Jahas, poikkas sitten ihan kokonaan juuri ennen pelin alkua. Ei sitten, paskan möivät.
Lähetys on loppuunmyyty.
Jahas, poikkas sitten ihan kokonaan juuri ennen pelin alkua. Ei sitten, paskan möivät.
Kannattaakohan tuota yrittää saada näkyviin vai suosiolla keksiä jotain muuta tekemistä. Kaista oli kuitenkin rajoitettu, mutta liekö koko paska muutoin samassa paikassa, eli kaikki eioota ostavat kuormittamassa samoja pönttöjä? Eli voiskos tulla helpotusta hetikohta matsin alun jälkeen?VLC kirjoitti:Your input can't be opened:
VLC is unable to open the MRL 'nnn'. Check the log for details.
tahtookirjoittaa, Minä ainakin sain juuri äsken Radio Porin nettiradion auki. Yritähän vielä.
Kuka selostaa Radio Porissa, olen aina ollut mieltynyt miehen pelokkaaseen ja apaattiseen äänenpainoon.
Femma on täälläkin maksettu matsista. 110 megan yhteys enkä pääse edes Sportin sivuille. Pirulainen. Onko suoraa linkkiä tuohon streamiin?
Sain jo auki sivun kyllä, mutta meikäläisen mediapleijeri ei suostu yhteistyöhön. Herjaa vain, että "syötettä ei voida toistaa tjsp." Voi viddu.
Kuka selostaa Radio Porissa, olen aina ollut mieltynyt miehen pelokkaaseen ja apaattiseen äänenpainoon.