Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 284
  • 5 139

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja Kärpät vetää hätäpäissään piiitkän kiekon. Nonniin pohjoiseen poijjaat. Eero Tauru alkaa lämmetä selostusvireeseensä.

Joko on Tauru haukkunu tuomarit SaiPan jäähystä :)?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Voisiko joku kommentoida onko streamia ylipäätään tarjolla?

Perinteisistä paikoista haettuna ei löydy ei.
Radion Cityn varassa ollaan, onneksi loppuottelut näkee Canalilta...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ennen pelin alku Vellu Ketola uskoi Lukon voittoon. Nyt toka erän jälkeen hän sanoo, että 1-0 Tapparalle, niin peli on ohi.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Myöhäistämyöhäisempääkin kiinnostaisi streamin kautta katsella SaiPan peliä, viitsisikö joku yyveellä laitta?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Niinimaa on kyllä hauska :D "Nyt on niin tiivistä, ettei tuonne SaiPalaiset pääse. Ellei sitten tule tuollaista virhettä."
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Niinimaa on kyllä hauska :D "Nyt on niin tiivistä, ettei tuonne SaiPalaiset pääse. Ellei sitten tule tuollaista virhettä."

Ninnillä on välillä vähän tuollaista tikimäistä paskanjauhamista. Tajuaa kesken lauseen, että joko puhuu täyttä puutaheinää tai kehuu liikaa Kärppiä, ja sitten lähtee pehmittämään puheitaan.

Tiki ei tajua itsekään mitä puhuu, siksi tuo "vähän" tikimäistä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Katsotko radiosta? Sipiläinen täysin paineettomassa tilassa ja ihan omilla jaloillaan ja laittaa kiekon verkkohin.

ruutu.fi mutta patkii sen verran etta ei oikein nyt talla hetkella nae tilanteita.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
On taas niin vitun hienoo että tuomareiden oli sit taas pakko saada väkisin annettua tasoitus tappuralle!!!! Hidastuksesta näki että kiekko otti pleksiin ennen yli menemistä ja toiseksi maalissa Nieminen oli aika räikeesti maalivahdin alueella! Voisko liigaan vihdoinkin saada kunnon tuomarit jostain?

No perkele mä luulin että onko mun silmissä tosiaan näin helvetisti vikaa vai mitä vittua tuo idiootti Tikkanen joka on maailman paskin kommentaattori sössöttää.
Ei menny minunkaam mielestä suoraan verkkoon.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No perkele mä luulin että onko mun silmissä tosiaan näin helvetisti vikaa vai mitä vittua tuo idiootti Tikkanen joka on maailman paskin kommentaattori sössöttää.
Ei menny minunkaam mielestä suoraan verkkoon.
Tiki sanoi tapansa mukaan jo ennen hidastuksia oman sanottavansa: "tää on ihan selvä, me nähdään se täältä hidastuksista ja oikein vihelletty"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös