsken uudistetut Ilveksen kotisivut ja ne näyttivät ensi näkemältä varsin hienoilta. Yksi asia pisti kuitenkin silmään, keskustelupalsta oli poistunut. Näinkö meille kävi, vai oliko kyseessä näköharha?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä tällä hetkellä sivusto toimi ollenkaan.
 

massi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Majadahonda HC
Toimiipa. Paina refreshiä.


Edit: paitsi jos sulla on vanha etusivu (www.ilves.com/index2.php) kirjanmerkkinä ja koitat sitä ladata, niin sitten ei kyllä toimikaan, koska sellaista sivua ei näytä olevan enää olemassakaan.

www.ilves.com, niin siitä pääsee ainoastaan kausikorttimainossivulle. Oikea etusivu näyttäisi olevan http://www.ilves.com/ilves.html

Pikku kömmähdys, mutta eiköhän se jo tämän päivän aikana korjaannu.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tuo kausikortti/trecup/fanituotemainossivu on ihan hieno, mutta hetken aikaa kyllä kestää, ennenkuin löytää siitä tiensä etusivulle.

Muutoin tosi hyvän näköiset sivut.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Muutoin tosi hyvän näköiset sivut.
En ymmärrä noita vihreitä palkkeja sivuilla, jolloin itse asiaosuus eli ns."kortti" jää paljon pienemmäksi ja teksti todella pieneksi. Ei se sivuilla oleva tila ainakaan mainosbannereita varten ole, koska mainoksia on siinä valkoisella "kortilla". Pois ne reunaväripalkit ja tekstit isommalle!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Painoitko tuota ilves-logoa tuolta ekalta sivulta, siitä kun pääsee eteenpäin. Että ei taida olla mikään kömmähdys.

Että silleen...

Tuossa oli vielä eilen se vanha Toni Koiviston kuva, jota klikkaamalla avautui poistettu index2-sivu, nyt korjattu ja toimii.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Samaa pähkäilin itse, mutta onneksi siinä on myös jollain aikaviiveellä toimiva automaattinen uudelleenohjaus varsinaiselle etusivulle.

Ai? Se viive on sitten ainakin liian pitkä...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ymmärrä noita vihreitä palkkeja sivuilla, jolloin itse asiaosuus eli ns."kortti" jää paljon pienemmäksi ja teksti todella pieneksi. Ei se sivuilla oleva tila ainakaan mainosbannereita varten ole, koska mainoksia on siinä valkoisella "kortilla". Pois ne reunaväripalkit ja tekstit isommalle!

Taitaa olla vallitseva käytäntö nykyään tehdä ne noin. Olisiko pieni tekstin koko riippuvainen näytöstäsi/asetuksistasi? Itse ainakin käytän Operan zoomia jatkuvasti (+ näppäintä) sivuilla joilla teksti jää pieneksi. Toimii hyvin Ilveksenkin sivujen kanssa.
 

massi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Majadahonda HC
Painoitko tuota ilves-logoa tuolta ekalta sivulta, siitä kun pääsee eteenpäin. Että ei taida olla mikään kömmähdys.

Että silleen...

Jep jep. Nyt selvis. Aikas sitkeästi tulikettu haki tuota vanhaa aloitussivua. Luultavasti katseltiin eri sivua, että sillee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös