Mulla lähti just NYT tätä viestiä kirjoittaessa pyörimään netin kautta.Jokerit-Blues -matsi ei suostu myöskään starttaamaan,
Muilla samaa vikaa?
Mulla lähti just NYT tätä viestiä kirjoittaessa pyörimään netin kautta.Jokerit-Blues -matsi ei suostu myöskään starttaamaan,
Muilla samaa vikaa?
Kyllä. Onneksi sentään radio toimii.Video lock jatkuu. Vissiin myös muilla?
Jonotan Urhon aspaan tuon TPS-JYP-pelin video lockin vuoksi, tiedä sitten auttaako mitään. Ehkä muiden ei tarvitse.
Miten muilla toimii Jokerit - Blues UrhoPlayn lähetys? Meikäläisellä ainakin lagailee säännöllisin väliajoin. Yhteydestä ei pitäisi olla kiinni.
Lähetyksessä ei ole mitään vikaa, vaan syy on omissa laitteissa/yhteydessä/ohjelmissa. Tätä tuubaa sieltä syötetään.
Noinko ne Sinulle tälle iltaa sanoi? Pitänee ottaa yhteys kuluttajaviranomaiseen URPO -Aspan sijasta.
NA
Sama minulla, mutta muista toki, että vika ei ole Urhotv:n päässä! =)Ei ole yhteydestä täälläkään kiinni, mutta niin vain Ipa - Tappara nykii niin saatanasti.
Kyseessä siis Radio JKL..
Katkesiko muilta Kalpa-Saipa kesken, näppärä heittää Urho TV logo ruutuun kesken rankkariskaban. Urho total siis kyseessä.
Katkesiko muilta Kalpa-Saipa kesken, näppärä heittää Urho TV logo ruutuun kesken rankkariskaban. Urho total siis kyseessä.