Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 266
  • 5 139

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
En itse pääse Areenalle tänään, joten kysymykseni kuuluu: mistä voin _kuunnella_ Jokerit-Pelicans ottelun tai edes pätkiä siitä? Onko enään vanhan liiton YLE + merisää - keissejä olemassakaan? Suuret kiitokset vastauksista jo etukäteen!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En itse pääse Areenalle tänään, joten kysymykseni kuuluu: mistä voin _kuunnella_ Jokerit-Pelicans ottelun tai edes pätkiä siitä? Onko enään vanhan liiton YLE + merisää - keissejä olemassakaan? Suuret kiitokset vastauksista jo etukäteen!

Lahtelainen Radio Voima taitaa illan ottelun lähettää.

YLE Puheen kiekkoiltaa voi puolestaan kuunnella täältä. Merisäätä ei ole tämän vuoden puolella tarvinnut enää kuunnella.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mulla ei URHOTVn netti ala pelittaa. Onko muillakin sama vika?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
No nyt mullakin TPS-Lukko. Olin jo kovin huolestunut. Kuten arvata saattaa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Yritän noiden estrella-koodien kautta katsoa Ilves-Jypiä. Valitsin tuon "käytä koodia" -kohdan, ja syötin siihen yhteen putkeen nuo kaksi eri koodia, jonka jälkeen jäljelle jäi vain ruutu jossa lukee tuo perus Urho Play, lähetys on alkanut. Tuo vitun masiina ei ilmeisesti osaa edes kertoa syötinkö koodin jotenkin väärin vai eikä lähetys vain toimi?

Osaako joku muu?
 

SjV

Jäsen
Yritän noiden estrella-koodien kautta katsoa Ilves-Jypiä. Valitsin tuon "käytä koodia" -kohdan, ja syötin siihen yhteen putkeen nuo kaksi eri koodia, jonka jälkeen jäljelle jäi vain ruutu jossa lukee tuo perus Urho Play, lähetys on alkanut. Tuo vitun masiina ei ilmeisesti osaa edes kertoa syötinkö koodin jotenkin väärin vai eikä lähetys vain toimi?

Osaako joku muu?

Pussikoodit Estrellan sivulle, linkki pussissa ja sielä saatu uusi koodi Urhon sivulle.
 

#24#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja NHL:ssä Carolina
Saapa nähdä, pelaako Jyri Junnila sekä Kärpissä että Kalpassa koko pelin? Eka erässä Junnila oli Urhon selostajan mukaan jopa Kärppien kakkosylivoimassa :)
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Urho patkii tanaan pahasti. Kerran minuutissa on vartti sekunnin pysahdys. Onko muilla ok. Katson Karpat-Lukko pelia.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Urho patkii tanaan pahasti. Kerran minuutissa on vartti sekunnin pysahdys. Onko muilla ok. Katson Karpat-Lukko pelia.

Pätki ihan maan perkeleesti, eka erän jaksoin "taistella". Sitten Urpolle reklamaatio ja siirryin Nettimegan pariin ettei hermot nyt ihan menisi.

Ja muutama tuttu kommentoi samaan tapaan, että tökkii aika pahasti tänään samainen matsi heilläkin.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Itsellä ainakin kun on joskus pätkinyt ja olen siitä valittanut niin tuli vain vastaus tyyliin että "Meidän päässä ei ole mitään ongelmaa, ongelma voi johtua tietokoneestasi tai nettiyhteydestäsi, ei korvata" Haistakaa pitkä paska sanon minä. Nyt on toiminut yllättävän hyvin. Tänään HPK-HIFK peli pätki alussa muutaman sekunnin välein eikä kyllä takuuvarmasti ollut minun koneesta kiinni. Aikani siinä f5:sta hakkasin ja jossain välissä alkoi toimimaan niin en jaksanut siitä kummemmin valittaa.. Ärsyttävää kun joutuu aina pelkäämään että toimiikohan lähetys tänään vai ei.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
VeikkausTV näyttää Ilves-HPK pelin ilmaiseksi. Laitoin VGA:lla tv:een kiinni tietokoneen, mutta isolla näytöllä kuva on heikko. Mikä avuksi?
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
VeikkausTV näyttää Ilves-HPK pelin ilmaiseksi. Laitoin VGA:lla tv:een kiinni tietokoneen, mutta isolla näytöllä kuva on heikko. Mikä avuksi?

Tällä hetkellä tulee ManU - Chelsea ja kuva on mössöä, lienee ihan normaalia striimilaatua..
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Tietääkös kukaan pystyykö Kajaanissa jossain kuppilassa näkemään HPK-Jokerit Peliä ?

Ainakin hotellin baarissa näkyy Urho, mutta eiköhän sieltäkin tuu vaan tv-peli...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
On tää Urho kyllä sellanen kusetusfirma, ettei mitään rajaa. Ostin ennen kautta tuon 200 euron kausarin, ja about 5 % katsomistani peleistä on toiminut edes jotenkin. Nytkin Blues-IFK pätkii, niin saatanasti. Ei jaksa edes valittaa, kun ei ne mitään tee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös