Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 204 293
  • 5 139

abc

Jäsen
Onpa kehnosti URHOn tv-pelissä säädetty nuo äänet. Selostaja Tuntemattoman mikissä tuntuu olevan volyymit kaakossa, Tinken(?) äänikö se sieltä välillä taustalla kuuluu erittäin heikosti. Myös itse pelin taustaäänet ovat erittäin matalalla.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kameramies kujalla HPK-Jokerit -pelissä.
Pakkomielle alkaa zoomailemaan kiekollista pelaajaa joka ikinen kerta, kun pääsee hyökkäyssiniviivan yli.

Todella häiritsevää! Ja usein jää koko laukauksen jälkeinen tilanne näkemättä, kun laukonutta pelaajaa näytetään koko ruudun leveydellä.

Hyvin pärjäisi pelkällä pääkameralla, ja uusinnoissa sitten nuo zoomit.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaahas, ovatko muut päässeet Sportin striimiin mukaan? Mulla vaan ei aukea eli olisiko kauhea ruuhka? Vai vehkeet muuten vaan matalana eli byebye 8€...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jaahas, ovatko muut päässeet Sportin striimiin mukaan? Mulla vaan ei aukea eli olisiko kauhea ruuhka? Vai vehkeet muuten vaan matalana eli byebye 8€...

Vähän hitaasti aukesi, mutta nyt näkyy jo ihan hyvin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ei toimi striimi. Surkua.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän aikaa toimii ja sitten välillä tössää kokonaan. Viime vuonna toimi kyllä paremmin. Itellä samat vehkeet joten täällä päässä ei vika ole.
 

K.Pylkkänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Mulla ei lähtenyt edes se testivideo pyörimään, joten en tohtinut tilata..
Joten ne joilla toimii, pistäkää rapsaa..
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Just tökkäs striimi kun Järvinen laittoi syötön eteenpäin... tää ei näin paskasti ole toiminut koskaan tää sportin striimi. No hyvä että maali tuli vaikken sitä nähnytkään.
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Joo Anvialle lähtee kyllä 8e hintainen reklamaatio streamista. Sulkee selaimen juuri kun peli näkyy. Serveri riittämätön?

e: käytössä oli päivitetyt Opera, Firefox ja VLC player. Viime kaudella katsoin yhden tai kaksi Sportin streamia ja hyvin toimi.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Jaa Sport tasoitti vai? Täällä veti streamit jumii yv:n alussa.
 

Rocco

Jäsen
Mulla ainakin näkyy streami aivan moitteetta. Kannattaa varmaan tarkistaa että soittimessa on kaikki ajanmukaiset ajurit ja lisäosat asennettuna. Itselläkin piti muutama eri lisäosa asentaa ensimmäiseen peliin että lähti toimimaan moitteetta.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Joo Anvialle lähtee kyllä 8e hintainen reklamaatio streamista. Sulkee selaimen juuri kun peli näkyy. Serveri riittämätön?
Koita sieltä "Other" napin alta ottaa vaikka PLS ja avaa se VLC:llä. Uskoisin, että toimii paremmin, kun selaimen player. Itelläkin toki jumitti tuo Anvian palvelu aluksi, mutta sen jälkeen kun sai streamin päälle, ei ole enää pätkinyt.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, nyt loppui streamin katselu sitten täällä suunnassa... .. . Ei siellä Vaasankaan päässä taida kaikki ihan kunnossa olla. Siis tässä suhteessa.

Edit: noh, uudelleen kirjautuminen auttoi.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siren teki maalin! Ja sen jopa näin striimistä. Nythän tää näyttää paremmalta jopa striimin suhteen. Tuo 1.0.5 toimii paremmin, kiitti vinkistä.

EDIT: tuulettelin liian aikaisin, pätkii se tämäkin, mutta suostuu sentään striimin avaamaan paremmin jotta näkee koko ruudulta.
 

Rocco

Jäsen
Veikkaus ettei kaista riitä, Kouvolan suunnalla "muutama" streamin tilaaja varmasti. Joutuu tyytymään 4 Sport Pron peliin :/
Kyllä se riittää. Liigakarsintoja seurasi useampi tuhat katsojaa...
 

K.Pylkkänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Niin meitsi latasi ton everonin linkin ja sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ennen sitä mikäään ei funkannut. Kaistaa piisaa
 
Juu, ei mulla itse streamin kanssa (VLC) mitään ongelmaa ole ollut, jahka niihin m3u linkkeihin pääsi käsiksi. Webbisivujen latautuminen sen sijaan otti hetken, joten missasinkin ekasta erästä noin 8 min. Oma moka tosin, etten tullut kotiin ajoissa virittelemään striimiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös