Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 812
  • 5 139

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Miksi mä en nää veikkauksen sivuilta tuota peliä nyt? Ei löydy kuin linkki Luleå - Skellefteå

Itse ainakin löysin kyseisen linkin kautta JYP-Blues matsin. Eli aluksi avaa Elitserien-matsin ja siitä saa sitten valittua kotimaisen Liigan päivän matsin.

Mulla ainakin tulosveto Blues 1,2 JYP 4,5,6 menossa tällä hetkellä kovaa skutsiin. Näin se aina menee.

--
edit. typo
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kyllä minun mielestäni toi Pro:n porukka on ylivoimaisesti laadukkain, jos verrataan ihan vaikka Urhoon, Tero Lehterä ja Osku Grönman on kyllä todella hyviä asiantuntijoita ja supliikkimiehiä, Juhani Henriksson hyvä keskustelun isäntä ja Alkio hyvä selostaja! Ei Törmänenkään kovin huono tuolla ole. I like!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Joo kuva on seis, kävin etusivulla ja tulin takaisin, ny ei ole edes kuvaa tahi minkäänlaista ruutua. Natinkia natinkia..
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se oli kivaa niin kauan kuin se kesti.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
poikki meni juu
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Jep, VeikkausTV kyykkäs just väärään aikaan. Täytyy varmaan kohta hipsiä pubiin seuraamaan matsi loppuun, vaikka pahaltahan tuo tilanne näyttää. Maali vielä Bluesille tähän erän alkupuolelle niin ei tartte lähteä muualle kuin nukkumaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jaahas, takaisin alkuperäiseen suunnitelmaan eli matsi uutispimentoon ja Jimtv:ltä jälkilähetyksenä 22.00.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vissiin näin, ottelu nimittäin poistui myös VeikkausTV:n lähetyslistasta.
Se ei missään vaiheessa sillä listalla ollutkaan. Ainoastaan liveveto -välilehden listalta oli bongattavissa tuo JYP-Blues -ottelun lähetys. Ja siinä se on vieläkin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Vissiin näin, ottelu nimittäin poistui myös VeikkausTV:n lähetyslistasta.

Kyllä tuo ainakin mulla näkyy vielä tuolla liveveto osiossa vaikka sivua päivittikin. Taitaa olla koko veikkaus-tv alhaalla kun ei tuo elitserien lähetyskään toimi sen paremmin. Puskuroi vaan loputtomiin.

edit. No nyt ei enää puskuroi edes...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin todennäköinen vaihtoehto on tosiaan se, että lopettivat striimamisen, kun hoksasivat, ettei peliä pitänyt missään vaiheessa edes näyttää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kakka kurkkasi jo sen verran että olisi antanut tulla loputkin.
 
On kyllä käsittämätöntä perseilyä ja oiva tapa pilata ihmisen ilta. Kiitos Veikkaus!

Jättää kesken todennäköisesti vahingossa ilmauslähetyksenä lähetetty peli? :D Jo ensimmäisen erän näyttäminen oli enemmän mitä on luvattu, joten tuskin tuossa ihan ihmisten illan pilaamisesta voidaan puhua.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jättää kesken todennäköisesti vahingossa ilmauslähetyksenä lähetetty peli? :D Jo ensimmäisen erän näyttäminen oli enemmän mitä on luvattu, joten tuskin tuossa ihan ihmisten illan pilaamisesta voidaan puhua.

Arvasin että joku ei tajua.... Eli oli siis tarkoitus olla seuraamatta peliä livenä vaan katsoa jälkilähetys. Sitten kävin katsomassa josko Veikkaus näyttäisi peliä. Ja kylläpä näkyi. Sitten yhtäkkiä vedetään töpseli seinästä, eikä tietenkään mitään ilmoiteta missään. Kyllä, Veikkaus pilasi minun iltani. Mikä pointti on enää katsoa jälkilähetystä?

Sitäpaitsi, ei ole mitään "ilmaispelejä". Veikkaus saa tuolla ihmiset sivuilleen pelaamaan livevetoa sun muuta lottoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös