Mä jouduin kovasti vakuuttelemaan ja mailailemaan, että koodi napsahti. Väittivät kovasti ettei mitään häikkää ole peleissä ollut vaan vika on omissa laitteissa. Hyvä ettei tiliotetta pitänyt lähettää!
Mä jouduin tiliotteestakin siivu lähettämään, että uskoivat, että rahat meni tililtä muttei peliä tullut katsottavaksi. Edellisellä kerralla, kun oli ongelmia niin kovasti epäilivät, että olisi ollut laitteista kiinni. Eipä ollutkaan.
Tykkään kyllä tuosta asiakaspalvelun asenteesta, että kyseenalaistetaan asiakkaan sana välittömästi ja jätetään vastaamatta kysymyksiin, joita heille esitetään. Lisäksi mieltä lämmittää n .25 minuutin odottelu asiakaspalveluun (erittäin maksulliseen), jolloin kärsivällisyys katkesi. Tai no kaveri sanoi, että maksetaan uudestaan, joka osottautui hyväksi vaihtoehdoksi. Lisäksi kun tästä asiasta mainitsin palautteessani niin sitähän ei tietenkään noteerattu.
Kumpa olisi vaihtoehto niin pyyhkisin Urholla perseeni.