Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 747
  • 5 139

Kyylä

Jäsen
Olen nähtävästi muuttanut ulkomaille...

"Palvelu on käytettävissä vain suomesta. This service is available only in Finland." kertoo Urhotv.fi kun yritän kirjautua palveluun. Vai onko Tampere Suomea?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanotaan näin että *kröhöm* niini...

Haloo?

Tämä siis Metro FM:lla.

Edit: selkeästi jurrissa, ei kukaan puhu tuolla tavalla selvinpäin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Aikaan 8:12 pysähtyä Urho Play Raumalta. Ihan testimielessä tässä katselen tv-pelin ohessa. Ei se paska näköjään vieläkään toimi...

edit: nyt pientä puskurointia silloin tällöin. Maali jäi toki näkemättä.
 

SjV

Jäsen
Valkotasapainot eivät ole kohdillaan? Nordiksellako? Kyllä minun harrastajaskooppini mukaan ovat. Hallin valaistus kyllä aiheuttaa kotikuvatarkkailijalle pikkuisen dilemman: nostanko aukkoa telkkarin brightnessiä säätämällä vai jätänkö jään polttamatta puhki.
Aika hurjan epätasainen valaistus näyttää Nordiksella olevan. Laidoilla ihan ok, mutta keskikaistaleella viivat hukkuvat varsinkin IFK päädysä. Just nyt napsautettiin ainakin pääkamerasta säätöjä parempaan asentoon, koska Jokeri päädystä keskialue tummeni huomattavasti.
edit: no nyt tummeni tuo toinenkin pääty.
 

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Nyt ei energia riitä selailuun enempää joten kysymystä peliin ja pahoittelut jos tätä toistan sadannen kerran:

Onko joku onnistunut kuuntelemaan striimattua lähetystä kännykällä 3G-verkon yli? Tai siis onnistuin itekin jotenkin pätkien vanhalla nokialaisellani mutta nyt on Galaxy S ajossa eikä lähde pelittään. Ramona olis tähtäimessä, mutta vielä ainakaan en oo sopivaa sovellusta tuohon löytänyt, luurin oma soitinhan vaikuttaa melko sanoisinko sukalta. Ensimmäinen välierä sattuu iltaan kun ei ole mahdollisuutta ajaa Stadiin eikä varmaankaan mahdollisuutta päästä tv:n ääreen joten... Hilfe?
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Onko joku onnistunut kuuntelemaan striimattua lähetystä kännykällä 3G-verkon yli? Tai siis onnistuin itekin jotenkin pätkien vanhalla nokialaisellani mutta nyt on Galaxy S ajossa eikä lähde pelittään.

Eikös toi Galaxy ole Android-puhelin? Mulla on HTC Legend Androidilla ja siinä XiiaLive Lite -ohjelma. Linkki vie Android Marketiin. Mä olen sillä kuunnellut wlanin yli, mutta eiköhän tuo yhtä lailla toimi 3g:nkin yli.

Ohjelmasta on maksullinenkin versio mutta mä olen ainakin pärjännyt hyvin tuolla ilmaisella.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Jos katselee Urho-tv:tä Lumo-tv:n kaapelissa, kannattaa kokeilla, näkyykö Urho-tv, vaikka ei ole tilausta. Lumo-tv teki tiistaina kanavamuutokset ja sen jälkeen ilmeisesti kaikki maksukanavat ovat näkyneet vapaasti, jos omistaa kaapelikortin.

Ainakin nyt näkyy HIFK-Lukko, tiedä sitten kuinka kauan tätä jatkuu. Ainakaan Lumo-tv:n sivuilla ei ole ilmoitettu mistään vapaakatselusta. Liittynee kuitenkin noihin tiistaisiin muutoksiin kaapeliverkossa.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaahas. VeikkausTV kyykähti.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jep jep, kovaa puskurointia ja mustaa ruutua. Kohtalaisesti se tuohon asti pelittikin, mitä nyt välillä heitti pihalle ja piti uudestaan pistää homma pyörimään.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Voiko olla mahdollista että Veikkaus heittelee ulos niitä katsojia jotka eivät osallistu livevetoon vaan vievät kaistaa tuijottamalla ilmaiseksi ottelua? Meinaan täälläkin tarjolla pelkkää mustaa.

edit. taidankin olla ihan hiljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös