Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 198 042
  • 5 139

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtaako tämä olla jinxaamista, mutta mulla toimii Ruutu tällä hetkellä hyvin. Molemmat pelit vielä auki ruudun kautta :D
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtaako tämä olla jinxaamista, mutta mulla toimii Ruutu tällä hetkellä hyvin. Molemmat pelit vielä auki ruudun kautta :D

Samoin. Ihmiset eivät oppineet Urhon ajoilta sitä yhtä ja ainoaa sääntöä: avaa striimi heti klo. 18.00 pyörimään. Kun suurin osa ryntää koneelle siinä 18.20-18.30 niin ei se mikää yllätys ole, että liian pieneksi mitoitettu kaista ei kestä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällä on ruutu toiminut oikein hyvin, kuten aina...
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mitä se Tiki selittää että maalivahdinalueella olisi Saipan pelaaja. Ei edes ollut. Karhunen hyppää jalkoihin ja kaataa Saipan pelaajan. Selkeä maalihan tuo oli eikä mitään väärää tapahtunut.

GO SAIPA!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Maalialueella on Mankinen, joka on maalialueella. Kysymysmerkki." - Tikkanen
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
EI toimi Ruutu ei! Nyt jos missaa loppupelin, niin lähtee kyllä vihaista palautetta näistä ah, niin ihanista maksullisista palveluista.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ma 7.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 4. välierät

Lappeenrannan radion höyrypää haukkuu tuomarit. Mitä siellä tapahtui?


Jep! :D ihan uskomatonta! "minua hävettäisi jos tekisin työni yhtä huonosti". Kunnon värilasit, onko tämä se kuuluista Tauru?

Edit: sanoi muuten just että on puolueeton selostaja haha
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt aukesi Ruutu!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti minä ja Virveliä Kainaloon ovat tämän kiekkokierroksen onnekkaat RUUTU.fi -asiakkaat. Toiminut on alusta asti, striimiä en uskaltaudu vaihtamaan, ja eipä tuohon ole tarvettakaan.
Sonera on operaattori, ja Oulu on kaupungin nimi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No ei se Ruutu toimi vieläkään...vähän raotti jo haaroja, mutta sitten meni kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös