Keskustelu nettistriimistä ja radiolähetyksistä Sport-Ässät ottelussa

  • 32 837
  • 137
Tila
Viestiketju on suljettu.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin saako tuota radiota jollain kikkaskonstilla kuulumaan? Sivuilta ei pääse mihinkään ja kun heittää Winamppiin URLin, niin sekin yrittää vaan koko ajan turhaan [connecting].

EDIT: no, oho! pitkän jurnuuttamisen jälkeen lähtikin yllättäen skulaamaan ja pelästytti, kun oli äänet kovalla kajareissa.
 

Jarzki

Jäsen
Täällä toimi ihan kohtalaisen hyvin ensimmäisen erän, jos ei lasketa sitä, että useampaan otteeseen pätkäisi VLC:llä toiston ja piti painaa play-nappulaa, jotta kuva lähti taas pyörimään. Pientä tökkimistä, mutta pääosan erästä kuitenkin näkyi niin hyvin kuin tällainen striimi voi näkyä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onkos tää erätauon pimeenä kaikilla, vai onko vika taas mun ja Vaasan välillä ainoastaan?
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Onkos tää erätauon pimeenä kaikilla, vai onko vika taas mun ja Vaasan välillä ainoastaan?

mulla on kans pimeenä. toivotaan että toimii, näyttihän tuo jäädytyskone tossa pyörivän äsken. ensimmäinen erä meni mun osalta ohi kun en saanu näkymään tuota. toivotaan että nyt tomii.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Onkos tää erätauon pimeenä kaikilla, vai onko vika taas mun ja Vaasan välillä ainoastaan?

Mulla on ainakin näyttö nyt pimeänä, mutta johan ehdinkin katsoa peliä kokonaiset 5 minuuttia.
 

ASF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vähän yli puolet näkyi ekasta erästä. Ässien maali + Sportin parhaat paikat. Nyt kun toka erä alkoi, jumahti Realplayer taas ja tuskassa saa odotella taas koskahan alkaa toimimaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Täälläkin pätkäsi kun erä oli alkamassa mutta stop ja play (tosin muutaman kerran) niin hyvin on toiminut.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Joopa joo ei näy enää mitään muuta kun pysähtynyt kuva, jossa näkyy ainoastaan laitamainos "leijona". Taidanpa lopettaa tämän seuraamisen tähän ja taitaapi olla viimeinen kerta, kun laitan 5 euroa tähän lystiin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alkulämpimästä asti yhtämittasesti näkyny ja toiminu täysin moitteetta. Kuvaamisessa ja kuvakulmissa on tietysti toivomisen varaa paljonkin, mutta se on toinen juttu.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Sinne meni!

Sinne meni rahat! Kankkulan kaivoon.

Kait tästä saa rahat takaisin!??!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Kokeileppa vielä tätä, jos et sitä ole vielä tehnyt:
http://3sport1.webcast.vlp.fi:8000/v...port.ogg?user=tunnus&pass=salasana

Tuo siis ihan normaaliin nettiselaimeen. Tunnuksen tilalle oma tunnus ja salasanaan oma salasana.

Ainakin itselläni toimii täysin moitteetta ja nykimättä.

Tuo toimii täällä, mutta lähetys kestää n. 5-10 min, eli toisesta erästä näkee sen alun.. Sitten tuo "kelaa" sen loppuun ja ruutu sammuu. Mistäköhän lähetyksen saisi ns. reaaliaikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös