Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 460
  • 5 139

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäsköhän alkaa huolestua, kun kello lähenee puolta, ja Totalin ruutu näyttää vielä samaa logoa? Ainoastaan Urhon päälähetys toimii meikäläisellä tällä hetkellä.

Meinasin jo huolesta mutta nyt näkyy!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko Urholla jotain vikaa vai johtuuko jäähallien äänieristyksistä kun Helsingistä kuuluu läpi ainakin yksi radioselostus ja jotain randomien puhetta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toimiiko kellään HPK-Blues-lähetys? Olen testannut nyt kaikilla selaimilla, käynnistänyt koneen uudelleen eikä mikään auta: UrpoTV osoitti jälleen tasonsa ja tarjoaa mustaa ruutua ja connection failed -ilmoitusta.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Pätkiikö kellään urhon Ässät-Kalpa? Mulla pätkii ainakin vähän väliä ja ei ole mun nettiyhteydestä kiinni. Kaipa pitää laittaa palautetta.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Huvittavaa kuunnella Totalin Pelicans-JYPiä kun kaukalomikki on JYPin vaihtoaitiossa ja kaikki huudot kuuluvat ihan selkeästi. HYVÄ TURRE! KÄYTÄ VIIVAA! AJA! mutta tiedetäänpähän ainakin mitä Turo Asplundin pitää tehdä, jos saadaan omissa kiekonriisto.
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oliskos jossain tarjolla nettiselostusta tämän illan ainoaan peliin Blues-Jokerit...Vois tässä töiden lomassa vaikka sitä kuunnella. Ei ainakaan Liigalivessä ollut kummallekaan streameja...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tällainen mielenkiintoinen ilmoitus tulee, kun Kärpät-Ilves -ottelua koettaa netissä avata: 201, Unable to load stream or clip file, connection failed, clip: '[Clip] '20111115_karpat_ilves_1250''

Muilla samanmoista vaivaa?
 

Knight76

Jäsen
Suosikkijoukkue
London Knights
Toimiiko muilla?

Taas vaihteeks urpotv perseilee. Ei ainakaan mulla lähde lähetys käyntiin sitten millään. Vitun SM-Liiga, kun annoitte tv-oikeudet tämmöselle perse kanavalle.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JIM

Näkyy just nyt JIMiltä Jokerit-Kärpät jälkilähetys. Kuvasuhde on viturallaan ja kuva nykii enemmän kuin UrpoTV:n striimi. Olikohan se tuollaista Pro2:llakin, epäilen. Hyvä JIM!
edit: nykiminen loppui noin eka erän puolivälissä ja kuvasuhde korjaantui toiseen erään :)
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olenkos ainoo jolla rupes Porin matsi tökkimään Urho-netissä ekan kympin jälkeen? Voi tietysti olla paikallinen häiriö, muttei välttämättä.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Mulla kyllä pelaa, mutta äänet katosi. Olisi kiva ollu katsoo vihkiminen äänien kera.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Urhoplaysta kattelen Pelicans-Ässät peliä ja nyt jumittu. Onko muilla ongelmia?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kaikille varmaan tulee yllätyksenä, että Urho pää lähetyksessä televisiovastaanottimessa ei ole tietoakaan pelikellosta. Se on nääs vähän vaikeampaa tekniikkaa tälle pajalle.
 

Littune

Jäsen
Veikkaustv koko näytölle?

Saako muut veikkaustv:n näkymään koko näytölle? Minulla ei jostain syystä ole ollenkaan kuvaruudussa näkyvissä sitä normaalisti oikeassa yläkulmassa ollutta ruutua, jota painamalla kuvan on saatu koko näytölle?

Toivottavasti joku osaa auttaa, tulitikkurasialta ei jaksa peliä katsoa...
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei hyvältä näytä. Urho Play ja ottelu Pelicans - KalPa. Lähetyksen pitäisi olla alkanut, mutta streamin sijasta pukkaa vain virhettä.

201, Unable to load stream or clip file, connection failed, clip: '[Clip] '20111203_pelicans_kalpa_1250''

EDIT: No lähtihän se toimimaan. Heti kun ehdin valittaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko toi Anssi Ritari Urho-TV:n ykkösselostaja? Nytkin pääkanavalla selostajana.
Jos on niin ei hyvin mene.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sattui olemaan Elisa Viihde jo ennakkoon ja ostamalla tuon suoraan Viihteen Menun kautta, sain 10 min päästä kanavan lisättyä. Jos joku haluaa nähdä 3. erän niin sen ehtii näinkin (Blues-JYP).

Jupa
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kuka tuo päälähetyksen (Ilves-HIFK) honottaja on? Ensimmäisen kerran laitoin Urholta äänet pois kun sama heebo oli pilaamassa jotain Playn peliä. Nyt kävi sama päälähetyksen kanssa. Uskomatonta miten voi jonkun äänensävy ja -paino vetää pinnan katki hetkessä.

Onko Urholla yleensäkään missään ottelutiedoissa selostajia mainittu? Kummallinen "anonyymit selostajat"-kerho.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös