Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 963
  • 5 139

Penski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Hifk, NP#21, Boston Bruins
Hyvin on IFK ehkä kai alottanu, Lassilalla jo 4 torjuntaa...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mukavasti menee. Hiukan bisseä, Eurosportilta curlingia, merisäältä lätkäkierrosta ja Urholta puskurointia.
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Urho Total ei näy tuon Sonera nettitv:n kautta, valittaa että "ei tällä hetkellä käytössä".
Kylläpä taas kustaan maksavaa asiakasta silmään ja oikein urakalla.
Tässähän joutuu koittaa jotakin lukuisista hyvityskoodeista, ja toivoa että streami ei puskuroi koko ottelun ajan jälleen kerran.

EDIT. No voi helkutti, olisi pitänyt lukea ylempiä viestejä. HPK-HIFK "puskuroi".

Juu, ei toimi mulla mikään kanava ton sonera koti-tv paketin kautta.. kyseessä on laajakaista versio paketista.. soitin jo vikapalveluun.. lupas soittaa kohta takas.
 

Dirk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt lähtee kyllä semmoiset viestit SM-Liigalle, UrpoTv:lle, kuluttasuojalle ja Luottokunnalle. Minulle on jo kolme viikko sitten luvattu yhden ottelun takaisinmaksu, mutta ei ole rahaa näkynyt. Varmaan samat jätkät UrpoTvn takana kuin Wincapitassa. Yhtä rikollista touhua.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt rupesi toimimaan. MUTTA reklamoikaa kaikki rahat takaisin tolta vitun kusetusfirmalta. 7 eurolla piti saada koko ottelu alkaen 18.20.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mulla jymähtää heti tohon mihini pitää syöttää aktivointikoodi. Syötän koodin ja painan JATKA. Mitään ei tapahdu..tämä ei tosin tullut kovinkaan isona yllätyksenä. Kiitos Urho! Vain HIFK pystyy tämän illan vielä pelastamaan.

Se tekee tota jos on väärä koodi tai koitat avata toisen pelin koodilla "väärää" ottelua.

Nyt alko toimia Tampereellakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös