Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 198 312
  • 5 139

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kaapeliverkon puolella, mitään ei ole tapahtunut pariin päivään kytkennän suhteen joku jannu joka lopulta vastasi puhlimessa vaan valitteli ruuhkaa ja totesi nolemmilla kertaa asiasta kysyessani jotain tyyliin en voi luvata että millon kytketään, mutta koitan vaikka itse niitä laittaa tässä viikonlopun aikana tms.. Ja lopulta yhdisti aina tekniseen tukeen.. Tai siis sen jonoon, että voivat tarkistaa josko siellä olisi mobiilin puolella jotain verkkovikaa..
(Tyhjensin ylimääräisiä tekstejä)

Ja itse tilasin hyvissä ajoin jo kaapelitv:hen kortin ja löytyy oikea kortinlukija.. Niin sanoivat, että näkyy kanavat ke-to välisenä yönä tai päivästä. No eipä näkynyt, niin sitten soitin sinne ja sanovat "Kyllä täälä kaikki näyttäisi olevan kunnossa". Ja ei vielä tänäänkään näy, vaikka varmaa 6 kertaa vetäny tehdasasetuksen ja kanavahaut.. Pitää tänään soittaa ja sanoo ettei näy, ja vaikka boottais sieltä päästä tiedot.

Mutta viime kaudella onnistui ongelmitta kanavien näkyminen. No jospa sitten 5.9 näkyisi peli televisiosta..
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilasin eilen Soneran omien sivujen kautta CHL-paketin itselleni, kun tuo viihde jo löytyy, ei tullut tilausvahvaria, ei näkynyt kanavia, eikä näy tuolla omien tunnusten takana tilattuna mutta ei pysty tilaamaan uudestaankaan...

Onko Sonera lyönyt hanat kiinni kun kapasiteetti loppui? Kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Siis pitäisikö noiden kanavien näkyä tv:ssä? Täällä ei meinaan ainakaan näkynyt, vaan kanavat oli salattu. Katsomossa kyllä näkyi. Siis meinaan ilmaiseksi.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tilasin eilen Soneran omien sivujen kautta CHL-paketin itselleni, kun tuo viihde jo löytyy, ei tullut tilausvahvaria, ei näkynyt kanavia, eikä näy tuolla omien tunnusten takana tilattuna mutta ei pysty tilaamaan uudestaankaan...

Onko Sonera lyönyt hanat kiinni kun kapasiteetti loppui? Kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Mä tilasin maanantaina omani, sain meilitse vahvistuksen ja ihmettelin kun ei viihdeboksi löytänyt kanavia millään. Eilen soitin illalla ennen pelejä Soneran asiakaspalveluun jossa sanoivat että heidän tietojen mukaan en ole mitään tilausta ole edes tehnyt. Kytkivät sitten saman tien päälle ja 5 minuuttia myöhemmin kaikki kanavat löytyi.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selvä peli toi soneran soneraviihde netissä..

Tässä oon viimeiset 5h seurannu palkkeja..

Ja nyt kun peli alkaa olla pikkuhiljaa alkamassa niin täysistä on tippunut sinne minimiiin kuvanlaatu..
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Toimiiko teillä Soneran kaapelissa MTV Sport1 SV HD -kanava? Täällä se on ruudun täydeltä pikselimössömäistä pätkimistä ja täysin katselukelvoton. Muut kanavat toimivat normaalisti.
 
Selvä peli toi soneran soneraviihde netissä..

Tässä oon viimeiset 5h seurannu palkkeja..

Ja nyt kun peli alkaa olla pikkuhiljaa alkamassa niin täysistä on tippunut sinne minimiiin kuvanlaatu..
Meinasin tulla tänne naureskelemaan ettei "yllättäen" avattu tiliä seuraavan työpäivän kuluessa toisin kuin lupaavat, mutta enpä näemmä jäänyt sitten mistään paitsikaan!

Tästä olisi pitänyt tajuta laittaa maininta "näkemättä paskaa"-ketjuun jo ennen pelien alkua.

No, toivottavasti eivät avaakaan tiliä, kun piraattistriimit näköjään toimivat paremmin kuin heidän maksulliset pökäleensä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Samaan läjään selvisi, että CHL- paketti kaapeliverkossa vaatii Ci+ lukijan omaavan boksin.. Tätähän ei missään tilattaessa erikseen oltu mainittu, jota ihmetteli ko, kaverikin.. Eli SD-puolelle ei koko pakettia kaapeliin edes ilmeisesti ollenkaan saa..
Siis mitähän paskaa? Mulla on täällä missä on Soneran kaapeli-tv käytössä niin joku 4-5v vanha Panasonicin telkkari ja siihen ei normaali Ci+ -lukija käy, mutta siinä on kyllä teräväpiirtodigiboksi jolla saa nuo muut kanavat HD:na. Mutta eikö sillä nyt pelitäkään? Tein äsken kanavahaun, mutta ei ainakaan mitään kanavia ollut.

Perkele!
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään on Sonera viihde toiminut ihan mallikaasti ensin Tepsin ja nyt Lukon pelissä. Onkohan siellä lisätty serverikapasiteettiä vai vaikuttaako se, että pelejä on vähemmän samalla hetkellä käynnissä kuin eilen. Palkki pysyy lähes koko ajan (lähes) täysillä eikä ole laskenut nollille mielestäni missään vaiheessa.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Toimiiko teillä Soneran kaapelissa MTV Sport1 SV HD -kanava?

Jotain hämärää tässä on, sillä vaikkei kanavalta tule kuin monotonista "ottelut tällä viikolla" -sepustusta niin tarjonta on pelkkää pikkelssiä. On se nyt perkele kun digiboksin ainoa toimimaton kanava on sellainen josta oli tarkoitus pistää peliä huomenna talteen.
 

ekihoo

Jäsen
CHL telkkarista tai netistä

Hei,

Mistä katsotte tätä turnausta? Itse sain nuo soneraviihde tunnukset ja sieltä tulee katseltua. Tosi huono laatu ruutu.fi verrattuna (edellinen kausi) vaikka näyttää että on lähes maksimi. Voiko tuota parantaa jotenkin?

Muokkaus: ja huomasin että tästä oli ketju tuossa ylhäällä lukittuna ja muutenkin ihan väärä paikka. Pahoittelut. Voiko viestin jotenkin poistaa?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jostain randomilla löytyneestä brittistreamista tuli tuo Lukon peli väijyttyä. Kuva oli ihan siedettävä eikä pätkinyt. Vaihtelun vuoksi oli virkistävää kuunnella jotain muutakin kuin suomalaisselostajien höpinää. Siinäkin mielessä että selostaja ei edes yrittänyt vittumaisesti peitellä sitä kumman puolella on toisin kuin nämä jpjalot sun muut housut.
 

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain kun sainkin tv-kanavat näkyviin. Soneran tädin mukaan kanavatilaus oli mennyt väärälle kortille. Mitähän sekin tarkoittaa, kun ei minulla koskaan ole mitään muuta korttia ollut kuin tämä yksi.

No nyt näkyy ja hyvin toimii. Vähän hassuahan tuo on, kun on hienot studiot ja kaikki. Ihan niin kuin jossain oikein suuressa ja suositussa tapahtumassa. Ei siinä, minä pidän kyllä, mutta ei tämä nyt vielä mikään megatapahtuma ole.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko sanoa että lopulta tänään (eilen) oli kuvanlaatu ihan ok koko ajan mobiilipuolellakin, muutamaa pienen pientä pätkimistä lukuunottamatta..

Ehkäpä jotain on korjattu tai sitten oli vaan pienempi kuorma..
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Sain kun sainkin tv-kanavat näkyviin. Soneran tädin mukaan kanavatilaus oli mennyt väärälle kortille. Mitähän sekin tarkoittaa, kun ei minulla koskaan ole mitään muuta korttia ollut kuin tämä yksi.

No nyt näkyy ja hyvin toimii. Vähän hassuahan tuo on, kun on hienot studiot ja kaikki. Ihan niin kuin jossain oikein suuressa ja suositussa tapahtumassa. Ei siinä, minä pidän kyllä, mutta ei tämä nyt vielä mikään megatapahtuma ole.

Mulla oli sama homma kun Twitterin kautta kyselin kanavien aktivointia. Sonera tädin ensimmäinen kysymys oli, kummalle kortille ne laitetaan, vaikka en omista kuin yhden kaapelikortin. No,loppu hyvin kaikki hyvin ja kanavat näkyi jo CHL:n avausiltana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eipä näy meikäläisellä vieläkään nuo CHL-total kanavat digiboksin kanavaluettelossa, vaikka kyseessä on ihan HD-boksi ja kaikki HD-kanavatkin toimii. Ja Soneran verkossa siis olen.

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?
 

ekihoo

Jäsen
Laatu on älyttömän huono vaikka yhteys on 10/2 nyt. Voikohan tuolle tehdä jotakin? Ilmainen striimi oli laadukkaamman näköinen kuin tuo sonera viihde. Nyt stoppasi kokonaan eli samat ongelmat jatkuu kuin eilen :( Iphonella toimii kuten pitääkin, eli tietokoneeseen tuo jotenkin jää.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Laatu on älyttömän huono vaikka yhteys on 10/2 nyt. Voikohan tuolle tehdä jotakin? Ilmainen striimi oli laadukkaamman näköinen kuin tuo sonera viihde. Nyt stoppasi kokonaan eli samat ongelmat jatkuu kuin eilen :(

Itsellä ainaki tarkkuus on kunnossa, kun tuon kuvan vie HDMI kaapelilla TV:seen, jos katsoo tietokoneen näytölä laatu on surkea.. Mistäköhän johtuu, toki äsken stoppasi koko lysty kokonaan.
 

sinikettu

Jäsen
Jostain kumman syystä tabletilla saa siedettävää laatua, samalla kun läppärillä tulee pelkkää mössöä. Soneralla siis. Tosin missään nimessä tabletin kuvanlaatu ei ole hyvä, mutta katsottava, numerot näkee selästä jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös