Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 200 079
  • 5 139

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä Lukko Hifk pelin selostus paljon paremmin suju. Tää Nelonen Pro on oikeesti Nelonen Amatöör. On kyllä saatanan huono että ei ole kilpailua ja selostusta ei voi ottaa radiosta.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Ei näy kyllä täälläkään tuo JYP-Saipa. Tälläisen virheilmoituksen heittää "Lähetys ei ole vielä alkanut tai se ei muusta syystä ole katseltavissa. Tarkista lähetysajat tai yritä myöhemmin uudelleen."
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naamakirjan perusteella ottelusta ei ole lähetystä. No eipä näköjään herätä kiinnostusta kaupallisella puolella tämä ottelu...
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun TV:n ilmestyi matsi näkyviin juuri äsken, toivottavasti muillakin.
Ei muutakuin matsin pariin, mitään muuta ei voi odottaa kuin voittoa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo o, siis koko peliä ei ole nähtävissä? Voi jumalauta, eikö sitä pätkivää sätkykuvaa ja mustaa ruutua saanut ihan tarpeeksi viime keväänä jo tuijotella? On se uskomatonta miten ne ei saa tuota palveluaan toimimaan luotettavasti.
 

redpecka

Jäsen
Itse sanoin sporttibaarissa kaakkoiseuroopassa että tahtoo lätkää. Lähetys on joku piraatti, toivottavasti tämä kaista ei vie teidän maksaneiden tilaa. Suomessa asuessani/ollessani olen maksanut lähetyksistä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
On kyllä rasittavaa kuunnella Ritaria näissä Jyp:in peleissä. Mulla lähti siinä vaiheessa näköradiosta äänet kun se saatanan sulttaani vaati Venäläiselle jäähyä keihästämisestä!! Mun mielestä siltä ukolta pitäisi kieltää juurikin Jyp:in ja KalPan pelit.
 

viivamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Greenbay Packers
On kyllä rasittavaa kuunnella Ritaria näissä Jyp:in peleissä. Mulla lähti siinä vaiheessa näköradiosta äänet kun se saatanan sulttaani vaati Venäläiselle jäähyä keihästämisestä!! Mun mielestä siltä ukolta pitäisi kieltää juurikin Jyp:in ja KalPan pelit.

Vahva sama. Ritarilla koko ajan ihme jaaritusta Jypin pelaajien tehoista ja potentiaalista. Ääni nousee nollasta sataan kun Jypi nousee maalille. Muutenkin selostus on semmosta ininää ettei mitään rajaa. Jos ensi syksynä luovun Sport Pro Extrasta niin ISO kiitos siitä kuuluu Anssi Ritarille ja Tuomas Heikkilälle. Kerta kaikkiaa too much.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä rasittavaa kuunnella Ritaria näissä Jyp:in peleissä. Mulla lähti siinä vaiheessa näköradiosta äänet kun se saatanan sulttaani vaati Venäläiselle jäähyä keihästämisestä!! Mun mielestä siltä ukolta pitäisi kieltää juurikin Jyp:in ja KalPan pelit.
MItes itse näit tilanteen?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näkeekö Jyp-Skellefteå matsia mistää netistä? Katsomossa ei ainakaan myynnissä :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös