Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 617
  • 5 139

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Perhana kun säikähdin et eikö tämä toimi ollenkaan! Ei edes aloittanut puskurointia, mutta sitten alkoi pyöriä. Tää on aivan huippua, kun voi vaihtaa ja LUKITA (jota pyysin heiltä, kun oli se asiakaskysely) kuvanlaatua. Kauan siinä meni, mutta nyt näyttää toimivan. Lukitsin 360p eikä kuva ole pätkinyt pätkääkään (heh). Anyway nyt on hyvin tyydytetty olo. Tosi iso juttu tuo laadun lukitseminen, mitä olen eniten odottanut. Kuten sanoin, aikaa meni ehkä liian kauan, mutta nyt toimii joten oon iloinen.

Ja katon siis Chromella, Windows 7, netin nopeus 6-8 megaa/sec. Otteluna nyt IFK-Kärpät.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onneksi iPadin Ruutu-applikaatiolla pystyi katsomaan peliä vaikka Ruudun sivut eivät toimineetkaan (nyt näytää sielläkin toimivan). Suosittelen muillekin kokeilemaan toisia laitteita jos on mahdollisuus siihen.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika paha viive tossa streamissa... En suosittele.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
En tiedä muista mutta itse en ainakaan saa peliä näkyviin ruudun kautta millään selaimella tällä hetklelä. Näyttää kyllä että peli on käynnissä, mutta itse videota ei bufferoi lainkaan.
 

-STR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä muista mutta itse en ainakaan saa peliä näkyviin ruudun kautta millään selaimella tällä hetklelä. Näyttää kyllä että peli on käynnissä, mutta itse videota ei bufferoi lainkaan.


Temppuili itelläkin aluksi, mutta nyt pelittää jo siedettävästi.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
En tiedä kuinka laaja katkos on menossa, mutta Kirkkonummella ei Elisan kaapelissa näy noilla Nelonen Pron lisäkanavilla muuta kuin testikuvaa... Joku yleinen häiriö kuulemma?
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
KooKoo-Sport legendat-striimi vinkuu ihan helvetisti. Just jonossa, katotaa mitä ne sanoo ku sanon etten aio maksaa tätä striimiä laskulla jos ei ala tapahtua. Asiakaspalvelu menee kiinni puol viideltä ja toinen matsi alkaa kuudelta!
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Terkkuja hallilta: vikaa etsitään parhaillaan ja legendamatsin ekalla erätauolla saadaan toivottavasti kondikseen.

Eiköhän toi joku piuhavika ole, thank god oli tää legendamatsi nyt!
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Nyt toimii Kouvolan äänet. Onkohan tää sporan kaveri iltapelissäkin selostaja?

Näin on, ne venas erätauolle ku piti nollata systeemit. Eiköhän se ole, luulis jos on Kouvolaan matkustanu?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuvan laatuun voisi Kouvolassa vähän investoida. Ehkei nyt ihan mestiksen surkein kuvanlaatu mutta ei lähelläkään parasta.
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Kuvan laatuun voisi Kouvolassa vähän investoida. Ehkei nyt ihan mestiksen surkein kuvanlaatu mutta ei lähelläkään parasta.

Sitä on ehdotettu, luulisin ettei haluta liikaa kehittää tuota etäpalvelua tai varsinkaan laskea hintaa, koska kouvolalainen kiekkojännäri jää tunnetusti kotisohvalle, jos lämpötila ei ole 15 ja 25 välillä tai ei olla 3-5 ottelun voittoputkessa. Jos on voitettu liikaa, ei sekään hyvä ole. Toisin sanoen HD-kuva söisi seuran budjettia tuntuvasti menetettyjen katsojien kautta, kaksipiippuinen juttu. Aito TV-sopimus olisi paras vaihtoehto seuroille.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Saako tuon VeikkausTV:n streamin koko näytön kokoiseksi jotenkin?

Firefoxilla Ctrl pohjaan ja sitten + namiskaa, näin saat koko sivua suuremmaksi. Siitä sitten vaan zoomaat streamin sopivan kokoiseksi. Toki jos kuvanlaatu on aivan paska, niin tuosta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kannattaa kokeilla kuitenkin jos ei halua sitä postimerkkiä tiirailla.

Jotkin streamit eivät kuitenkaan reagoi zoomaukseen, eli sivu ympärillä suurenee mutta streamin koko pysyy ennallaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuolta coolsportista yritän peliä katsella, mutta streamissa ei toimi tuo ääninappula ollenkaan, joten ilman ääniä mennään. Onko tietoa, miten tuota korjata, jos se mahdollista edes on.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Muilla ongelmia Pelicans-Kärpät Ruutu.fi:n kautta? Ääni ei pätki, kuva "rikkoontuu" ja leipoo kiinni jatkuvasti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
^ Kylläpä vain. Mutta onkohan tuota pikselimössöilyä myös TV-lähetyksen puolella? Näyttää jotenkin sellaiselta tyypilliseltä lähetyshäiriöltä. Vaikka se nyt mikään tekosyy, varsinkaan kun samaa puljua ovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös