Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 198 685
  • 5 139

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taas tuli pahat muistot mieleen tästä kyseisestä kanavasta, kuinka vitussa mä taas retkahdin tähän?! Mua on kusetettu!

Uskomatonta tunarointia, oikeesti! Eletään vittu vuotta 2013!
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän tähän ole hirveästi lisättävää. Ehkäpä UrpoTV haluaa, että katsojat varmasti tietävät, mistä lähtökohdista matsiin lähdetään. Ei tää taaskaan iha lapaan menny... :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin nytkö voi sanoa, että "vittu kun meni hyvin vai".

Mä haluan nähdä väkivaltaa eikä tämä ole sitä!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Urholla on taas yllätytty katsojamäärän ylittäessä Veikkausliigan Tips-Pärske -pelin vastaavan. Ja tyhmyyttäni tietysti maksoin sen 5€ näistä, btw vääristä, vanhoista tuloksista.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Toimiiko edes tv:n puolella?
Ja vitut! Ohjelmatiedoissa lukee, että pitäisi tulla Jokerit-IFK, mutta tulee saatana potkupalloa Lahdesta. Vittu että jännittää, miten käy tuossa spektaakkelissa. Katsojia näyttäis olevan n. 33. Vittu!
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mites Urhon nettilähetykset toimi eilen? Pätkikö pahasti vai uskaltaako sitä ostaa vitosella tuon Hifk - Jokerit matsin?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lainaus Jokerit-HIFK-ketjusta.

Kuinka paljon pätki urholla eilinen lähetys? Lähinnä ajatuksena, onko järkeä ostaa tänään matsia sieltä.

Alkuun ei toiminut ollenkaan, mutta kun lähti rullaamaan, niin toimi kiitettävästi koko matsin ajan. Ainakin minulla.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Infoa niille jotka katselivat eilen Veikkaushuoneen koodilla.

Itse ainakin sain Veikkaushuoneelta uuden koodin, kun ilmoitin heille ongelmista Urhon lähetyksessä.

Luultavasti tänäänkin saa varautua siihen, ettei peliä näe alusta lähtien koska sivut on jumissa ja lähetys tökkii. Ellei sitten Urho ole oikesti korjannut mystistä laitteistoaan josta tiedottivat.

edit: Mystisesti muuten hävittyt sivuilta se tiedote laitteiston hajoamisesta ja korjaamisesta.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Olen urpo kun maksan taas femman urholle, mutta ei ole oikein vaihtoehtoja. Toivottavasti toimii tänään koko ottelun ajan...
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko tämä normaalia että nykii kuva jatkuvasti. Puhe ei, mutta kuva pysähtelee n 2 sec välein??? Yhteyden pitäis olla riittävä; 54 megaa.

Kuva näemmä lisäksi pari sekuntia ääntä perässä kun ei ihan huulisynkka osunut tuossa haastattelussa.

Tätäkö tämä maksullinen Urho palvelu on? Ei saatana...

Edit. IPadilla toimii sentään. Erikoista ettei pc:llä pelaa samalla yhteydellä, mutta hyvä näinkin.
 
Viimeksi muokattu:

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Löytyyköhän streamia illan JYP-KalPa -peliin? Eilen oli näkynyt jostain ilmaiseksi...
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Tällaista se on MestisTV:n osalta alkukaudesta:
"Sivusto on pois käytöstä
MestisTV-sivustolla tehdään päivityksiä. Ei lähetyksiä toistaiseksi. Tervetuloa myöhemmin takaisin!"

No josku joku twitteri sitten taas kertoisi Vaasan kotiporukoille edes jotain, miten pelissä menee.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
TUTO Hockey ‏@TUTOHockey 37 min

Tulemme näyttämään TUTO- @VaasanSport matsin livenä ilmaiseksi, koska MestisTV on alhaalla. Linkki luvassa myöhemmin jota klikkaamalla LIVE.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvin näyttää toimivan tuo Ruutu+Pro. Kuvanlaatu ehkä vähän huonompi mitä odotin, vaikka 720p laadulla näyttääkin tulevan. Katsotaan kuitenkin tarkemmin sitten matsien aikaan.

Vielä jos nuo matsit saisivat johonkin VLC playeriin niin olisi entistä parempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös