Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 382
  • 5 139

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä pääse edes ruudun sivulle! Voi että, miten upeaa!!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Valitettavasti jotain meni nyt rikki. Korjaamme sitä jo parhaillaan, yritä hetken kuluttua uudelleen. Pahoittelut!

Just joo

Sama täällä, hienoa hienoa....

Saatana nyt lähetys toimimaan!!!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pystyvätkö muut kirjautumaan ruutu.fi -palveluun? Tuntuu heittävän koko ajan mystistä virheilmoa:"Valitettavasti jotain meni nyt rikki. Korjaamme sitä jo parhaillaan, yritä hetken kuluttua uudelleen. Pahoittelut! "...
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullakaan ei toimi mikään matsi Ruudussa. Pitkästä aikaa olisi ollut mahdollisuus kotisohvalta katsoa Jokereiden vierasmatsi mutta ei sitten näköjään. Hohhoijaa, pitääkö tässä nyt jännätä alkaakohan joskus toisessa erässä toimimaan vai joko voi lähteä rikkomaan tipattoman...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jaahas, koko Ruutu-palveluun ei pääse sisään, vaan lataa näkyviin virheilmoituksen, jonka mukaan "jotain on valitettavasti rikki"...

Kiva juttu, ei tarvitse katsoa pelejä?
 

Blackbull

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Harvoin tulee tänne kirjoiteltua, mutta nyt on kyllä uskomatonta paskaa kun "jotain on rikki". Tilaus lähtee peruutukseen tältä istumalta. Kiitos ja hei.
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä en tajua, miten nää ongelmat voi jatkua edelleen!!!
 

Ferris

Jäsen
Tainnu mennä linjat tukkoon Ruudulla, sillä kaveri oli loggautunut sisään 18.15 ja homma pelittää kuulemma ihan hyvin. Ite en pääse enää ees aloitussivulle. Vittu mitä paskaa!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On eikä vieläkään pysty säätämään laatua. "Tuommen sen pienen testauksen jälkeen takaisin" jeah...

Tänään toimi, sain ensimmäistä kertaa lukittua laadun parhaalle mahdolliselle ja matsi oli päällä...

...kunnes poistuin sivulta ja koko homma kaatui. Olisi ollut hienoa jos lähetys olisi toiminut nyt matsin alkaessa, mutta tähän on tottunut.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Mulla toimii ruutu normaalisti, avasin tasan puolelta...

Täsmennetään, että olin kirjautuneena jo ennen kuutta, valitsin katsottavan matsin puolelta.
 
Viimeksi muokattu:

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pännii täälläkin. Milläköhän tämän nyt sitten taas korvaavat. Todennäköisesti eivät mitenkään, ellei itse tajua pyytää. Tekisipä mieli sanoa, että ilta pilalla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vika siis vain Ässä-pelissä sulla? Itsellä pyörii hyvin Kerhon peli, en viitsi kokeilla tuota Ässä-ottelua ettei minunkin Ruutu sekoa.

Ei pääse sisään koko palveluun, eli mikään ei toimi

Heittää suoraan sivulle, jossa pahoitellaan jotain olevan rikki ja että vikaa korjaillaan...

edit. älä missään nimessä kokeile muita pelejä, jos kerran toimii palvelu itselläsi Kerho-matsin osalta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ensimmäistä kertaa mullakin nyt ongelmat tämän kanssa. Soneran liittymä ja olen kirjautuneena, mutta ei lähde pyörittämään TPS - Tappara matsia.

Nyt lähti pyörimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös