Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 582
  • 5 139
Arvasin että joku ei tajua.... Eli oli siis tarkoitus olla seuraamatta peliä livenä vaan katsoa jälkilähetys. Sitten kävin katsomassa josko Veikkaus näyttäisi peliä. Ja kylläpä näkyi. Sitten yhtäkkiä vedetään töpseli seinästä, eikä tietenkään mitään ilmoiteta missään. Kyllä, Veikkaus pilasi minun iltani. Mikä pointti on enää katsoa jälkilähetystä?

Sitäpaitsi, ei ole mitään "ilmaispelejä". Veikkaus saa tuolla ihmiset sivuilleen pelaamaan livevetoa sun muuta lottoa.

No joo, turhauttavaa varmasti tuollainen. Itse pelin katsomisesta ei kuitenkaan tarvitse maksaa joten käyttäisin itse silti termiä "ilmaispeli". Toki sivutuottona varmasti livevedon pelaaminen lisääntyy nuita näyttämällä.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Kyllä mä ainakin eilisin HIFK-Lukko pelin kaatuilun takia laitoin Veikkaukselle postia, että joko näytetään ne pelit kunnolla kaikille, tai sitten ei mitään kelleen. Eli ymmärrän kyl jos tänäänkin on sama tilanne.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Laitetaan tänne, eikä sotketa otteluseurantaa... Jos nettistriimit pätkii, kannattaa Lumotv:n alueella uuden maksukortin saaneen kokeilla, josko sittenkin näkyy 4Pro / Urho. Allekirjoittaneella Urho näkyy ilmankin, mutta kannattaa sitäkin kokeilla, riippuen mitä matsia haluaa katsoa.

29.3 tapahtuneen uudistuksen myötä tiedusteliin off-topic ongelmiin vinkkejä ja sain vastaukseksi mm. seuraavaa:

"Uuden katselukortin myötä näette lähes kaikki maksulliset kanavamme viikon ajan ilman maksua, joten laskua siitä ei teille ole tulossa."

Kanavasurffailun jälkeen löytyi repullinen kanavia, mukaanlukien 4Pro:t, joten otetaan kaikki hyöty irti ja seurataan lätkää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitutus sata, miksi Radio Suomi ei toimi ?

Vkl edessä ja olisi kiva kuulla molemmista peleistä. Hakille propsit siitä, että lienee selvinpäin. MetroFM on muutoin täyttä kuraa.
 

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Eikös toi Galaxy ole Android-puhelin?....Mä olen sillä kuunnellut wlanin yli, mutta eiköhän tuo yhtä lailla toimi 3g:nkin yli.

On Android. Ohjelma asennettu ja toimii pätkimättä niin wlanin kuin 3g:nkin kautta ainakin tässä kotona Tampereella. Kiitän.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kun aina tuppaa menemään kitinäksi (osin itseltäkin), kehutaan kun on paikka: Urpon studiovieraat pelaavat hyvin yhteen, ja samalla pysyy M. Grönmankin asiallisena. Hannu-setä on oma itsensä (jep, kehutaan...?;) ja T. Häppölä hoitaa hommansa oivasti: hyviä huomioita, fokus oleellisessa ja rauhallinen & selkeä ulosanti. Me like.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko aivan ulapalla vai onko tosiaan nyt näin, että illan peliä ei näytetä Urholta ollenkaan?

Näköjään Nelosella siis oikeudet tähän matsiin. Koita nyt näistä pysyä ajan tasalla. Tavalliselle ihmiselle on jätetty 1 mahdollisuus seurata tätä peliä - Radio Ramona. Hurraa
 
Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MetroFM:ltä tulee kans, kun on IFK:lla mahdollisuus katkasta sarja. Tällä hetkellä kylläkin lähetyksen laatu huono.

Kiitos tiedosta! Ainakin voittaa Ramonan 6-0

Tosin nyt hetken kuunneltuani täytyy sanoa, että kuulostaa siltä kun mikki olisi Hinkkasen nenässä ja Hakilla se taitaa olla jossain vieläkin syvemmällä.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
MetroFM:ltä tulee kans, kun on IFK:lla mahdollisuus katkasta sarja. Tällä hetkellä kylläkin lähetyksen laatu huono.

Lähetyksen laatu ei ole huono vaan aivan vitun huono! Miten radiolähetys voi olla näin huonolaatuinen :D Jollain NMT-puhelimellako ne tätä selostaa?

e: Yleltähän tämä tulee myös hyvällä ja selkeällä selostuksella. Kas tässä linkki: YLE Areena

e2: Väärä ketju, tavallaan. No antaa nyt olla täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Kärskinkö deja vu:sta, vai onko tuo JIMin tämänhetkinen jälkilähetys muka tämän illan peli? Vaikuttaisi 4. kamppailulta?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kärskinkö deja vu:sta, vai onko tuo JIMin tämänhetkinen jälkilähetys muka tämän illan peli? Vaikuttaisi 4. kamppailulta?

Urhon oikeudet, joten Nelonen voi "huijata" tuon verran ennakkotiedoissa. No en tiedä, mitä Nelonen on tästä tiedottanut, mutta esim. Telkku.com ei tietenkään reagoi mahdollisiin muutoksiinkaan. Aina varmaan pitäisi tarkistaa tarkemmin. Itse kyllä ostin Urpolta streamin, mutta huomasin tuon saman.

Edit. On se oikein Telkku.comin sivullakin, mutta kohtuullisen tarkkana noissa saa olla.
 

dabs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama oli mielessä ja piti oikein ottaa sormet avuksi, että missä nyt pitäisi pelata.. En kyllä ymmärrä minkä helvetin takia Jimin pitää näyttää tuota keskiviikon peliä! Piti sitten avata nettikin ja samalla ottelun lopputuloskin selvisi..
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Edit. On se oikein Telkku.comin sivullakin, mutta kohtuullisen tarkkana noissa saa olla.

En minä kyllä bongaa tuosta mitään muuta "paljastavaa", kuin että Blues on kotijoukkue. "Nelonen Pro esittää: SM-liigan semifinaali Blues - JYP
Jälkilähetys SM-liigaottelusta. Urheiluohjelma." Tuossa kaikki minun Telkkuni kertova.

Myös hitusen harmittaa, että jouduin netistä katsomaan faktaa ja onnistuin näkemään lopputuloksen. Nyyh.

Tulevatko finaalit jälkilähetyksinä myös?
 

Alejandro

Jäsen
En ole seurannut SM-liigan finaaleita yli vuoteen, joten olen aivan ulapalla. Tämän päivän matsi näyttäisi tulevan Sport Pro 1:ltä (öö?) ja se näyttäisi olevan maksullinen kanava. Eikö finaalien tulisi näyttää koko kansalle ilmaiseksi vai mitä tämä on?

E: Joo hupsista. Tarkoitin etten katsonut finaaleja viime vuonna laisinkaan. No jääköön tuo aivopieru nähtäväksi.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En ole seurannut SM-liigan finaaleita yli vuoteen

En muuten minäkään... .. .

Onko todella niin, että tuota peliä ei voi katsoa edes netistä maksullisena vai olenko myös kovin ulapalla?
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Nelonen pro1 tunnaribiisi

Mikähän mahtaa olla tuon biisin nimi, joka soi tuossa erätauoilla.. biisissä sanotaan jotain: "nyt poika kotiin, kannusta shampanjaa yms.."
 
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Ei voi muuta sanoa kun että juntimpaa lähetystä on harvoin tullut seurattua kuin tämä nelonen sport pro 1 pohjanoteeraus tänään. Selostajat ja kommentaattorit umpijuntteja ja vanhoja jämänarreja, jotka tietenkin täysin puolueellisia bluesin suuntaan. HYI!

Lisäksi tohon päälle vielä tuo järkyttävä junttiränkytys tunnuslaulu, en oo paskempaa kipaletta kai koskaan kuullu. Sopis hyvin johonki jyväjemmareiden ja kalevan pallon finaaliin. HYI!
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Millä kehvelillä saan puhelimestani selostuksen kuulumaan? Suoralinkki streamiin pitäisi olla http://84.20.138.46.8008, mutta en minä sieltä saa mitää ulos. Listen-kohdasta kun painaa niin se tarjoaa jotain listen.pls hommelia, mutta en tiedä mitä silläkään tehdä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kuuleeko Rauma, kuuleeko JKL.

Tuleeko Lukko-JYP pelin selostusta mistään?
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Tietääkös kukaan sitä radiojanne tarkkaa stream lähetyksen osoitetta, kun en millään meinaa saada toimimaan tuota linkkiä radion omilta sivuilta. Muistaakseni oli jotain http://netti.radiojanne/ ??? : 170...
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuseeko muillakin tuo Urho-tv:n nettilähetys? Itsellä tulee vain ilmoitus 300: player initialization failed: ReferenceError: Error #1065

Vittu että pitikin mennä ostamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös